Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy jotain huomenna 18-v. täyttävältä tytöltä!

Vierailija
02.07.2016 |

Saa kysyä mitä vaan, en tosin lupaa vastata kaikkiin kysymyksiin. :)

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kiltti ja kunnollinen?

Vierailija
2/50 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun namussa karvoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tekee aina vähän pahaa kun "lapset" hengailee tällä palstalla. Ei se Demi varmaan parempi ole, mutta ei tää mikään lasten paikka ole. Kiitos ja anteeksi. 

Vierailija
4/50 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kiltti ja kunnollinen?

Kyllä mä ainakin omasta mielestäni oon. :D Ja todennäkösesti myös vanhempien mielestä. 

Vierailija
5/50 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tekee aina vähän pahaa kun "lapset" hengailee tällä palstalla. Ei se Demi varmaan parempi ole, mutta ei tää mikään lasten paikka ole. Kiitos ja anteeksi. 

Mä käyn Demissäkin, mutten oikeestaan koskaan kirjota sinne mitään. Demittäjät on pelottavia. :D Ja harvemmin tännekkään kommentoin mitään. 

Vierailija
6/50 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko neitsyt?

Vierailija
7/50 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä käyn Demissäkin, mutten oikeestaan koskaan kirjota sinne mitään. Demittäjät on pelottavia. :D Ja harvemmin tännekkään kommentoin mitään. 

Anteeksi vaan, mutta tämmöinen aloitus kerää vaan pervoja paikalle. Ja vastaavat aloitukset on poistettu hyvinkin nopeasti. Jos kaipaat juttuseuraa niin kai jotain tervehenkisempää löytyy jostain.

Vierailija
8/50 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten aiot juhlistaa täysi-ikäiseksi tuloa, vai chillailetko vaan ja kelaat, ett täss sitä nyt ollaan aikuisii ja silleen :)

Vierailija
9/50 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko inssi tai intti edessä?

Vierailija
10/50 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi vaan, mutta tämmöinen aloitus kerää vaan pervoja paikalle. Ja vastaavat aloitukset on poistettu hyvinkin nopeasti. Jos kaipaat juttuseuraa niin kai jotain tervehenkisempää löytyy jostain.

Et kai nyt ihan oikeasti usko että ap olisi 17v tyttö?

Vierailija
11/50 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten aiot juhlistaa täysi-ikäiseksi tuloa, vai chillailetko vaan ja kelaat, ett täss sitä nyt ollaan aikuisii ja silleen :)

Mulla ei oo mitään erikoisempii suunnitelmia, huomenna mun isovanhemmat tulee käymään ja yks tuttavaperhe. :)

Vierailija
12/50 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko inssi tai intti edessä?

Inssi on maanantaina ja inttiin en oo menossa. :D 

Vierailija
13/50 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä laitat tuollaisen kyssärin ns. aikuisten palstalle? Kuka helkkari tuntisi tarvetta kysellä ikäiseltäsi yhtään mitään? 

Vierailija
14/50 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä laitat tuollaisen kyssärin ns. aikuisten palstalle? Kuka helkkari tuntisi tarvetta kysellä ikäiseltäsi yhtään mitään? 

Koitin jo etukäteen miettiä et mitä vastaisin tällässeen kysymykseen, koska tiesin että joku kysyis sitä. Mulla on vähän tylsää ja oon nähny muitakin tällässiä keskusteluja. 

Vierailija
15/50 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylös :)

Vierailija
16/50 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koitin jo etukäteen miettiä et mitä vastaisin tällässeen kysymykseen, koska tiesin että joku kysyis sitä. Mulla on vähän tylsää ja oon nähny muitakin tällässiä keskusteluja. 

Niinku esim mun ja kelakorttitytön :)

Vierailija
17/50 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kysymyksiä miehen ei kannata esittää, jos hän haluaa tutustua sinuun?

Vierailija
18/50 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kysymyksiä miehen ei kannata esittää, jos hän haluaa tutustua sinuun?

Tää on oikeestaan aika paha kysymys. Ei mitään seksuaalissävytteisiä juttuja tai liian henkilökohtasia kysymyksiä, niin sillä pääsee jo aika hyvin alkuun. 

Vierailija
19/50 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on paras kehu, jonka olet saanut vastakkaiselta sukupuolelta?

Vierailija
20/50 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

18-vuotias ei tietääkseni enää ole lapsi? Kommentistasi päätellen alkaa itselläsi jo ikä painamaan :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä