Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein sheivaat?

Vierailija
02.07.2016 |

Ja mitkä kaikki paikat sheivaat?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs selkä?

Vierailija
22/41 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kainalot muutaman kerran viikossa, koska jos on yhtään pidemmät karvat, alkaa hiki haista (vaikka käyttäisin deodoranttia tai antiperspiranttia).

Sääret kesäisin kahden-kolmen viikon välein, talvisin silloin tällöin, jos huvittaa.

Alakerran ajelen suunnilleen kuukauden välein, koska siinä ajassa ehtii jo unohtaa, miten ärsyttävästi ajamisen jälkeen kutisee. Pakko ajaa kaikki karvat pois, koska on sama ongelma kuin kainalokarvojen kanssa: alkaa hiki haista.

Jossakin vaiheessa alan kyllä tasan käydä sokeroinnissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveitä karvaperseitä nää av-tantat!

Mitäs sen sun napaas kutittaa?

Vierailija
24/41 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis... Ootteko jotain supervaaleita jos ajatte sääret parin viikon välein 😞 mulla on tummat karvat ja pakko ajaa joka toinen päivä jos meinaan pitää hametta tai shortseja! Ja se toinenkin päivä on jo aika kamalannäköistä sänkeä... 3päivää niin 0,5cm tummat paksut karvat. Talvisin ajan vähintään kerran viikossa

ps.. Olen ihan suomalainen sukujuurilta ja ruskeat hiukset

Vierailija
25/41 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kainalot noin pari kertaa viikossa eli aina kun karvat alkavat kasvaa.

Alapään kerran viikossa, joskus jopa kerran kuukaudessa. Talvella harvemmin.

Sääret aina jos joudun esittelemään niitä. Juuri eilen epiloin ne todella huonotehoisella epilaattorillani. Olisko ideoita tehokkaampaan epilaattoriin?

Vierailija
26/41 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siis... Ootteko jotain supervaaleita jos ajatte sääret parin viikon välein 😞 mulla on tummat karvat ja pakko ajaa joka toinen päivä jos meinaan pitää hametta tai shortseja! Ja se toinenkin päivä on jo aika kamalannäköistä sänkeä... 3päivää niin 0,5cm tummat paksut karvat. Talvisin ajan vähintään kerran viikossa

Olen vaalea mutta omaan tummat ihokarvat. En jaksa ajella karvoja joten esim. kaupungilla muut ihmiset pääsevät paheksumaan karvaisia sääriäni silloin kun satun pitämään mekkoa/hametta ilman sukkiksia.

Vierailija
27/41 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään en sheivaa ollenkaan. Ärsyttää ihoani liikaa. Mutta kainalot herkän ihon veetillä ehkä kerran kuussa ja alapäätä saksilla siivoan joskus. Sääreni eivät kaipaa karvanpoistoa, muutama hassu vaalea karva, jotka saatan joskus ottaa pinseteillä. Vahvat hiukset, mutta ei karvankasvua muualla kuin em. paikoissa.

Vierailija
28/41 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kainalot joka toinen päivä ja jalat pari kolme kertaa viikossa.

Talvella en ollenkaan, koska pitkät paidat ja housut

Vierailija
29/41 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upsista up

Vierailija
30/41 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesät talvet sama rutiini: kainalot joka päivä, sääret joka tai joka toinen päivä, bikiniraja osittain sheivaus ja osittain saksilla vähintään kerran viikossa.

Mulla on jo saman päivän iltana kädellä tunnettavissa oleva sänki, seuraavana aamuna sen jo näkee selvästi. Edes talvella en kulje karvakoipena koska se tuntuu inhottavalta.

Kadehdin teitä joilla on pari hassua karvaa siellä sun täällä... Toki paksut hiuksenikin kasvavat helposti 2 senttiä kuussa. Mutta silti olisihan se hienoa olla karvattomampi - kerran pari kesässä sheivaus kuulostaa täysin utopistiselta mulle!

Vierailija
31/41 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun tiedän saavani seksiä. Sheivaan silloin kainalot, pillun, perskarvat, alaselän, sääret ja reidet. Muuten sitten sheivailen silloin tällöin käsikarvat, viikset ja kulmakarvat. N28

Vierailija
32/41 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kainalot sheivaan 2-3 krt/viikossa, sääret yleensä kesäisin ja talvisin jos koen tarpeelliseksi, alakerta on luonnontilassa. 

Vierailija
33/41 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kainalot ja sääret 3 krt/vko. Alapää sokerilla n. 2krt/kk.

Vierailija
34/41 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kerran viikossa. Jalat, kainalot, intiimialue. Ihan sama onko ollut sinkkuna vai suhteessa, tuntuu kivemmalta olla näin :)

Vierailija
35/41 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännöllisesti. Tykkään sileästä ihosta. Ei ole mitään sen parempaa tunnetta kuin vasta sokeroitu iho, ohuet pikkuhousut ja mekko kevyessä tuulisessa ilmassa! :-)

Vierailija
36/41 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajoin alapää ensin höylällä , mutta iho ärtyi liikaa, nykyään ajan päivittäin parranajo koneella ja ei mitään ongelmia . Olen ollut jo muutama vuosi täysin posliini, näyttää ja tuntuu paljon paremmalta ilman karvoja alapäässä, suosittelen koneen käyttöä.

Mies  64 🙂💖

Vierailija
37/41 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisää

More More

Aina vaan lisää posliiniksi 🤤

Vierailija
38/41 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmakarvat, viikset ja parran/posket joka toinen päivä, kainalot ehkä kerran viikossa, käsi+jalkakarvat kerran kahdessa viikossa, alapään todella harvoin kun ei ole seksielämääkään niin ei minua tuo puska niin haittaa. N36

Vierailija
39/41 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan sheivaa. 

Sokeroin kaulasta alaspäin n.6vkon välein.

Vierailija
40/41 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ainakin tämmönen vehnäblondi, ei kasva havaittavia karvoja jalkoihin vaikka en sheivaisi viikkoihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi