Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskallatko myöntää ajattelevasi edes vähän muiden mielipiteitä, kun ostat jonkin ulkonäköön liittyvän tuotteen, jollaista sinulla ei aiemmin ole ollut?

Vierailija
02.07.2016 |

Jos vaikka ostat ihan erilaiset kengät kuin millaisia yleensä käytät, uskallatko myöntää ajattelevasi edes vähän sitä, mitä muut ovat kengistäsi mieltä?
Vai oletko täysin rehellisesti hyvinkin kiinnostunut muiden mielipiteistä/eikö sinua kiinnosta pätkääkään?

Rehellisiä vastauksia tähän ketjuun :)

Itse voin myöntää, että ajattelen kyllä vähän, mitä muut miettivät uusista vaatekappaleistani, jos ne ovat kovinkin poikkeavia siihen nähden, millaisia yleensä ostan. Ei pitäisi ajatella näin, sillä harva ihminen on todellisuudessa maailman napa (jos kukaan...).

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta muiden mielipiteet tippaakaan. :) Olin nuorempana tosi pelokas (kiusattu), enkä uskaltanut pukeutua esim. polvimittaiseen hameeseen ilman housuja sen alla koska pelkäsin että minua kiusattaisiin jaloistani. Ihan pimeää, mutta niin huono oli itsetuntoni! Nyt kolmekymppisenä, aikuiseksi kasvaneena, en enää välitä tippaakaan muiden mielipiteistä: niin kauan kun en ole alasti/vilauttele strategisia paikkojani julkisesti, ihan sama mitä päälläni on. Tänään kävin lähikaupassa ilman rintsikoita, J-kuppini heiluen iloisesti tunikan alla. :D

Vierailija
2/8 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele tuollaista ollenkaan. Ostan sitä, mikä näyttää mielestäni hyvältä, mutta ei tule muutettua koko vaatekaappia, koska ei ole varaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksiin liittyvissä asioissa ajattelen sitä. Niitä on vaikeampaa muuttaa, jos epäonnistuu.

Vierailija
4/8 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai jokainen miettii. Se on aivan selvä.

Oikeastaan ihailen tuota itsensäpettämisen taitoa, kun tässäkin ketjussa jokunen on väittänyt, ettei yhtään muka mieti! :D

Vierailija
5/8 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan mieti muita kuin omia mielihalujani esim. kenkiä ostamassa. Minulla on erittäin omituisia kenkiä. Rakastan niitä.

Vierailija
6/8 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

4, tai sitten joku ei oikeasti mieti?

t. se joka kävi kaupassa ilman rintsikoita, tukka harjaamatta ja pesemättä 3 päivää

Vierailija
7/8 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä. Kyllä mä voin käsisydämellä sanoa että jos näen jotain kivaa kaupassa nii en mä mieti mitä muut aattelee. Olen kai sit jotenki outo? Nii ja en välitä mistään merkkivaatteista -säästyy rahaa muuhun.

Vierailija
8/8 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai jokainen miettii. Se on aivan selvä.

Oikeastaan ihailen tuota itsensäpettämisen taitoa, kun tässäkin ketjussa jokunen on väittänyt, ettei yhtään muka mieti! :D

En minä ainakaan mieti. Minulle riittää että itse tykkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi