Musertava yksinäisyys
Kesä, ihmiset yhdessä, mutta minulla ei ketään. Kaupungissa tapahtumia, ihmisiä joka paikassa, yhdessä. Tulin juuri kaupasta ja meinasin purskahtaa matkalla itkuun. Tätäkö tämä sitten on...
*huokaus*
Kommentit (47)
Sitähän se juurikin on. Ärsyttävää.
N22
Enemmän ja vähemmän aina ollut. Noin vuoden ollut totaalisen yksin.
AP
Kuullosti niin minun tekstiltä, paitsi etten meinannut purskahtaa itkuun vaan purskahdin :( tämä tosin eilen.
tsemii sulle! Ehkä meki vielä joskus löydetään se joku
Mikä kaupunki? Voit hyvin kertoa, et ole mitenkään tunnistettavissa.
Ihan samaa on mietitty täälläkin. Mieheni on kavereidensa kanssa mökillä ja mulla ei oo mitään tekemistä. Ystävien kanssa on erkaannuttu, kun asutaan niin kaukana. Tarvetta olisi uusille ystäville, mutta en tiedä mistä alkaa etsimään kavereita.
Kyllä sitä ainakin muutaman vuoden kestää. Ja jos on töitä, niin varmaan loppuun asti. :)
Just mun fiilikset! Ystäviä on, mutta ne katoaa kesäksi lomailemaan perheidensä kanssa. Paras vuodenaika, ehkä parhaat säät, loma, mut ei ketään kenen kanssa tehdä mitään. Ihan p...aa.
Että jos Espoosta joku tarvitsee naispuolista seuraa shoppailuun, kahville tai vaikka baariin pitämään hauskaa, ilmoittaudun :D Olen 26! Mistä aloittaja on kotoisin?
Voi kuinka surullista. Minkälaista ystävää kaipaat?
Kuullosti niin minun tekstiltä, paitsi etten meinannut purskahtaa itkuun vaan purskahdin :( tämä tosin eilen.
- Ikävää, oletko ollut kauan yksin?
- 50-60 tuhannen asukkaan kaupunki
AP
Solannn kirjoitti:
Että jos Espoosta joku tarvitsee naispuolista seuraa shoppailuun, kahville tai vaikka baariin pitämään hauskaa, ilmoittaudun :D Olen 26! Mistä aloittaja on kotoisin?
Hieman liian kaukana olet :)
Olen itkenyt viimeiset kolme yötä yksinäisyyttäni. Juu, yhtenä päivänä myös, myönnetäköön. Mietin, että tulenko ikinä kelpaamaan kenellekään. Joulut, juhannukset ja kaikki lomat ovat kamalia, kaikkialla pariskuntia ja perheitä. Joo, tiedän, että ei se aina ruusuilla tanssia ole heilläkään, mutta itse näen vain sen onnen, rakkauden. Ei kokematon voi tietää.
Tänäänkin laiturilla istuessani pohdin, kuinka mukavaa olisikaan istua siinä oman rakkaan kanssa. Katsella järvelle ja nauttia kesän lämpimästä tuulesta.
-Nainen järven vierestä
Vierailija kirjoitti:
Solannn kirjoitti:
Hieman liian kaukana olet :)
Voi sentään :/ Mutta, toivotan silti kaikkea hyvää sinulle! <3 Facebookissa on myös paljon hyviä ryhmiä, joista voi etsiä uusia ystäviä. Niitäkin kannattaa kokeilla! :)
Vierailija kirjoitti:
AP
Muutaman vuoden. Kyllähän tähän on jo silleen tottunut, mutta kesällä kaikki kaatuu niskaan, kun kaikilla on niin kivaa ja ihmiset ovat ulkona kavereineen ja perheineen. Minä Oulun lähettyviltä.
Vierailija kirjoitti:
AP
Eli paranoidi.
Silloin tietysti on yksinäinen.
Jos ei kymmenien tuhanisen kaupunkia voi sanoa tunnistamisen pelossa, niin on päässä häikkää.
Täälläkin yksi yksinäinen. Olen jo tottunut asiaan, ja viihdynkin iteksiäni koiran kanssa. Mutta joskus kaipaisi juttuseuraa, kävelyseuraa. Varsinkin kesäisin.
Mie vaan kun en ole elämässä mitään tehnyt ja saavuttanut, niin en pysty mihinkään fiksumpiin keskusteluihin. Olen siis melko sivistymätön, en tiedä mistään mitään. Mutta huumorintajua minulta löytyy.
Olen ollut niin kauan omassa seurassani, että unohdan jo sanojakin. On minulla tytär, mutta eipä häntä paljon näy.
Kiitos Solannnn ja hyvä jatkoa sullekkin, toivottavasti saat seuraa shoppailureissuille! :)
----
Kesä on tosiaan pahin, talvella kun ihmiset eivät kokoonnu niin yhteen näkyvästi mitä kesällä. Mullakin tämä menee, mutta nyt täällä iso tapahtuma ja ihmisiä on todellakin joka paikassa suurissa määrin ja kaikilla on hauskaa. Ei siis mitään keneltäkään pois, mutta olispa mullakin joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Eli paranoidi.
Silloin tietysti on yksinäinen.
Jos ei kymmenien tuhanisen kaupunkia voi sanoa tunnistamisen pelossa, niin on päässä häikkää.
Tuskin on kovin ratkaiseva tieto, pölö.
AP (Seinäjoki)
Jos yhtään tuntuu omalta asialta niin Facebookissa on monella paikkakunnalla ymmärtääkseni jotain ryhmiä, missä ihmiset juurikin etsivät kahviseuraa yms! :) Kannattaa käydä katsomassa löytyisikö omalta alueelta ryhmää, jos kiinnostaa :) Yksi kaverini löysi todella hyvän ystävän itselleen samanlaisesta ryhmästä!
Miksi näin?
Oletko juuri muuttanut uuteen paikkaan vai oletko alun perin yksinäinen?