Uskomatonta kun vanhemmat ei tajua miksen halua lähteä perjantaina bilettämään
Ovat nyt kovin huolestuneita minusta sillä mun perjantain iltaan kuuluu vain minä, mun sänky, karkit ja netflix. Ja näin on siis ollu jo kauan aikaa. En oo ikinä tykännyt käydä missään baareissa ja rientämässä ympäri kyliä. Tykkään olla yksin tai käydä harrastuksissa muutaman kerran viikossa. Nyt jostain syystä saan huomautteluja siitä kuinka epänormaali ja huolestuttava olen. Mitä mun oikein pitäisi sanoa?
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Minkäs ikäinen oikein olet?
18
Sama juttu täällä. En kokoajan jaksa juoksennella kaupungissa. Oon 18v.
Oho, aika erikoiset vanhemmat vaihteeksi. :D ihme tyyppejä, haluaako ne oikeasti väkisin että juot ittesi perskänniin joka perjantai ja juokset koko ajan kaupungilla? ja oot vielä täysi-ikäinen, eihän niillä pitäis olla nokan koputtamista ainakaan tollasessa asiassa...
Pelkäävät, että olet kiusattu ja ahdistunut ja masentunut ja haudot itsemurhaa. Mikset muuta pois kotoa, sentään aikuinen ihminen?
Ja kymmenen vuoden päästä ihmettelet täällä, että miksi sulla ei ole kavereita tai miestä.
Jos olet ainoa (kotona asuva) lapsi, niin ehkä vanhempasi haluavat kahdenkeskistä aikaa. Vaikka olisitkin omassa huoneessa, niin olet silti läsnä.
Noh kyllä sä vielä kerkeet. Itselläni se ns. pahin piletysvaihe tuli ekan kerran vasta 23 vuotiaana, kun aloin opiskelemaan amkissa ja toinen tuli 27v kun erosin.
Vierailija kirjoitti:
Ja kymmenen vuoden päästä ihmettelet täällä, että miksi sulla ei ole kavereita tai miestä.
Miksi alapeukku? Eihän sitä toivo, että jää yksinäiseksi, mutta näitä aloituksia on täällä pilvin pimein. Kokemuksen äänellä.
Älä sano mitään. Lähde ensi perjantaina ulos, älä kerro mihin menet tai milloin tulet, kolistele aamuyöllä kotiin baaripokan kanssa jne. Jos ei ole pokkaa toteuttaa hommaa oikeasti, feikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Pelkäävät, että olet kiusattu ja ahdistunut ja masentunut ja haudot itsemurhaa. Mikset muuta pois kotoa, sentään aikuinen ihminen?
Siis kaikille nyt tiedoksi että asun yksin, joten en ole myöskään vanhempieni haitaksi kotona :D mutta jutellaan paljon niin tietävät mitä tänäänkin teen.
-ap
Se on aina huolestuttava merkki jos viina ei maistu. Absolutistit ovat useimmiten takakireitä moralisteja.