Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsin lounas kilpailu

Vierailija
02.07.2016 |

Oon varma, että joku pistää vielä paremmaksi.

Mulla: Halvimpia nakkeja mitä löytyi ja perunasalaattia. Syön yksin, muut lähti kaupungille. Mä en voi jalkavaivan takia lähteä kaupoille.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka syö lauantaina lounasta? vieläpä klo 11.30.

Just heräsimme, kohta runsas aamupala (no, joku sanoisi "brunssi").

Vierailija
2/16 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakasteesta peruna-keittojuurekset, lihaliemikuutio ja sinistä lenkkiä sekaan. 

Makkarakeitto sinänsä ihan hyvä ruoka, mutta tiedän kokemuksesta, että nämä Pirkka keittoainekset ovat todella huonoja. Mutta käytän ne nyt pois ja koskaan en enää osta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuutioitua maustamatonta tofua ja (maustamatonta) pakaste parsakaalia. Joo oli kiire töihin.

Vierailija
4/16 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vaikka sellainen joka on herännyt aikaisin ja syönyt aamupalansa jo klo 7.

Vierailija
5/16 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makkarakeitto sinänsä ihan hyvä ruoka, mutta tiedän kokemuksesta, että nämä Pirkka keittoainekset ovat todella huonoja. Mutta käytän ne nyt pois ja koskaan en enää osta. 

Ja lihaliemikuutiossa ei ole vikaa??

Vierailija
6/16 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just alan keittää perunoita. Paistan myös ahvenfileitä

Vierailija
7/16 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap herää yleensä viiden kuuden välillä. Tänään nukuin kyllä pitkään, melkein seitsemään. En ole syönyt vielä mutta tuon aion syödä. 

Vierailija
8/16 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin vikan natutelkin kanafileen. Pelkän fileen, ei kastiketta, ei edes mausteita XD Ja lisäksi jännitin, onko se pilaantunutta vai ei. Kanasen tarina oli seuraava: -30%, pitkän aikaa hengailua pöydällä kun paistoin kanasen kaverit, sen jälkeen pakastimeen, sen jälkeen jääkaappiin sulamaan ja lautasen kautta suuhun. Kylmäketjun poikkeuksellisen vakava katkeaminen moneen kertaan sai minut suorastaan pelkäämään. Kiitos että sain jakaa tarinan teidän kanssanne.

Vierailija
9/16 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naturellin!!

Vierailija
10/16 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se kalja ole brunssi

Vierailija
11/16 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja lihaliemikuutiossa ei ole vikaa??

Tarkoitat lisäaineita ja teollista makua? Juu... tietysti itse keitetty liemi on parempi ja joskus teenkin isomman satsin pakastimeen. Mutta en kuulu niin kulinaristeihin eikä perhe muutenkaan eli meille käy näinkin. 

Juurihan Hanna Partanen suositti, ettei kaiken ruuan tarvitse olla hyvää ja olen noudattanut sitä sääntöä orjallisesti koko ruuanlaittohistoriani :D

Vierailija
12/16 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipää margariinilla ja porkkanaraastetta. Oliskohan kaapin perällä vielä maitorahkaakin.

Vierailija
13/16 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porsaan ulkofileviipaleita, paistettu teflonpannulla ilman rasvaa tai mausteita, ei edes suolaa. Parsakaali-kukkakaali-porkkanasekoitusta ja eilisiä höyrytettyjä uusia perunoita, nämä myös ilman suolaa tai mausteita.

Vierailija
14/16 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli eväinä pelkkiä kuivia ruispaloja. Heräsin aamulla liian myöhään, en ehtinyt tehdä eväitä, ja työpaikkani lähellä ei ole mitään lounaspaikkoja, joten otin kiireessä mukaan leipäpussin lopun. Meillä on töissä jääkaapissa yhteiskäytössä oleva margariinirasia, mutta sekin oli loppunut, joten söin sitten pelkkää kuivaa leipää ilman mitään rasvoja tai leivänpäällisiä.

Vierailija
15/16 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakit ja perunasalaatti on mun herkkua. Minä tyhjentelin jämiä jääkaapista, itse söin muutaman haarukallisen laatikkoa johon on kipattu perunasipulisekoitukseen kermaa ja tomaattisillipurkin jämäliemi, muut söivät lisäksi einespullia.

Vierailija
16/16 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysi-ikäinen lapsi haki itselleen kaupasta maksalaatikon. Minä varmaan syön eilen salaatin jämät. Salaattikaan ei ole mitään muuta kuin jääsalaatti-kurkku-tomaatti. Lisäksi puputan ruisleipää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi