Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis eikö maaseudulla olekaan niitä yksinäisiä miehiä??

Vierailija
02.07.2016 |

Lainaus tämän päivän Savon Sanomista:

"Pettymys kesätapahtumassa: Ei tarpeeksi miehiä, Kutukymppi peruttiin

Voi pojat, mikä tilaisuuden menetitte! Näin olisi voinut huokailla lauantaina Tuusniemellä, jossa vietettiin ensimmäisiä Kutujuhlia. Juojärven rantapuisto pullisteli kansaa, mutta parinmuodostusta edistämään aiottu Kutukymppi-ohjelmanumero jouduttiin perumaan miesten puuttumisen vuoksi. Kutujuhlan järjestäjien tarkoitus oli mukailla telkkarin takavuosien Napakymppi-ohjelmaa.

– Naisia olisi kyllä ollut tulossa Etelä-Suomea myöten, mutta miehiä puuttui, Tuusniemen vapaa-aikasihteeri Sirkku Kumpulainen kertoi.

Esiintymislavalle nousi kuitenkin yksi rohkea sinkkunainen: Vantaalla asuva pielaveteläislähtöinen Helena Kärkkäinen.

– Sinkkuna olo ei ole häpeä. Pitää olla rohkea. Etsin seikkailunhaluista, rohkeaa miestä. Minua saa koputtaa olkapäähän ja kysyä mitä kuuluu!

Kutujuhlat tuntuivat kokonaisuutena löytäneen paikkansa. Sen takasi monipuolinen ohjelmatarjonta, joka alkoi jo perjantaina. Lauantaina aamupäivällä satamassa pyöri paljon lapsiperheitä ja illemmalla rannalle valui nuorisoa kuuntelemaan Timi Lexikonia ja Olavi Uusivirtaa."

Kommentit (104)

Vierailija
81/104 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ja heidän ennakoluulonsa siinä syy valitukseen.

Vierailija
82/104 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet todellisuudessa jännittää ja pelkää naisia?

Pitää paikkansa kohdallani. Poikuus tallella. En ole koskaan edes ollut treffeillä. M43

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/104 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan kukaan tavallinen mies löytänyt naista netistä? Saati ns. vähemmän komea?

Tuskin. Silti mitä moninaisimmilla miehillä on naisia. Eli ne löytää ne kun laittavat itsensä peliin, ottavat riskin, ja voivat vedota naisiin jollain muulla kuin ulkonäöllään.

Vierailija
84/104 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut miehiä tapahtumassa, kun ainakin paikallisista miehistä parhaat on jo varattu tai ainakin se paras - minulle!

Vierailija
85/104 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet todellisuudessa jännittää ja pelkää naisia?

Pitää paikkansa kohdallani. Poikuus tallella. En ole koskaan edes ollut treffeillä. M43

Kummasti se oma kelpaavuus laittaa arkailemaan.

Vierailija
86/104 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan kukaan tavallinen mies löytänyt naista netistä? Saati ns. vähemmän komea?

Tuskin. Silti mitä moninaisimmilla miehillä on naisia. Eli ne löytää ne kun laittavat itsensä peliin, ottavat riskin, ja voivat vedota naisiin jollain muulla kuin ulkonäöllään.

Milläpä sitä vetoaisi, kun heti kärkeen tippuu pois ulkonäkö, raha ja pili valttikorttien joukosta. Mahtaisiko luonne riittää?

m42

Vierailija
87/104 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oiskin tasa-arvon kannalta ihan virkistävää, jos naisillakin ois joskus vähän vaikeuksia löytää kumppania.

Millaista kuvittelet olevan 50+ helsinkiläisnaisella? Etenkin jos toivoo mieheltä muutakin kuin elämäm kovaa koulua?

