Musertava yksinäisyys
Kesä, ihmiset yhdessä, mutta minulla ei ketään. Kaupungissa tapahtumia, ihmisiä joka paikassa, yhdessä. Tulin juuri kaupasta ja meinasin purskahtaa matkalla itkuun. Tätäkö tämä sitten on...
*huokaus*
Kommentit (47)
Heippa yksinäiset!
Pks jos kaipaatte ystävää , niin täällä olisi.
Juttuseuraa, lenkkiseuraa, leffailua tms.
Nainen vm -78
Heitäpä viestiä jos yhtään siltä tuntuu. Ei vaatimuksia, ole sellainen kun olet.
Vierailija kirjoitti:
No, mistä sen arvaa kuka koiranulkoiluttaja on yksinäinen, on sillä lihaksia tai ei? Mä ainakin kuvittelen päätääntöisesti itseni ikäisten olevan varattuja.
No tuohan on ihan helppo ratkaista :)
Sovitaan vain koodivärit jonka värinen kangas laittetaan roikkumaan koiranhihnaan.
keltainen tarkoitti , ettei saanut silittää.
vihreä että Saapi tulla juttelemaan
Pinkki taas että saa tulla " silittäjää " omistajaa (hetero ) ja sateenkaaren kirjava nauha että etsii sateenkaariseuraa.
Juu tuttu tunne. Juhannuksena vein miehen kaverinsa mökille jossa iso lössi miehen kavereita + heidän emännät. Mua ei kukaan kysynyt. Itku siinä matkalla tuli.
Nyt mies lähtee yli puolen vuoden työkomennukselle, mulla ei oo mitään sosiaalista elämää puoleen vuoteen. Ei mitään tyttöjen iltoja tai baarireissuja, lounaita jne. Siirsin kaikki lomatkin ensi vuodelle niin ei tarvi tyhjän päällä olla.
Oon vaan niin onnellinen jos työkeikalle sattuu joku puhelias heppu, olkoot vaikka kohta eläkeikäinen niin piristää kovasti kun saa jutella jonkun kanssa. Ja oon 20. Säälittävää
Voisin varmaan poistaa whatsapin kun kukaan ei mua kaipaa :-D Ainoaan kaveriin tais mennä nyt välit poikki kun kyllästyin siihen että vaan minä kyselen että nähdäänkö jne.
Olen kuitenkin tosi sosiaalinen ja puhelias, töissä saatan jäädä helposti tunniksikin puhumaan paskaa jonkun ventovieraankanssa, huumorintajua on ja ihan perusnätti 21v nainen.
Eilen siivoilin vaatehuonetta ja tämä yksinäisyys pamahti naamalle aika hyvin kun hiplasin "baarimekkoja" patin vuoden takaa joissa hintalaput edelleen kiinni.. Juhannuksena piti illalla töiden jälkeen lyödä puhelin pois päältä etten vahingossakaan ala somesta katsomaan mitä tutut puuhaa festareilla isolla kaveriporukalla. Blaah.
Eipä ainakaan vanhuksena enää vituta kun on ikänsä yksinäisyydestä "kärsinyt"
Vierailija kirjoitti:
Voisin varmaan poistaa whatsapin kun kukaan ei mua kaipaa :-D Ainoaan kaveriin tais mennä nyt välit poikki kun kyllästyin siihen että vaan minä kyselen että nähdäänkö jne.
Olen kuitenkin tosi sosiaalinen ja puhelias, töissä saatan jäädä helposti tunniksikin puhumaan paskaa jonkun ventovieraankanssa, huumorintajua on ja ihan perusnätti 21v nainen.
Eilen siivoilin vaatehuonetta ja tämä yksinäisyys pamahti naamalle aika hyvin kun hiplasin "baarimekkoja" patin vuoden takaa joissa hintalaput edelleen kiinni.. Juhannuksena piti illalla töiden jälkeen lyödä puhelin pois päältä etten vahingossakaan ala somesta katsomaan mitä tutut puuhaa festareilla isolla kaveriporukalla. Blaah.
Eipä ainakaan vanhuksena enää vituta kun on ikänsä yksinäisyydestä "kärsinyt"
Voihan bilettämään mennä yksinkin, kyllä sieltä seuraa saa :)
Jatkanpa tähän ketjuun syksystä ja yksinäisyydestä. Pimeää, märkää, yksinäistä, lohdutonta.
Joku mainitsi facebookin ystävä- ja harrasteryhmät. Menkää ihmeessä mukaan, itse olen ainakin saanut niistä kivasti juttuseuraa tarvittaessa.