Kysy jotain huomenna 18-v. täyttävältä tytöltä!
Saa kysyä mitä vaan, en tosin lupaa vastata kaikkiin kysymyksiin. :)
Kommentit (50)
Mulla tekee aina vähän pahaa kun "lapset" hengailee tällä palstalla. Ei se Demi varmaan parempi ole, mutta ei tää mikään lasten paikka ole. Kiitos ja anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Oletko kiltti ja kunnollinen?
Kyllä mä ainakin omasta mielestäni oon. :D Ja todennäkösesti myös vanhempien mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tekee aina vähän pahaa kun "lapset" hengailee tällä palstalla. Ei se Demi varmaan parempi ole, mutta ei tää mikään lasten paikka ole. Kiitos ja anteeksi.
Mä käyn Demissäkin, mutten oikeestaan koskaan kirjota sinne mitään. Demittäjät on pelottavia. :D Ja harvemmin tännekkään kommentoin mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä käyn Demissäkin, mutten oikeestaan koskaan kirjota sinne mitään. Demittäjät on pelottavia. :D Ja harvemmin tännekkään kommentoin mitään.
Anteeksi vaan, mutta tämmöinen aloitus kerää vaan pervoja paikalle. Ja vastaavat aloitukset on poistettu hyvinkin nopeasti. Jos kaipaat juttuseuraa niin kai jotain tervehenkisempää löytyy jostain.
Miten aiot juhlistaa täysi-ikäiseksi tuloa, vai chillailetko vaan ja kelaat, ett täss sitä nyt ollaan aikuisii ja silleen :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi vaan, mutta tämmöinen aloitus kerää vaan pervoja paikalle. Ja vastaavat aloitukset on poistettu hyvinkin nopeasti. Jos kaipaat juttuseuraa niin kai jotain tervehenkisempää löytyy jostain.
Et kai nyt ihan oikeasti usko että ap olisi 17v tyttö?
Vierailija kirjoitti:
Miten aiot juhlistaa täysi-ikäiseksi tuloa, vai chillailetko vaan ja kelaat, ett täss sitä nyt ollaan aikuisii ja silleen :)
Mulla ei oo mitään erikoisempii suunnitelmia, huomenna mun isovanhemmat tulee käymään ja yks tuttavaperhe. :)
Vierailija kirjoitti:
Onko inssi tai intti edessä?
Inssi on maanantaina ja inttiin en oo menossa. :D
Miksi ihmeessä laitat tuollaisen kyssärin ns. aikuisten palstalle? Kuka helkkari tuntisi tarvetta kysellä ikäiseltäsi yhtään mitään?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä laitat tuollaisen kyssärin ns. aikuisten palstalle? Kuka helkkari tuntisi tarvetta kysellä ikäiseltäsi yhtään mitään?
Koitin jo etukäteen miettiä et mitä vastaisin tällässeen kysymykseen, koska tiesin että joku kysyis sitä. Mulla on vähän tylsää ja oon nähny muitakin tällässiä keskusteluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koitin jo etukäteen miettiä et mitä vastaisin tällässeen kysymykseen, koska tiesin että joku kysyis sitä. Mulla on vähän tylsää ja oon nähny muitakin tällässiä keskusteluja.
Niinku esim mun ja kelakorttitytön :)
Mitä kysymyksiä miehen ei kannata esittää, jos hän haluaa tutustua sinuun?
Vierailija kirjoitti:
Mitä kysymyksiä miehen ei kannata esittää, jos hän haluaa tutustua sinuun?
Tää on oikeestaan aika paha kysymys. Ei mitään seksuaalissävytteisiä juttuja tai liian henkilökohtasia kysymyksiä, niin sillä pääsee jo aika hyvin alkuun.
Mikä on paras kehu, jonka olet saanut vastakkaiselta sukupuolelta?
Vierailija kirjoitti:
18-vuotias ei tietääkseni enää ole lapsi? Kommentistasi päätellen alkaa itselläsi jo ikä painamaan :/
Oletko kiltti ja kunnollinen?