Pistin eilen ihastukselleni kunnon avautumisviestin ja nyt hävettää!
Olen ollut jonkun aikaa ihastunut työkaveriini ja en ole ottanut hänen tunteistaan selvää. Hän käyttäytyy kun tuuliviiri, välillä on mukava ja välillä kohtelee minua huonosti. Olen todella kyllästynyt tähän tilanteeseen ja eilen päätin sitten avautua hänelle. En siis sanonut suoraan mitään ihastuksesta, mutta avauduin kumminkin tietyistä asioista. Hän vastasi kohteliaasti minulle, mutta koska olen niin sekaisin näiden tunteideni kanssa niin en enää edes tiedä pitäiskö hänen viestinsä ottaa kohteliaisuutena vai ei. Kun luin sen ensimmäisen kerran niin minua alkoi todella v-tuttaa, mutta kun luin viestin myöhemmin uudelleen, niin se saattoikin olla positiiviseksi tarkoitettu. Mutta kaipa se ensireaktio kertoo totuuden? Taidan ihastuspäissäni tulkita vaan peruskohteliaan viestin joksikin muuksi kun oikein sitä analysoin.. Nyt joka tapauksessa hävettää, että mitä meninkin avautumaan, en tajua mikä minuun meni..
Kommentit (28)
Onhan tuo tietty supernoloa vongata työkavereilta
Juhannusheilakos se siellä taas on vauhdissa? :D
Mäkin lähetin tissikuvia
Juopottelun piikkiin vaan
En voi laittaa viestin sisältöä tähän, koska olen ruvennut epäilemään, että hänkin lukee tätä palstaa joskus.. Hän puhui viestissä työasioita, mutta kommentoi myös positiivissävyisesti tätä avautumisasiaani hymiöiden kera..
Ap
Sietääkin hävetä. Miten sä kehtaat mennä töihin?
No aika vaikea kommentoida mitään, jos ei saada tietää viestien sisältöjä.
Vierailija kirjoitti:
En suoranaisesti onneksi vongannut, mutta kyllä jokainen tervejärkinen osaa viestistäni päätellä, että minulla on tunteita tätä miestä kohtaan.. Ja mikä hassuinta, olen yrittänyt päästä näistä tunteistani eroon ja tällä hetkellä tilanne on paras moneen kuukauteen.. Joten en todellakaan tajua mikä minuun meni. En tiedä miten kehtaan nähdä tätä miestä maanantaina..
Ap
Huomannut että viestit voi ymmärtää monella tapaa. Positiivisen voi ymmärtää negatiiviseksi ja päinvastoin. Asiat voi aina ymmärtää omalta kannalta ja tietysti jos on vahvoja tunteita mukana niin tulkinta voi olla sen mukainen. Esim. Jos on vihainen, voi toisen viestikin kuulostaa vihaiselta. Mutta ainoa keinohan olisi kysyä mitä hän vastauksellaan tarkoitti.
Vierailija kirjoitti:
Huomannut että viestit voi ymmärtää monella tapaa. Positiivisen voi ymmärtää negatiiviseksi ja päinvastoin. Asiat voi aina ymmärtää omalta kannalta ja tietysti jos on vahvoja tunteita mukana niin tulkinta voi olla sen mukainen. Esim. Jos on vihainen, voi toisen viestikin kuulostaa vihaiselta. Mutta ainoa keinohan olisi kysyä mitä hän vastauksellaan tarkoitti.
Nimenomaan. Se vastaus oli joka tapauksessa aivan erilainen mitä toivoin, koska ensireaktioni oli v-tutus. Ehkä se "virallisuus" otti siinä päähän kun hän puhui pitkästi työasioitakin. Mutta jos itse asiaa pohtii, niin siihen hän vastasi positiivisesti hymiön kera. Mutta koska asiaa täytyy näin miettiä, niin totuus on varmaan se, että ei siinä oikeasti voinut mitään positiivisiin tunteisiin viittavaa, hän oli varmaan vaan kohtelias..Toisaalta hyvä kun pistin viestiä, ehkä tämä auttaa minua pääsemään omista tunteistani eroon..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joten en todellakaan tajua mikä minuun meni.
Ap
Oisko viimenen viinilasillinen ollut liikaa...? ;D
Olis hyvä keksintö puhelimeen promillemittari, säästäisi monelta morkkikselta.
Tiedättekö, kaikista kummallisinta tässä on, että olin aivan selvinpäin 😄.. Sen jälkeen otin kyllä muutaman viinilasillisen, kun alkoi niin ottamaan päähän koko tilanne.
Ap
Oletteko varattuja? Miksi päätit avautua nimenomaan sähköpostilla eikä esim. keskustelemalla miehen kanssa?
Olen kyllä ihastuspäissäni nolannut itseni tämän miehen kanssa useita kertoja, tämä mies on saanut minut käyttäytymään säälittävästi ja kummallisesti. Onneksi tämä ihastuminen ilmeisesti suojaa minua jotenkin, että en edes tajua kuinka nolosti käyttäydynkään. Välillä kun tunteeni vähän viilenevät, niin mieleeni pompsahtelee noloja tilanteita 😄. Ei kun uutta työpaikkaa etsimään kesäloman jälkeen..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oletteko varattuja? Miksi päätit avautua nimenomaan sähköpostilla eikä esim. keskustelemalla miehen kanssa?
Olemme molemmat varattuja. Pistin hänelle viestiä whatsappissa.. Ja hyvä kysymys. Mutta kun olen varmaan viisi kertaa yrittänyt puhua tälle miehelle kasvotusten, mutta hänestä ei saa mitään otetta. Ja itsellänikin on mennyt pari kertaa sitten lopulta sisu kaulaan .. Muutenkin puhun tämän miehen seurassa aivan typeriä ja aivan eriasioita mitä minun piti alunperin puhua..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemme molemmat varattuja. Pistin hänelle viestiä whatsappissa.. Ja hyvä kysymys. Mutta kun olen varmaan viisi kertaa yrittänyt puhua tälle miehelle kasvotusten, mutta hänestä ei saa mitään otetta. Ja itsellänikin on mennyt pari kertaa sitten lopulta sisu kaulaan .. Muutenkin puhun tämän miehen seurassa aivan typeriä ja aivan eriasioita mitä minun piti alunperin puhua..
Ap
No eikös tuo sitten ole ihan selvää, ettei mies ole kiinnostunut! Varattujakin olette. Onko sulla tavoitteena siis pettäminen? Mikset eroa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Törkeetä touhua jos ootte kummatkin varattuja. Onko sulla tai tällä miehellä lapsia?
No mitä vastasi?