Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolisolle runkkaaminen

Vierailija
02.07.2016 |

Kuinka moni kehtaa runkata orgasmiin asti niin, että puoliso katsoo sivusta. Minun vaimo on niin estynyt, että ei kehtaa edes yhdynnässä hieroo klittaa. Minusta olisi äärimmäisen kiihottavaa katsoa kun vaimo käyttää hieromasauvaa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos häntä itseään ei kiihota hinkata klittaansa hieromasauvalla? Itse en ainakaan saa siitä mitään. Pitää käyttää toisenlaisia keinoja. Yleensä saan oman käden kautta vain mahallaan maaten ja vaatteetkin pysyvät päällä ja koko toimitus kestää yleensä alle minuutin. Siinä tuskin on paljon miehellä katseltavaa. Luultavasti koko homma näyttää lattealta ja kenties naurettavaltakin. Mutta minkäs teet, kun se on niin ikään ainut keino ainakin itsellä.

Vierailija
2/12 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi lähteä yhdessä tai toisen katsellessa etsimään uutta, toista tai vaikka seitsemättä tapaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo huuteli saunaan , hänellä oli deodorantti pullo sisällä kun menin lauteille.

Eritittäin kiihottavaa katseltavaa kun alkoi kiukuttelemaan oulloa

Vierailija
4/12 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normihomma. Viimeistelen usein itseni noin. Tyydytän myös itseäni, kun mies on sisällä. Se tuntuu hänellä mukavana tärinänä.

Voidaan myös tumputtaa yhdessä ja toinen toistaan.

Vierailija
5/12 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaan, mutta suoraan sanoen mies sormettaa paremmin kun minä itse. Siitä tulee vähän ujostuttava olo kun mies haluaa joskus mut alasti pöydälle makaamaan kun itse seisoo täydet vaatteet päällä vieressä ja saa mut laukeamaan sormin.

Vierailija
6/12 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimovaimovaimovaimovaimovaimo. Milloin lopetat?

Vierailija
7/12 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö 6 viestin lähettäjän luonnolle kun noin otti nokkiinsa? Meillä ainakin VAIMON kanssa kivaa sängyssä kun tumputtelemme toisiamme tai itseämme yhtaikaa.

Vierailija
8/12 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen katsellessa itsensä hyväily on kiihottavaa, mielelläni myös katson kun mies hyväilee itseään. Toisinaan esileikki jatkuukin melkein loppuun asti, mutta miehelle sisään laukeaminen on must juttu..

Orgasmiin en itse toisen katsellessa pysty itseäni hoitamaan, mutta mies en saa kernaasti tehdä ihan miten vaan. Ihana tuollainen hoidan mun muijan vaatteet päällä...

Vierailija
9/12 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin yhellä mökillä ja ajauduttiin puolisoni kanssa hieman sutinoimaan. Hän kuitenkin valitti värkkinsä kuivuudesta ja hieman humaltuneena rohkenin siirtää kätensä omaan jalkovälinsä. Huh!!! Eipä ollutkaan ekaa kertaa asialla, sillä niin taidokkaasti homma sujui. Kiihotuin itse kovasti moisesta ja ei aikaakaan kun runkkasin itselleni orgasmin. Emäntä sen huomas ja laukesi itsekkin. Jälkeenpäin hieman jopa hävetti, sillä se oli ensimmäinen kerta ku tällain touhuttiin. Tosin ei taida jäädä viimeiseksi kerraksi...

Vierailija
10/12 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo välillä jalat levällään dildo sisällä kun menen makkariin , ei mene montaa sekuntia kun ais pystyssä.

Os niin kiihottava näky

Vierailija
11/12 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaan runkata itseäni kumppanin edessä, aika huolestuttavaa jos ei pysty kertoo hieman seksielämästänne.

Vierailija
12/12 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo välillä jalat levällään dildo sisällä kun menen makkariin , ei mene montaa sekuntia kun ais pystyssä.

Os niin kiihottava näky

Kyllä se minullakin seisokin tekee välittömästi. Toisinaan on seksihepeneet päällä, runkkailen ja katselen sitten kun puolisoni saa, niin ottaa kyrpäni käsittelyyn muutaman kerran suuhun. Otan kyrvän pois ja runkkaan puolisoni päälle.