Mikä minua vaivaa, kun täytyy aina saada sanoa viimeinen sana?
Jos olen riitatilanteessa tai mulle vittuillaan, täytyy saada sanoa viimeinen sana. Haluan kostaa jokaisen loukkauksen. Olenkohan mielisairas?
Kommentit (30)
Huono itsetunto tai hauras psyyken rakenne? Ehkä et kestä sitä, että joku on eri mieltä kanssasi, koska siitä tulee sinulle olo, että olet jotenkin huono tai ei-hyväksytty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sama homma. En kestä ajatusta että joku kusipää lällättelijä idiootti on siinä uskossa että on voittanut minut. En halua että paskanjauhaja vittuilija luulee voivansa aukoa päätään miten sattuu ja hänelle ei sanota vastaan, vaan hymistellään vain.
Toivoisin että muutkaan ihmiset eivät hymistelisi ja antaisi periksi idiooteille.
On vahingollista jos jotkut yrittävät muka olla fiksuja ja vaikenevat idiootin länkytyksen edessä, eihän idiootti silloin opi koskaan. Silloin hän saa aina vain vahvistavia kokemuksia, ja voiton riemua.
Säälittävää, taidat olla entinen koulukiusattu
Sinä olet itse säälittävä =)
Olen entinen koulukiusattu, enkä häpeä sitä yhtään.
Sinä olet säälittävä ja nolo, kun tulen kiusattuja "säälimään" eli osoittamaan halveksuntaasi.
Taidat olla kiusaaja itsekin, eli kaikkein säälittävin olio maan päällä.
Säälittävä ja nolo pelle sinä tässä olet kun jouduit kiusatuksi. Heikot sortuu elon tiellä. Eikä sulla oo kavereita hahahaha
Vierailija kirjoitti:
Huono itsetunto tai hauras psyyken rakenne? Ehkä et kestä sitä, että joku on eri mieltä kanssasi, koska siitä tulee sinulle olo, että olet jotenkin huono tai ei-hyväksytty.
Ei. Kestän kyllä erimielisyydet mikäli niissä edes on jotain kestettävää, mutta en siedä mielisairaita kusipäitä loukkauksine ja vittuiluineen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sama homma. En kestä ajatusta että joku kusipää lällättelijä idiootti on siinä uskossa että on voittanut minut. En halua että paskanjauhaja vittuilija luulee voivansa aukoa päätään miten sattuu ja hänelle ei sanota vastaan, vaan hymistellään vain.
Toivoisin että muutkaan ihmiset eivät hymistelisi ja antaisi periksi idiooteille.
On vahingollista jos jotkut yrittävät muka olla fiksuja ja vaikenevat idiootin länkytyksen edessä, eihän idiootti silloin opi koskaan. Silloin hän saa aina vain vahvistavia kokemuksia, ja voiton riemua.
Sinä olet säälittävä ja nolo, kun tulen kiusattuja "säälimään" eli osoittamaan halveksuntaasi.
Säälittävä ja nolo pelle sinä tässä olet kun jouduit kiusatuksi. Heikot sortuu elon tiellä. Eikä sulla oo kavereita hahahaha
No niin lähdepäs nyt vittuun siitä kakara.
Ihan normaali nainen. Aina pitää eskaloida tilanne kolmanneksi maailmansodaksi. Naisethan ei ole koskaan tajunneet sitä että milloin kannattaa pitää suunsa kiinni.
Kukaan ei ole aina oikeassa, eikä tarvitsekaan. Viisaampaa on myöntää erehtyneensä jos niin on käynyt. Ja jos vastapuoli on niin pässi että vaan jatkaa jankkaamista senkin jälkeen kun olet perustellut kantasi niin anna olla, unohda. Mitä muka saavutat sillä että "voitat" väittelyssä? Tarvitsetko sellaisen ihmisen kunnioitusta joka ei anna sulle sen vertaa arvoa että argumentoisi kanssasi kuin aikuiset? Vittuilijat suosittelisin myös vaan unohtamaan. Se kertoo paljon juttukumppanin älykkyydestä että jokainen desibeli, kirosana ja alentava nimitys on tuovinaan yhden lisäpisteen.
Toimiiko äitisi niin? Mun äidin piti saada aina viimeinen sana ja pistää paremmaksi. Itsellä oli sama vika lähes 30 vuotiaaksi. Sitten älysin kuinka paljon muistutan äitiäni ja tein hommasta lopun omalta osaltani. Stressittömämpää näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin lähdepäs nyt vittuun siitä kakara.
Uu kovis vai
Ei mun tarvi millää viimesellä sanalla todistella kellekkään yhtää mitää. Jos joku rähjää ja haukkuu mua kusipääks sen jälkeen kun olen kantani selväksi tehnyt, niin se on luultavasti itse kusipää.