Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Löysin paksun, pitkän tumman hiuksen kihlattuni sängystä

Vierailija
02.07.2016 |

Emme siis asu yhdessä. Itselläni on lyhyet vaaleat hiukset. Onko olemassa mitään muuta loogista selitystä kuin pettäminen? Mies suuttui ja haukkui hulluksi kun kysyin tästä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä löysin sängystä jonkun hyönteisen tuntosarven ja hetken mietittyäni tajusin että se oli muijan irronnut tekoripsikarva.

Hyvä, että se olikin vain tekoripsi. Aika kamalaa, jos tyttöystäväsi olisikin pettänyt sinua ötökän kanssa.

Vierailija
22/25 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sänkytarkastaja ja kävin tänään tarkastamassa kyseisen sängyn. Olen ehkä pudottanut yhden hiuksen pitkistä, kiiltävistä ja tuulessa hulmuavista hiuskiehkuroistani tutkiessani lakanoiden materiaalia. I'm soriii...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi nuoret kun te ette ymmärrä, että järvi ei soutamalla kulu.

Vierailija
24/25 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen löytänyt kämpästäni pitkän punaisen hiuksen, vaikka olen blondi sinkku, eikä kaveripiirissäni ole punapäitä. :) 

Vierailija
25/25 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hius ei todista mitään.

Olen itse jo 4 kertaa tuonut kotiin pitkiä punaisia hiuksia, mutten tunne yhtään naista (tai miestä) jolla olisi sellainen tukka.

(ja nämä siis löytyvät MINUN takistani, housuiltani, tyynyltäni ja laukustani)

Joskus tuollaiset irtohiukset saattavat kulkeutua ties kuinka kaukaa, eli ei kannata stressata.

(jollet tietenkään luota kumppaniisi, on se myös hyvä syy harkita kannattaako suhdetta jatkaa)