Kysy jotain huomenna 18-v. täyttävältä tytöltä!
Saa kysyä mitä vaan, en tosin lupaa vastata kaikkiin kysymyksiin. :)
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Mikä on paras kehu, jonka olet saanut vastakkaiselta sukupuolelta?
Ei tuu yhtään mitään mieleen. Oon tosi vähän poikien kaa tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Mun poika täyttää huomenna 22v. Mihin kellonaikaan olet syntynyt?
Onnea pojalles!
Mä en tiedä, jos joskus se on mulle kerrottu nii on päässy unohtumaan. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten aiot juhlistaa täysi-ikäiseksi tuloa, vai chillailetko vaan ja kelaat, ett täss sitä nyt ollaan aikuisii ja silleen :)
Mulla ei oo mitään erikoisempii suunnitelmia, huomenna mun isovanhemmat tulee käymään ja yks tuttavaperhe. :)
Ei mitään suunnitelmii ja vietät viimeistä päivää lapsena !
Hopi hopi ! Nyt äkkiä sun täytyy tehdä ja keksiä joku lapsellinen viritys minkä vielä kerkiät tehdä, ennen kuin on myöhäistä. Käy vaikka käpertymässä isän tai äidin syliin ja pyydä halia kuin pikkutyttönä, sano että on viimeinen tilaisuus, huomenna olet sitten jo aikunein :P
ps. kerro sitten miten kävi, pls.
Vierailija kirjoitti:
Monta lasta sulla on?
Ei yhtään. Mulla on kaks koiraa. :D Ne on mun lapsia haha.
Ovatko vanhemmat miehet lähestyneet sinua niin, että olet kokenut sen ahdistavaksi? Jos ovat, niin missä yhteydessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten aiot juhlistaa täysi-ikäiseksi tuloa, vai chillailetko vaan ja kelaat, ett täss sitä nyt ollaan aikuisii ja silleen :)
Mulla ei oo mitään erikoisempii suunnitelmia, huomenna mun isovanhemmat tulee käymään ja yks tuttavaperhe. :)
Ei mitään suunnitelmii ja vietät viimeistä päivää lapsena !
Hopi hopi ! Nyt äkkiä sun täytyy tehdä ja keksiä joku lapsellinen viritys minkä vielä kerkiät tehdä, ennen kuin on myöhäistä. Käy vaikka käpertymässä isän tai äidin syliin ja pyydä halia kuin pikkutyttönä, sano että on viimeinen tilaisuus, huomenna olet sitten jo aikunein :P
ps. kerro sitten miten kävi, pls.
Äiti ja isä on jo nukkumassa, en taida viittiä. :/ Ja ne luultavasti sanois että en mä oo vielä oo aikuinen vaikka täytänki 18. :D
Vierailija kirjoitti:
Ovatko vanhemmat miehet lähestyneet sinua niin, että olet kokenut sen ahdistavaksi? Jos ovat, niin missä yhteydessä?
Netissä pelkästään.
Asutko Hyvnkäällä ja alkaako nimesi K:lla? :)
Vierailija kirjoitti:
Asutko Hyvnkäällä ja alkaako nimesi K:lla? :)
En ja ei. :)
Kiitos vastauksesta ja hyvää syntymäpäivää! :)
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä laitat tuollaisen kyssärin ns. aikuisten palstalle? Kuka helkkari tuntisi tarvetta kysellä ikäiseltäsi yhtään mitään?
Kuitenkin itse kysyit, vieläpä kaksi kysymystä. Hämmentävää.
Ok, tunnen vaan täältä tytön, joka täyttää huomenna 18 ja jolla on maanantaina inssi :) Onnea sinullekin!
Mihin voidaan tulla kakku kahville ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla tekee aina vähän pahaa kun "lapset" hengailee tällä palstalla. Ei se Demi varmaan parempi ole, mutta ei tää mikään lasten paikka ole. Kiitos ja anteeksi.
18-vuotias ei tietääkseni enää ole lapsi? Kommentistasi päätellen alkaa itselläsi jo ikä painamaan :/
Mulla on tylsää niin,
lapsi oli lainausmerkeissä, ja tänään ap on vielä 17 ei 18 vuotias.
Ja kyllä, ikä alkaa painaa, olenhan jo 41 vuotias. Mutta kuka näiden nuoreten perään katsois ellei me vanhat varikset.
Mika kirjoitti:
Mihin voidaan tulla kakku kahville ?
Sori, ei mihinkään. :D
Ja kiitos onnittelijoille! :)
Jos kuulut kirkkoon, niin aiotko erota kirkosta?
Vierailija kirjoitti:
Jos kuulut kirkkoon, niin aiotko erota kirkosta?
Erosin kirkosta kun olin 16-v.
Mikä oli lempiaineesi peruskoulussa?
Mun poika täyttää huomenna 22v. Mihin kellonaikaan olet syntynyt?