+50-ikäluokassa miehet ovat sekä koulutetumpia että paremmin tienaavia. Joten itseään paremmista pääsee nainen valitsemaan. Ja naisten ylimäärä Helsingissä ei koske tuota ikäluokkaa, vaan kyseessä on opiskelijanaisten luoma tilastoharha. Tosiasiassahan iso osa opiskelijanaisistakaan ei ole sinkkuja, vaikka toki asuvat opiskelijakämpässään yksin.

Päteeköhän tuo 50+ miesten korkeampi koulutus ja palkka enää, jos tiputetaan parisuhteessa olevat miehet pois... Itse en ainakaan tunne yhtään tuon ikäluokan sinkkumiestä, joka olisi korkeasti koulutettu ja hyväpalkkaisessa työssä. Naisia sen sijaan tiedän useampia.

Toki voi olla vaan omasta tuttavapiiristä syntynyt tilastoharha, mutta tällainen  kuva mulle on syntynyt.

Ja kyllä tilastojen mukaan Helsingissä on yliedustus kolmikymppisistä sinkkunaisista. Tulevat tänne kaksikymppisenä opiskelemaan ja jäävätkin tänne opintojen jälkeen ja kun omanikäisiä miehiä ei ole riittävästi, niin jäävät sinkuiksi. Ei ole vain tilastoharhaa.

Vierailija
88/104 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli miesten kannattaisi sen nettideittailun sijaan googletella paikallisia kulttuuritapahtumia ja alkaa ravata niissä.

Naisena haluan mieluummin tutustua miehiin elävässä elämässä kuin netiasä, muilla varmaan sama. Sinkkumiesten kannattaisi lähteä sieltä peräkammarista ulos ihmisten ilmoille. Katsokaa vaikka lehden minne mennä-palstalta yksi kulttuuritapahtuma joka viikoksi ja menkää sinne. Veikkaan että olette varattuja jouluun mennessä.

Ajatelkaa nyt loogisesti... Kannattaako miehenä olla paikassa, jossa lähes kaikki muutkin ovat miehiä ja hyvin vähän naisia (netti), vai paikassa, jossa on melkein ainoa mies ja kaikki muut ovat naisia (live elämän kulttuuritapahtumat). Niinpä...

Vierailija
89/104 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se nyt fakta, että lähes aina ainoa syy miehen naisettomuuteen on vähäinen sosiaalinen elämä ja/tai puutteelliset sosiaaliset taidot.

Fakta on myös se, että jos et ole jättileuka kalsarimalli, et sinä netistä naista hevillä löydä. #tavallinenmies on lähdettävä luontoon, ei auta mikään.

Ja tässähän se ongelma onkin.

Minuakin ihmetyttää miesten tarve löytää nainen netistä. Uskaltaisitteko nettimiehet sitten muka panna sitä naista jos se ilmestyisi siihen ovellenne kun ette uskalla/viitsi häneen ottaa kontaktia ulkona nähdessänne?

Pyytäisin kahville, tekisin nopeasti vaikka brownieta ja jutteltaisiin. Jos vaikuttaisi mielenkiintoiselta tapaukselta, pyytäisin jäämään lasilliselle ja ehkä yöksikin. Sitten kyllä panisin.

Naisten kontaktin ottamisesta en edes viitsi sanoa mitään. Katsellaan jossain prinsessajakkaralla sulhokokelaita ja odotellaan.

En käsitä. Eihän sinun kanssasi voi olla mielenkiintoista keskustelua ainakaan naisen näkökulmasta. Halveksit naisia liikaa.

Vierailija
90/104 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelen yhden maaseudulla asuvan kokemattoman miehen kanssa. Olen itse reilusti vanhempi ja varattu enkä hae seksiä, ainoastaan sähköpostiseuraa. Tämä mies on vähän yli 25, koulutettu, fiksu, kiva, kohtelias - ja toivottoman ujo. Kuulemma alkaa vapista ja änkyttää, jos ajatteleekin lähestyä naista livenä. Kovasti haluaisin häntä tsempata löytämään kivan naisen, mutta miten tällaista voisi auttaa?

Vierailija
91/104 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli miesten kannattaisi sen nettideittailun sijaan googletella paikallisia kulttuuritapahtumia ja alkaa ravata niissä.

Naisena haluan mieluummin tutustua miehiin elävässä elämässä kuin netiasä, muilla varmaan sama. Sinkkumiesten kannattaisi lähteä sieltä peräkammarista ulos ihmisten ilmoille. Katsokaa vaikka lehden minne mennä-palstalta yksi kulttuuritapahtuma joka viikoksi ja menkää sinne. Veikkaan että olette varattuja jouluun mennessä.

Ajatelkaa nyt loogisesti... Kannattaako miehenä olla paikassa, jossa lähes kaikki muutkin ovat miehiä ja hyvin vähän naisia (netti), vai paikassa, jossa on melkein ainoa mies ja kaikki muut ovat naisia (live elämän kulttuuritapahtumat). Niinpä...

Ei ole muilla sama. Netti on minusta kaikkein paras tapa tutustua ja sopia treffejä. Taidenäyttelyssä keskityn taiteeseen, en ihmisiin tutustumiseen. "Lähes kaikki muut" nettideitissä eivät ole miehiä. Miehiä on n. kaksi kertaa enemmän kuin naisia, eli miehen mahdollisuudet nettideitissä ovat 50/50. Huonommat kuin naisella, mutta ei jonkun löytäminen mahdotonta ole.

Vierailija
92/104 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittelen yhden maaseudulla asuvan kokemattoman miehen kanssa. Olen itse reilusti vanhempi ja varattu enkä hae seksiä, ainoastaan sähköpostiseuraa. Tämä mies on vähän yli 25, koulutettu, fiksu, kiva, kohtelias - ja toivottoman ujo. Kuulemma alkaa vapista ja änkyttää, jos ajatteleekin lähestyä naista livenä. Kovasti haluaisin häntä tsempata löytämään kivan naisen, mutta miten tällaista voisi auttaa?

Koeajolla.

Vierailija
93/104 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vaikeaa se on. Jos olet yhtään nettipalstoilla pyörinyt, olet varmaan huomannut että kokemattomien miesten naisviha ja katkeruus on saanut aivan käsittämättömät mittasuhteet. Sanot totta kai että tuo mies ei ole sellainen. Ehkä ei ole, mutta kuka sitä uskoo? Ja toisaalta, jos hän on samanlainen ei hän sitä sinulle näytä.

Olen täältä lukenut kokemattomien miesten naputtelemina hirvittävimmät haukkumasanat ja solvaukset naisille mitä on elämäni aikana tullut vastaan. Joskus oikein leuka loksahtaa ja alkaa oksettaa. Kirjaimellisesti. Pari kertaa suljin koko selaimen, teksti oli niin kaameaa.

Vierailija
94/104 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sosiaaliset taidot on avainsana. Kannattaa opetella asiaa ensin muilla kuin juuri niillä potentiaalisilla vaimokandidaateilla. Olla paljon tekemisissä erilaisten ja eri-ikäisten ihmisten kanssa. Työkavereista, naapureista  ja sukulaisista voi hyvin aloittaa.  Kun juttelu erilaisista aiheista alkaa sujua rutiinilla, on helpompi myös lähestyä ikäisiään naisiakin. Ja ensin kannattaa opetella juttelemaan myös heidän kanssaan ihan vaan juttelun vuoksi eikä siksi, että haluaisi tutustua naiseen romanttisessa mielessä. Keskusteluaiheet kannattaa valita asioista, joista tietää. Ja jotta tietää mahdollisimman monesta aiheesta, seuraa maailman menoa. Fiksut yleensä seuraavatkin.  Vähän sama kuin jos ujo kammoksuu kaikenlaista esiintymistä, mutta jouduttuaan jatkuvaa esiintymistä vaativaan työhön alkaa rutinoitua esiintymiseen ja kammo vähitellen katoaa ja esiintymisestä tulee luontevaa. 

