Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

raskaudesta kertominen miehelle

Vierailija
02.07.2016 |

Kuinka teillä on kerrottu kumppanille ilouutisesta?
Itse pyrin pitämään mölyt mahassa, ja odottamaan siihen saakka että saan ensimmäisen ultra kuvan :) Meinasin laittaa tämän jääkaapin oveen odottelemaan, että toinen sen huomaa.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä raskaus ei ollut mikään kiva pikkuyllätys minulta miehelleni, vaan lapsen yrittämisestä oltiin päätetty yhdessä, ja yhdessä myös jännitimme, milloin tärpppää. Sanoin siis miehelleni jo heti sinä päivänä, kun kuukautiset eivät alkaneetkaan, että käyn seuraavana päivänä ostamassa raskaustestin, jos kuukautiset eivät ole vieläkään alkaneet. Heti testin tehtyäni pistin miehelle kuvan plussasta.

Olisin ehkä juuri ja juuri pystynyt odottamaan siihen asti, että olisin kertonut plussasta työpäivän jälkeen, mutta ei puhettakaan, että olisin pystynyt salaamaan raskauden useita viikkoja. Raskaus oli meille yhteinen kokemus heti alusta lähtien, ja mies oli yhtä innoissaan neuvolakäynneistä ja ultrista kuin minäkin.

Vierailija
42/46 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä sovittelisin naruja kaulaan kuullessani moisen "ilo-uutisen".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on typerä lehmä, joka ei tajua mistään mitään! :D Miten noin yksinkertainen akka voi olla muka raskaana?! :(

Vierailija
44/46 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan näin hieman ohi aiheen niin kyllä joillakin paikkakunnilla on ultra neuvolassa sekä neuvolalääkärin että terkkareiden käytössä. Itse pääsin heti ensimmäisellä neuvolakäynnillä rv 7 ultraan sen verran, että terkkari löysi alkion ja sykkeen. Viikkoa myöhemmin neuvolalääkärille tarkempaan ultraukseen tarkastamaan raskausviikot. Tuolta käynniltä sain sitten jo kuviakin mukaan :) Tämä Seinäjoella.

Just olin samaa kirjoittamassa. :) Ja onhan meillä täällä huisi matka äitiysnevolasta synnärille (viitaten siihen, kun joku rutaji, että ultrat on neuvoloissa, joista on pitkä matka sairaalaan), tulisko tosta pari kilsaa? :D Go Seinäjoki!

Täällä Hämeessä, pienessä kunnassa, sama juttu. Heti ensimmäisellä neuvolakäynnillä th ultrasi ja sain kuvankin mukaani. Joten älkäähän yleistäkö liikaa :-)

Vierailija
45/46 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi vahinko hyvin aikaisessa vaiheessa suhdetta, joten pyysin sitten miehen käymään kun olin tehnyt testin ja kerroin ihan suoraan että olen raskaana ja kuinka pitkällä epäilen raskauden olevan. Päätettiin pitää lapsi ja perustaa perhe, joten mies oli ihan alusta alkaen mukana, olisi ollut julmaa riistää se häneltä. Toisella kertaa raskaus oli suunniteltu ja toivottu, joten sanoin vain miehelle tekeväni testin ja yhdessä sitten herkisteltiin positiivista.

Vierailija
46/46 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies jäi nukkumaan, kun mä hiipparoin testiä tekemään. Ajatus oli että lähtisin töihin ja testi odottaisi pöydällä Hesarin vieressä, kun mies nousee... No, mähän olin niin innoissani, että ampaisin suoraan herättämään miestä tyylillä "kulta mun täytyy sytyttää valo" 😂 no, olisi kyllä ollut aika vaikeaa pitää asia kovin pitkään salassa, olin koko alkuraskauden niin väsynyt että olisi mies ehtinyt pahan kerran huolestua. Ja olisi tosiaan pettynyt, jos ei olisi ekaan ultraan päässyt mukaan. Toki varmaan eri tilanne jos kyseessä ei ole ensimmäinen lapsi.