Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi keski-ikäiset naiset kuvittelevat olevansa yhä jotain kaunottaria muutaman siiderin jälkeen?

Vierailija
01.07.2016 |

Oikeasti, ei voisi vähempää kiinnostaa, mutta toisinaan silti joku 10 vuotta vanhempi tamma tulee viereen lirkuttelemaan, vaikka kuinka koittaisi vältellä katsekontaktia. Ikävimmät (ja humaltuneimmat) eivät edes osaa ottaa pakkeja vastaan, vaan hermostuvat ja suoltavat kaikenlaisia haukkumasanoja, joskus jopa yrittävät lyödä ennen poistumistaan.
- parikymppinen kundi

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä hienoa, että miehetkin saavat kokea tän saman kohtelun. Ehkä vihdoon ja viimein me tulevaisuudessa pääsemme siihen, että ei oikeasti kukaan pidä toista seksiobjektina. Sinänsä harmittaa, että miehet tarvii ensin sangollisen samaa paskaa niskaansa, ennenkuin tajuavat, että naisista se tuntuu yhtä vastenmieliseltä.

En m inä ole ketään seksiobjektina pitänyt. Pitääkö minun kärsiä muiden miesten virheistä sinun mielestäsi? Miten se auttaa niitä muita miehiä tajuamaan käytöksensä törppöyden? Ap

En sanonutkaan että sinä olet pitänyt. Fakta on, että naisen paikka oli ennen nyrkin ja hellan välissä ja nainen oli miehen omaisuutta. Kun tasa-arvo on lisääntynyt, niin naiset ovat alkaneet olemaan yhtä paskamaisia, kuin miehet. Ollaan tajuttu, että jos kerta miehet voivat kouria ja olla halventavia nuoria naisia kohtaan, niin he voivat vanhemmiten jatkaa tätä "ihanaa" perinnettä nuoriin miehiin.

Mutta mikään ei muutu, ennenkuin kaikilla on paha olla 😕

Eli nainen "kostaa" kokemansa pahan syyttömille nuorille miehille, vaikka tietää kuinka pahalta seksuaalinen ahdistelu ja halventava käytös tuntuu? Tämä on vielä pahempi asia kuin setien lähentely nuoria naisia kohtaan, koska sedillä ei ole kokemusta ahdisteluksi tulemisesta, joten heidän ei voi olettaa ymmärtävän milta nuorista naisista tuntuu. Täti on tässäkin asiassa setää julmempi, kun asiaa hiukan funtsii.

Vierailija
22/23 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kyllä ikionnellinen, kun parikymppisenä vanhemmat naiset tuli seuraan, yleisesti ottaen siitä seuranneet toimetkin olivat laadullisesti huippuluokkaa, ei kyllä ahdistanut tippaakaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamma?

Pahoittelen sekä perhettäsi että kasvatustasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi