Tekeekö kukaan muu ihastuksensa kanssa näin Whatsappissa?
Meillä on tapana ihastukseni kanssa mennä aina illalla viimeisenä Whatsappiin ja olla siellä yhtäaikaa paikalla muutama minuutti, ilman että kumpikaan kirjottaa mitään. Emme siis ole puhuneet tunteitamme toisillemme vaan kyseessä on salainen ihastus. Tekeekö kukaan muu näin vai onko tämä jotain teinien touhua? Olemme siis yli kolmekymppisiä molemmat..
Kommentit (91)
Siis jos ette oo puhuneet tunteista mistä tiedät että ihastuksesi tuntee samoin, ja mitä jos hän on siellä lukemassa/laittamassa viestiä muille ja sinä vain stalkkaat että hän on online?
Hän todennäköisesti kirjoittaa silloin jollekin toiselle. Sinä taas vain stalkkaat. Mikä järki?
Tiedän se tietyistä jutuista, että on vaan mun kaa online. Mutta ilmeisesti tämä ei ole mikään yleinen harrastus 😄..
Ap
Oletteko siis sopineet, että teette näin? Mistä tiedät, että hän on paikalla sinun takiasi ja miten tiedätte, milloin toinen tulee paikalle?
Tiesitkö ap, että "paikalla" ei tarkoita sitä, että miehellä olisi juuri teidän kahden välinen keskustelu auki. Todennäköisesti hän ei ole edes tsekannut, että sinä olisit aktiivisena, hän kirjoittelee silloin kavereilleen tms.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän se tietyistä jutuista, että on vaan mun kaa online. Mutta ilmeisesti tämä ei ole mikään yleinen harrastus 😄..
Ap
Mistähän jutuista "tiedät" tämän asian?
Vierailija kirjoitti:
Oletteko siis sopineet, että teette näin? Mistä tiedät, että hän on paikalla sinun takiasi ja miten tiedätte, milloin toinen tulee paikalle?
Olemme suunnilleen samoihin aikoihin illalla aina paikalla ja emme ole tätä suoraan sopineet, tästä on tullut vaan sellainen tapa. Hän on mm. joskus rivien välistä paljastanut, että tietää minun valvoneen myöhään yms..
Ap
Harrastaa WA-seksiä jonkun toisen kanssa ja sä luulet, että sua varten siellä. Ohhoh.
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö ap, että "paikalla" ei tarkoita sitä, että miehellä olisi juuri teidän kahden välinen keskustelu auki. Todennäköisesti hän ei ole edes tsekannut, että sinä olisit aktiivisena, hän kirjoittelee silloin kavereilleen tms.
Tiedän 😊. Ja tiedän myös, että hän ei kirjottele kenellekään kaverilleen puolen yön maissa arki-iltana.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemme suunnilleen samoihin aikoihin illalla aina paikalla ja emme ole tätä suoraan sopineet, tästä on tullut vaan sellainen tapa. Hän on mm. joskus rivien välistä paljastanut, että tietää minun valvoneen myöhään yms..
Ap
Taitaa olla ihastus vähän sekottanu pään :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Esim. Siitä, että olemme paikalla ensi 4 min. Sitten lähden pois ja hän lähtee samalla hetkellä. Ja molemmat tulee myös vielä takaisin.. Kuulostaapa tosissaan typerältä, mutta kyllä sen vaan tietää 😄.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän 😊. Ja tiedän myös, että hän ei kirjottele kenellekään kaverilleen puolen yön maissa arki-iltana.
Ap
Nyt menee jo aika paksuksi. Ette ole puhuneet tunteista ettekä ylipäätään keskustele mitään whatsappissa, mutta silti vaan satut tietämään tuollaisen todella henkilökohtaisen asian :D In your dreams.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Esim. Siitä, että olemme paikalla ensi 4 min. Sitten lähden pois ja hän lähtee samalla hetkellä. Ja molemmat tulee myös vielä takaisin.. Kuulostaapa tosissaan typerältä, mutta kyllä sen vaan tietää 😄.
Ap
Vooih... haluaisin kietoo sut pyyhkeeseen ja antaa kupin teetä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Vooih... haluaisin kietoo sut pyyhkeeseen ja antaa kupin teetä
Sama. Tässä ap:lle hyvä toimenpide (koska aika surulliselta hänen elämänsä vaikuttaa):
http://www.boredpanda.com/how-to-care-for-little-sad-person-john-saddin…
Vähän aiheen vierestä, mutta minua jotenkin kammottaa, miten tavanomaisesta seuraamisesta tai kuikuilusta käytetään termiä stalkkaaminen. Stalkkaaminenhan on laitonta. WhatsAppissa ihastuksen seuraaminen ei ole. Mikähän olisi parempi sana tuolle stalkkaamiselle tässä yhteydessä...ehkä seuraaminen, katselu?
Vierailija kirjoitti:
Vähän aiheen vierestä, mutta minua jotenkin kammottaa, miten tavanomaisesta seuraamisesta tai kuikuilusta käytetään termiä stalkkaaminen. Stalkkaaminenhan on laitonta. WhatsAppissa ihastuksen seuraaminen ei ole. Mikähän olisi parempi sana tuolle stalkkaamiselle tässä yhteydessä...ehkä seuraaminen, katselu?
Ei Suomen laki kyllä tunne termiä stalkkaaminen, sehän on lainasana englannista ja täysin puhekieltä :D Vainoaminen on kyllä ollut rikollista vuodesta 2014 lähtien.
mistä sä tiiät vaikka se sen aikaa kirjottelee jonkun toisen kanssa?