Vierailija
95/104 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet, jotka viihtyvät parhaiten kotona, tietokoneen ääressä ja baareissa, eivät käy yleisötapahtumissa. Eivät he edes etsi naista, joka viihtyisi yleisötapahtumissa. He etsivät naista, joka viihtyy kotona, tietokoneen ääressä ja korkeintaan baareissa. Naiset, jotka viihtyvät yleisötapahtumissa ja erilaisissa kulttuuririennoissa, eivät myöskään etsi miestä, joka viihtyy kotona, tietokoneen ääressä ja baareissa. Tunnen muutaman nörttimiehen, jotka ovat löytäneet tyttöystävän pelikavereistaan, ja nämä parit ovat kuin luotuja toisilleen, koska molempien mielenkiinnonkohteet ovat samat. Tietokoneella pelaavia naisia on vaan paljon vähemmän kuin samanlaisia miehiä. 

Sekä miesten että naisten kannattaisi miettiä, millaisia asioita he tulevan puolisonsa kanssa haluaisivat tehdä. Ja mennä sitten sinne, missä tällaisia miehiä ja naisia on. Jos nainen tykkäisi olla kotona ja pelailla tietokonepelejä, niin alkakaa pelata. Liittykää peliyhteisöihin. Jos ette osaa pelata tai jokin on pelissä hankalaa, niin nämä nuoret miehet ilomielin neuvovat teitä, kunhan vaan kysytte. 

Ja ennenkuin joku nyt tulee sanomaan, että on olemassa muutakin tekemistä kuin nysvätä kotona tietokoneen ääressä tai käydä yleisötapahtumissa, niin tottakai on. Sama pätee kuitenkin kaikkeen muuhunkin tekemiseen eli menkää sinne, missä mieleistänne tekemistä on. 

Vierailija
96/104 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo en kyllä tiedä missä koloissaan ne sinkkumiehet piileksii, asun pienessä miesvoittoisessa kaupungissa mutta silti miehiä ei näy missään! Baareissakin on aina enemmän naisia, samoin lenkkipolulla ja sama koskee myös kaikkia tapahtumia. Ja oon nuori ihan kaunis ja hoikka nainen mutta miestä ei löydy mistään! Todella turhauttavaa. Vielä yliopistossakin suurin osa on naisia että sieltäkin on vaikea puolisoa löytää ellei satu olemaan lesbo. T. 23v ikisinkku

Tarkoitat ilmeisesti että kukaan mies ei siis ole tullut ja lähestynyt sinua omatoimisesti.

Se on eri asia kuin se, ettei potentiaalisia miehiä olisi paikkakunnallasi yhtään. Ensi kerralla kun näet kiinnostavan miehen niin kokeile itse lähestyä.

Vierailija
97/104 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse asuisin sinkkumiehenä jossain paikkakunnalla jossa miehiä on  selvästi enemmän kuin naisia niin tuskin jaksaisin mihinkään baariin lähteä naista etsimään, kun lähtökohta olisi kuitenkin se, että miehiä on siellä baarissa enemmän kuin naisia ja naisista joutuu kilpailemaan siellä.....ja jos siellä joku nainen meinaa jäädä ilman miesseuraa niin silloin täytyy naisessa olla jotain vikaa.....

M29

Vierailija
98/104 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet, jotka viihtyvät parhaiten kotona, tietokoneen ääressä ja baareissa, eivät käy yleisötapahtumissa. Eivät he edes etsi naista, joka viihtyisi yleisötapahtumissa. He etsivät naista, joka viihtyy kotona, tietokoneen ääressä ja korkeintaan baareissa. Naiset, jotka viihtyvät yleisötapahtumissa ja erilaisissa kulttuuririennoissa, eivät myöskään etsi miestä, joka viihtyy kotona, tietokoneen ääressä ja baareissa. Tunnen muutaman nörttimiehen, jotka ovat löytäneet tyttöystävän pelikavereistaan, ja nämä parit ovat kuin luotuja toisilleen, koska molempien mielenkiinnonkohteet ovat samat. Tietokoneella pelaavia naisia on vaan paljon vähemmän kuin samanlaisia miehiä. 

Sekä miesten että naisten kannattaisi miettiä, millaisia asioita he tulevan puolisonsa kanssa haluaisivat tehdä. Ja mennä sitten sinne, missä tällaisia miehiä ja naisia on. Jos nainen tykkäisi olla kotona ja pelailla tietokonepelejä, niin alkakaa pelata. Liittykää peliyhteisöihin. Jos ette osaa pelata tai jokin on pelissä hankalaa, niin nämä nuoret miehet ilomielin neuvovat teitä, kunhan vaan kysytte. 

Ja ennenkuin joku nyt tulee sanomaan, että on olemassa muutakin tekemistä kuin nysvätä kotona tietokoneen ääressä tai käydä yleisötapahtumissa, niin tottakai on. Sama pätee kuitenkin kaikkeen muuhunkin tekemiseen eli menkää sinne, missä mieleistänne tekemistä on. 

Totta, kannattaa etsiä ihmistä joka on riittävän samankaltainen. Jos viihtyy kotona niin paras kumppani on toinen kotikissa. Kannattaa kuitenkin muistaa, että tietokonepelaajissa ja tietokoneen äärellä viihtyvissä enemmistö on edelleen miehiä. Jos siis laskee sen varaan, että jostain peliyhteisöstä löytää itselleen naisen, niin kannattaa valmistautua pettymään. Yhtä lailla tietysti joutuu pettymään se nelikymppinen helsinkiläisnainen, joka olettaa että mies löytyy gallerian avajaisista.

Vierailija
99/104 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo en kyllä tiedä missä koloissaan ne sinkkumiehet piileksii, asun pienessä miesvoittoisessa kaupungissa mutta silti miehiä ei näy missään! Baareissakin on aina enemmän naisia, samoin lenkkipolulla ja sama koskee myös kaikkia tapahtumia. Ja oon nuori ihan kaunis ja hoikka nainen mutta miestä ei löydy mistään! Todella turhauttavaa. Vielä yliopistossakin suurin osa on naisia että sieltäkin on vaikea puolisoa löytää ellei satu olemaan lesbo. T. 23v ikisinkku

Tarkoitat ilmeisesti että kukaan mies ei siis ole tullut ja lähestynyt sinua omatoimisesti.

Se on eri asia kuin se, ettei potentiaalisia miehiä olisi paikkakunnallasi yhtään. Ensi kerralla kun näet kiinnostavan miehen niin kokeile itse lähestyä.

En ole se kelle vastasit mutta olen samaa mieltä hänen kanssaan. Missä sinkkumiehet ovat? Kaikki n. 30 vuotiaat miehet, joita ympärilläni näen, ovat varattuja.

Vierailija
100/104 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oiskin tasa-arvon kannalta ihan virkistävää, jos naisillakin ois joskus vähän vaikeuksia löytää kumppania.

Millaista kuvittelet olevan 50+ helsinkiläisnaisella? Etenkin jos toivoo mieheltä muutakin kuin elämäm kovaa koulua?

Kohtaus paikassa x

Mies: Hei! :)

N 50+ hki: Hei! :)

-- kuulumisten vaihto --

N 50+ hki: Mitä sä teet työkses?

Mies: Mä olen sähköasentaja.

*hiljaisuus*

N 50+ hki: Mun pitääkin tästä lähtee, huomenna aikainen herätys, hei ja hyvää päivän jatkoa.

Mies: Hei hei ja kiitos samoin!

Mulle kelpaisi kyllä sähköasentaja mutta ei räkäkännissä oleva sähköasentaja kuten ei räkäkänninen lääkäri tai tuomarikaan.

T. Nainen 50+

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan