Mies "panee" kielellään peppuun
Onko muilla tällaisia miehiä? Muutama exä on kyllä nuolleet peppua, mutta tämä nykyinen ei jätä sitä nuolemiseen, vaan työntää kielensä niin syvälle pyllyyni kuin se vain uppoaa. Ensin olin todella ihmeissäni, mutta hetken totuttelun jälkeen se alkoi tuntua taivaalliselta. Nyt tämä tapahtuu melkein joka kerralla. Menen nelinkontin sänkyyn, painan pään ja rintakehän patjaan ja "levitän" molemmilla käsilläni pakaroitani erilleen, jotta mies pääsee kielensä kanssa syvemmälle!
Tämä ei ole tietenkään kenenkään estoista kärsivän juttu, niin miehen kuin naisenkaan, mutta suosittelen kyllä ehdottomasti kokeilemaan, jos kokeilunhalua ja "tuhmuutta" vain riittää. :D
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
On muillakin.
Kerro. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On muillakin.
Kerro. :)
No mitä siitä pitää kertoa? Tekee ihan samaa kuin aloitusviestissäkäin mainittu herrasmies.
Vierailija kirjoitti:
Voi yäk. Ei mulla muuta.
Ap ei tainnut kysyä mielipidettä vaan sitä, onko muita tuollaisia miehiä. Ei mulla muuta.
Ja paskaa suuhun! Kuin koira ulosteilla.
Vierailija kirjoitti:
Paskaa menee suuhun ainoastaan aloittelijoilla ja tietenkin niillä, jotka eivät ole eläessään anaaliseksiä kokeilleet antavana tai ottavana osapuolena. :)
Minä en ikinä ainakaan halua että joku nainen nuolisi karvaista peräaukkoani tai työntäisi sormensa kuin pakkotilanteessa reikääni
Kyllä, itse olen mies ja nuolen ja työnnän kieltä naisen peppureikään, kiihottavaa ja hyvä esileikki peppuseksille.
Kukas haluaisi kokeilla?
Vierailija kirjoitti:
syötkö sinä vauvoja jos nuolet pillua?
Mika kirjoitti:
Minä en ikinä ainakaan halua että joku nainen nuolisi karvaista peräaukkoani tai työntäisi sormensa kuin pakkotilanteessa reikääni
Ok. Voin ymmärtää ettei kaikilla ole ollenkaan mielenkiintoa tämän suunnan juttuihin. Kiinnostaisi silti tietää, että mikä se kuvitteellinen pakkotilanne on, jolloin antaisit naisen työntää sormensa sinne? :D
Olisipa mullakin tuollainen kumppani.
Hyvä Ylläpito: Saisiko tänne omat sivut näille pervoille pyllynreikä- ym. jutuille? Joka toinen aloitus koskee samaa peräaukkoteemaa. Pottavaihe vielä useimmilla kesken?
Vierailija kirjoitti:
Täällä on yksi sinkkukolli joka etsii sinun kaltaistasi nuolettajaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin olen kolli. Ei siinä, käy mulle miehetkin. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi hitto, mä etsin naista joka vois mulle pyllistää :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi hitto, mä etsin naista joka vois mulle pyllistää :/
Noh, onnea etsintöihin. :)
teen usein kuten AP:n mies ja naiseni nauttii mutta on liian häveliäs alkaakseen itse reikäänsä käsin levittelemään..
Mä teen tuota samaa mun miehelle... :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro lisää itsestäsi. Kolmas kolli
On muillakin.