Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi keski-ikäiset naiset kuvittelevat olevansa yhä jotain kaunottaria muutaman siiderin jälkeen?

Vierailija
01.07.2016 |

Oikeasti, ei voisi vähempää kiinnostaa, mutta toisinaan silti joku 10 vuotta vanhempi tamma tulee viereen lirkuttelemaan, vaikka kuinka koittaisi vältellä katsekontaktia. Ikävimmät (ja humaltuneimmat) eivät edes osaa ottaa pakkeja vastaan, vaan hermostuvat ja suoltavat kaikenlaisia haukkumasanoja, joskus jopa yrittävät lyödä ennen poistumistaan.
- parikymppinen kundi

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Olen keski-ikäinen kuten moni ystävättärenikin mutta minä eikä kukaan heistä ei todellakaan ole tuollainen.

Ikävää. Varmaan sama syy takana miksi jotkut keski-ikäiset miehet pienessä tai tukevassa maistissa kuvittelevat olevansa varsinaisia adonkisia nuorille naisille.

Vierailija
2/23 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 lisää vielä että me emme juokaan siideriä vaan nautimme punaviiniä, sherryä ja portviiniä, ehkä se johtuu siitä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän ne on hyvännäköisiä selvin päinkin.

Vierailija
4/23 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1 lisää vielä että me emme juokaan siideriä vaan nautimme punaviiniä, sherryä ja portviiniä, ehkä se johtuu siitä ;)

Ihanan paskantärkeä viesti <3 Te ette juo sidukkaa, vaan nautitte punaviiniä :D

Vierailija
5/23 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, älä nyt ole ihan Valtteri.

Vierailija
6/23 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppinen ei vielä ole keski-ikäinen. Jos haluat ärsyttää, kirjoita edes tosiasioita.

Vierailija
7/23 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet väärässä. En kuvitte, olen kaunokki. Mut sä et TAASKAAN saanut, kun täällä jaksat vinkua.

Vierailija
8/23 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä hienoa, että miehetkin saavat kokea tän saman kohtelun. Ehkä vihdoon ja viimein me tulevaisuudessa pääsemme siihen, että ei oikeasti kukaan pidä toista seksiobjektina. Sinänsä harmittaa, että miehet tarvii ensin sangollisen samaa paskaa niskaansa, ennenkuin tajuavat, että naisista se tuntuu yhtä vastenmieliseltä.

Vierailija
9/23 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nelikymppinen, näytän nuoremmalta, mutta en kuvittele olevani kaunotar, vaikka nätti olenkin. Enkä tyrkytä seuraani kenellekään. Mutta eilenkin nuoret miehet olivat koko ajan tuijottamassa ja iskemässä silmää.

Vierailija
10/23 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä koskaan mene minnekään lirkuttelemaan, olen naimisissa enkä harrasta moista. Silti aina useampikin mua selvästi nuorempi sälli tulee mulle lirkuttamaan eikä millään meinaa uskoa että olen naimisissa saati kolmen lapsen äiti.. mä luulen että pikemminkin puuma-jahti käynnissä miehillä.. Joku trendi..

Ehkä ne keski-ikäiset sinkut laskee sen varaan?

Vierailija
11/23 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toinen päivä teet aloituksen nuorista naisista, jotka "kuvittelevat" olevansa kauniita ja joka toinen vanhemmista naisista.

Vierailija
12/23 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen puuma.

Vierailija
13/23 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai kukaan normi 20 ees oo täällä vauva palstalla, siis vapaa mies? Täh?

Vierailija
14/23 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalassa tulee salatut haaveet pintaan kun estot menee. Samaa kuin se miksi miehistä tulee miljönäärejä, joillakin jopa vaihtuu ammatti hienommaksi promillien mukana. Miehille raha ja valta on kaikki kaikessa. Naisille nuoruus ja kauneus.

Vierailija
15/23 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä hienoa, että miehetkin saavat kokea tän saman kohtelun. Ehkä vihdoon ja viimein me tulevaisuudessa pääsemme siihen, että ei oikeasti kukaan pidä toista seksiobjektina. Sinänsä harmittaa, että miehet tarvii ensin sangollisen samaa paskaa niskaansa, ennenkuin tajuavat, että naisista se tuntuu yhtä vastenmieliseltä.

En m inä ole ketään seksiobjektina pitänyt. Pitääkö minun kärsiä muiden miesten virheistä sinun mielestäsi? Miten se auttaa niitä muita miehiä tajuamaan käytöksensä törppöyden? Ap

Vierailija
16/23 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisia siis kuin miehet kautta aikojen.

Vierailija
17/23 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen wt. Eilenkin terassilla sain nuorta. Crockseilla mennään ja leggareilla.Itse nyrsin keittiösaksilla kesätukan, ei varaa hienoston kampaamoihin. Kaljaa tarjottiin ja nuori kolli oli aamulla vieressä. Huomenna tavataan.

Vierailija
18/23 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua ei ihan varmasti ole yritetty lyödä kertaakaan.

Kaiken ikäiset naiset kuvittelevat olevansa kaunottaria muutaman siiderin jälkeen. Ei ole vain keski-ikäisten juttu.

Vierailija
19/23 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En m inä ole ketään seksiobjektina pitänyt. Pitääkö minun kärsiä muiden miesten virheistä sinun mielestäsi? Miten se auttaa niitä muita miehiä tajuamaan käytöksensä törppöyden? Ap

En sanonutkaan että sinä olet pitänyt. Fakta on, että naisen paikka oli ennen nyrkin ja hellan välissä ja nainen oli miehen omaisuutta. Kun tasa-arvo on lisääntynyt, niin naiset ovat alkaneet olemaan yhtä paskamaisia, kuin miehet. Ollaan tajuttu, että jos kerta miehet voivat kouria ja olla halventavia nuoria naisia kohtaan, niin he voivat vanhemmiten jatkaa tätä "ihanaa" perinnettä nuoriin miehiin.

Mutta mikään ei muutu, ennenkuin kaikilla on paha olla 😕

Vierailija
20/23 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Minä olen keski-ikäinen nainen ja käyn ystävieni (keski-ikäisiä naisia hekin) kanssa toisinaan kaupungilla, baareissa. Juon ja saatan humaltua, kevyesti. En hakeudu miesten seuraan, saatan katsella, jutella. En katsele parikymppisiä miehiä, niin nuoret eivät kiinnosta yhtään. Jos huvikseni katselen hyvännäköisiä miehiä niin silmäni hakeutuvat noin nelikymppisiin miehiin.

Vaivaantuisin nuoremmassa seurassa, olin parikymppinen kun he ovat syntyneet. Jaiks, yököttävä ajatus olla nuoremman miehen kanssa. Myös 60-vuotias on nöy nöy nöy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi