Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onkohan miehellä joku toinen, auttakaa...

Vierailija
02.07.2016 |

Sanoin äsken miehelle, että voisin ens viikolla viedä hänet töihin kun on iltavuorossa niin olisi mullakin auto käytössä että voisin koirien kanssa käydä metässä välillä. Meillä siis vain yksi auto tällä hetkellä käytössä.

Miehelle tämä ei oikein sopinut, koska ei kuulemma tiedä milloin pääsee töistä, kun aikoo jäädä ylitöihin. Sanoin, että ei haittaa vaikka olisit pidempään töissä, koska valvon muutenkin pitkälle, että voin kyllä hakea aivan hyvin. Jos mies jää ylitöihin, niin hän on töissä aina ollut max sinne yöhön kahteen asti. Mulle ei ole ongelmaa hakea häntä.

Siltikään tämä ei tuntunut miehelle sopivan, sanoi jotain että "No sano mikä päivä olisit käyttämässä koiria metässä niin tiedän etten jää sillon ylitöihin..".. Just joo..

Sitten sanoin että "Jaahas, kylläpä nämä sun ns. ylityöt tiedetään.. Ettei vaan olis sulla jotain salasuhdetta?!", mies raivostu, nousi sohvalta ja huuteli jotain ja meni ulos tupakalle.

Menin makkariin läppärin kanssa ja jäin ihmettelemään tätä... :( Toi raivoaminen sai mun niskakarvat pystyyn. Jos ei ole mitään salattavaa, miksi raivostua noin? Vai olenko itse vain niin vitun ärsyttävä?

Mielipiteitä?!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja sellainen juttu vielä, että miehen tilinauhaa kun olen katsonut niin kyllä se ylitöitä ainakin on tehnyt, että ei siitä valehtele, mutta tekeekö kuitenkaan niin paljon ylitöitä mitä itse väittää, sitä en tiedä.

AP

Vierailija
2/10 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallistun salasuhteen puolelle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko pidempään epäillyt salasuhdetta sitä kuitenkaan miehelle sanomatta? Vai epäilitkö nyt ekaa kertaa, kun tuo kuvio ei yllättäen sopinutkaan?

Vierailija
4/10 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä töissä? Toimisto? Ravintola?

Vierailija
5/10 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielipide 0/5

Vierailija
6/10 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mies siis sanoi, että ei voi tietää jos vaikka nukahdankin ja kun hän koittais soittaa että tuu hakemaan, niin ei saakaan yhteyttä, niin sen takia miettii tuota että kannattaako mun viedä häntä. 

En oo ennen epäilly miestä mistään. Miehen puhelinkaan ei ole salainen, antaa mun käyttää sitä vaikka joka päivä (joskus selaan nettiä miehen puhelimella) eikä mies koskaan ole vastahakoinen siinä, mutta toisaalta, voihan se ihan hyvin aina poistaa kaikki tiedot puhelimesta, ettei jää kii..

Ei myöskään panosta ulkonäköönsä yhtään sen enempää kuin ennenkään. Mitään muitakaan yllättäviä menoja ei koskaan ole, ei sano esim. että lähteekin vk loppuna jonnekin kavereiden kans tms. Viihtyy kotona ja vk loppuna onkin aina kotona (ellei ole töissä..)

AP

Vierailija
7/10 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap älä jaksa nää on nii väsyneitä, kohta se ukko saa raivarin ja vetää sua pataan lopuksi myös vetäsee kakkoseen

Vierailija
8/10 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyökkäys on paras puolustus. Älä anna periksi.

Vierailija
9/10 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei jaksa noita provo epäily viestejä. Oon ihan itku kurkussa täällä makkarissa, kun en saatana voi ymmärtää, miks mies raivoaa tuollasesta ja tosiaan pelottaa että voi jumalauta voiko olla totta että tuolla on joku salasuhde tai jotain. Mutta eihän täällä palstalla mitään uskota. Vitun paska olo jo ihan tarpeeksi!

AP

Vierailija
10/10 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae apua jostain muualta älä palstalta:D