Suutahtiko nainen aiheesta vai turhaan?
Hän tuli suihkusta pelkkä pyyhe päällään, asetteli sen pyyhkeen sängyn päälle ja meni sen päälle mahalleen kännykkäänsä räpläämään. Minä näin tilaisuuteni tulleen ja laitoin naamani hänen pakaroidensa väliin ja "päristelin moottoriveneellä". Nainen pahoitti mielensä tästä poikamaisesta kujeilustani. Oliko aiheellista?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
En suuttuisi, mutta olisi vaikea nähdä sua enää seksimielessä, vaikutti niin epämiehekkäältä et halut menisivät.
Mikä tuossa on epämiehekästä? Ymmärrän jos ei ole hauskaa tai kiihottavaa mutta epämiehekästä?
Vai alensiko mies jotenkin itseään naisen alapuolelle työntämällä naaman pakoputken läheisyyteen? Sillä tavalla ajateltuna myös suuseksiä antava mies on epämiehekäs.
Haha , vähän hauska :DD mä olisin nauranu. Hyvä kun edes pitkällä tikulla toi mies minuu koskee :/
Vierailija kirjoitti:
OT, mutta oliko Axlinkin rikostelu poikamaista kujeilua? Olen aika varma, että oli... Pojat poikia!
Axlhan vain pani helppoja, julkkismunan kipeitä nuoria neitoja. SIlloin kun seksiin ryhtyy (varsinkin lähes tuntemattoman kanssa), on riskit olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OT, mutta oliko Axlinkin rikostelu poikamaista kujeilua? Olen aika varma, että oli... Pojat poikia!
Axlhan vain pani helppoja, julkkismunan kipeitä nuoria neitoja. SIlloin kun seksiin ryhtyy (varsinkin lähes tuntemattoman kanssa), on riskit olemassa.
On siellä muuten varmaan niillä kymmenillä 18-v lukiotytöillä posket punoittaneet, kun poliisisetien kanssa on katsottu videota, jossa Axl riepottelee menemään mieleisessään asennossa ja välillä munaa ja mälliä naamaan hieroen ja tyttö on nautinnosta huutanut
Vierailija kirjoitti:
En suuttuisi, mutta olisi vaikea nähdä sua enää seksimielessä, vaikutti niin epämiehekkäältä et halut menisivät.
Totta. Sinä olet sitä ihmistyyppiä, joka hamuaa seksimielessä aina muita kuin omaa kumppaniaan.
Nää on taas näitä makuasioita. Ja toki suhteenne laatu ja kestokin siihen vaikuttaa. Jos kumppanini (oltu 7v. yhdessä) tekisi noin, repeäisin naurunremakkaan. Mutta jos joku uusi tuttavuus lähtisi pieruääntä peffaani imitoimaan, niin nolostuisin, ehkä säikähtäisin ja loukkaantuisinkin.
Vierailija kirjoitti:
Haha , vähän hauska :DD mä olisin nauranu. Hyvä kun edes pitkällä tikulla toi mies minuu koskee :/
Voi sinuu <3 Etkö sais lämpösempää miestä jostain kanssasi hassuttelemaan..?
En suuttuisi. Nauraisin hetken aikaa ja jatkaisin kännykän näpyttelemistä. Seksivihjauksena en tuota todellakaan ottaisi, vaan hauskana juttuna.
Vierailija kirjoitti:
Voi helkkari! Vain keskenkasvuinen ääliö tekee noin. Naiset kaipaavat romantiikkaa ja liehittelyä, ei typeriä kaverivitsejä. Jos haluat naisen syttyvän, ole herrasmies!
Ap. ei nyt varmaan viritellyt mitään esileikkiä vaan murjaisi vitsin. Toki on kyettävä tosissaankin lämmittämään nainen, mutta kyllä huumorintaju on suotavaa! Minä olisin nauranut. Hihitän kippurassa, kun poikaystävä päristelee minua kaikkialta, se kutittaa ja kuullostaa hassulta.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Ei tuo ukko päristele sen enempää tissien kuin pakaroidenkaan väliin.
Päristelit väärältä puolelta.