Kuinka usein sheivaat?
Kommentit (41)
Kainalot muutaman kerran viikossa, koska jos on yhtään pidemmät karvat, alkaa hiki haista (vaikka käyttäisin deodoranttia tai antiperspiranttia).
Sääret kesäisin kahden-kolmen viikon välein, talvisin silloin tällöin, jos huvittaa.
Alakerran ajelen suunnilleen kuukauden välein, koska siinä ajassa ehtii jo unohtaa, miten ärsyttävästi ajamisen jälkeen kutisee. Pakko ajaa kaikki karvat pois, koska on sama ongelma kuin kainalokarvojen kanssa: alkaa hiki haista.
Jossakin vaiheessa alan kyllä tasan käydä sokeroinnissa.
Vierailija kirjoitti:
Hirveitä karvaperseitä nää av-tantat!
Mitäs sen sun napaas kutittaa?
siis... Ootteko jotain supervaaleita jos ajatte sääret parin viikon välein 😞 mulla on tummat karvat ja pakko ajaa joka toinen päivä jos meinaan pitää hametta tai shortseja! Ja se toinenkin päivä on jo aika kamalannäköistä sänkeä... 3päivää niin 0,5cm tummat paksut karvat. Talvisin ajan vähintään kerran viikossa
ps.. Olen ihan suomalainen sukujuurilta ja ruskeat hiukset
Kainalot noin pari kertaa viikossa eli aina kun karvat alkavat kasvaa.
Alapään kerran viikossa, joskus jopa kerran kuukaudessa. Talvella harvemmin.
Sääret aina jos joudun esittelemään niitä. Juuri eilen epiloin ne todella huonotehoisella epilaattorillani. Olisko ideoita tehokkaampaan epilaattoriin?
Vierailija kirjoitti:
siis... Ootteko jotain supervaaleita jos ajatte sääret parin viikon välein 😞 mulla on tummat karvat ja pakko ajaa joka toinen päivä jos meinaan pitää hametta tai shortseja! Ja se toinenkin päivä on jo aika kamalannäköistä sänkeä... 3päivää niin 0,5cm tummat paksut karvat. Talvisin ajan vähintään kerran viikossa
Olen vaalea mutta omaan tummat ihokarvat. En jaksa ajella karvoja joten esim. kaupungilla muut ihmiset pääsevät paheksumaan karvaisia sääriäni silloin kun satun pitämään mekkoa/hametta ilman sukkiksia.
Nykyään en sheivaa ollenkaan. Ärsyttää ihoani liikaa. Mutta kainalot herkän ihon veetillä ehkä kerran kuussa ja alapäätä saksilla siivoan joskus. Sääreni eivät kaipaa karvanpoistoa, muutama hassu vaalea karva, jotka saatan joskus ottaa pinseteillä. Vahvat hiukset, mutta ei karvankasvua muualla kuin em. paikoissa.
Kainalot joka toinen päivä ja jalat pari kolme kertaa viikossa.
Talvella en ollenkaan, koska pitkät paidat ja housut
Kesät talvet sama rutiini: kainalot joka päivä, sääret joka tai joka toinen päivä, bikiniraja osittain sheivaus ja osittain saksilla vähintään kerran viikossa.
Mulla on jo saman päivän iltana kädellä tunnettavissa oleva sänki, seuraavana aamuna sen jo näkee selvästi. Edes talvella en kulje karvakoipena koska se tuntuu inhottavalta.
Kadehdin teitä joilla on pari hassua karvaa siellä sun täällä... Toki paksut hiuksenikin kasvavat helposti 2 senttiä kuussa. Mutta silti olisihan se hienoa olla karvattomampi - kerran pari kesässä sheivaus kuulostaa täysin utopistiselta mulle!
Silloin kun tiedän saavani seksiä. Sheivaan silloin kainalot, pillun, perskarvat, alaselän, sääret ja reidet. Muuten sitten sheivailen silloin tällöin käsikarvat, viikset ja kulmakarvat. N28
Kainalot sheivaan 2-3 krt/viikossa, sääret yleensä kesäisin ja talvisin jos koen tarpeelliseksi, alakerta on luonnontilassa.
Kainalot ja sääret 3 krt/vko. Alapää sokerilla n. 2krt/kk.
Noin kerran viikossa. Jalat, kainalot, intiimialue. Ihan sama onko ollut sinkkuna vai suhteessa, tuntuu kivemmalta olla näin :)
Säännöllisesti. Tykkään sileästä ihosta. Ei ole mitään sen parempaa tunnetta kuin vasta sokeroitu iho, ohuet pikkuhousut ja mekko kevyessä tuulisessa ilmassa! :-)
Itse ajoin alapää ensin höylällä , mutta iho ärtyi liikaa, nykyään ajan päivittäin parranajo koneella ja ei mitään ongelmia . Olen ollut jo muutama vuosi täysin posliini, näyttää ja tuntuu paljon paremmalta ilman karvoja alapäässä, suosittelen koneen käyttöä.
Mies 64 🙂💖
Vierailija kirjoitti:
Lisää
More More
Aina vaan lisää posliiniksi 🤤
Kulmakarvat, viikset ja parran/posket joka toinen päivä, kainalot ehkä kerran viikossa, käsi+jalkakarvat kerran kahdessa viikossa, alapään todella harvoin kun ei ole seksielämääkään niin ei minua tuo puska niin haittaa. N36
En koskaan sheivaa.
Sokeroin kaulasta alaspäin n.6vkon välein.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ainakin tämmönen vehnäblondi, ei kasva havaittavia karvoja jalkoihin vaikka en sheivaisi viikkoihin.
Entäs selkä?