Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapset nauraa pissa-kakka jutuille!Mitä tehdä?

Vierailija
01.07.2016 |

No mies on sitä mieltä että se pitäisi kieltää.Mulkaisee lapsia ja käskee lopettamaan.
No minä olen niin lapsellinen ja yksinkertainen,että mua rupee usein naurattamaan.
Esim. tää angry birds elokuvan tippuminen,auh siipi,jalka...kuukkeli..no minä hekotan ja mies on ehdottomasti kieltänyt alapää jutut varsinkin.No mitäs tekisit?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niuho mies sulla.

Vierailija
2/14 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDD En tekisi mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans en tekis mitään. toki jos se menee ihan överiks niin pitää rauhotella, mutta ainahan lapset tollasille nauraa. 

Vierailija
4/14 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mustakin lapset saa varsinkin keskenään nauraa omille jutuilleen.Mietin et olenko ihan paska mamma jos en kiellä niiltä Varsinkin tollasia kuukkeli vitsejä.....oppivat kuulemma huonon huumorintajun;)

Vierailija
5/14 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos miestä haittaa, niin voisko sopia, että pissakakkapieru-juttuja sais vapaasti hörötellä vaikka vessassa? Monilla kuulemma toimii, koska no, onhan se nyt ihan asiaankuuluvaa lapsille noita juttuja puhua, ja mitä enempi kiellät niin sen enemmän niitä riittää, eikähän niissä sinänsä ole mitään pahaa, mutta kaikki ei vaan tykkää. :D

Vierailija
6/14 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissakakkajutut kuuluu tiettyyn ikä kauteen

Vierailija
7/14 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, no mies varmaan nauraa Kummelille ja Uunolle, eikä se huumori siitä kauheasti eroa.

Vierailija
8/14 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin miehen nipottaa rauhassa. :D hitto mikä jäykkis. Miksi se elämä pitää ottaa niin kamalan vakavasti ettei siihen edes lasten pissa-kakka-huumoria mahdu.

Vierailija
9/14 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 5v poika paskoo ihan armottomia jöötejä. Melkein kuin aikuinen mies.

Vierailija
10/14 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nauraa kans. Nauranut jo 22 vuotta ko. huumorille. Tietää kuitenki missä sellaiset on "soveliaita" - neljän seinän sisällä...

Vierailija
11/14 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihan pakko laittaa tää aloitus toisen kerran.Laitoin jo kerran ja joku kommentoi et kertoo lasten hyväksikäytöstä ja aloitus poistettiin!

Vierailija
12/14 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos miestä haittaa, niin voisko sopia, että pissakakkapieru-juttuja sais vapaasti hörötellä vaikka vessassa? Monilla kuulemma toimii, koska no, onhan se nyt ihan asiaankuuluvaa lapsille noita juttuja puhua, ja mitä enempi kiellät niin sen enemmän niitä riittää, eikähän niissä sinänsä ole mitään pahaa, mutta kaikki ei vaan tykkää. :D

Voisko sopia et se mies menis vessaan siksi aikaa kun me hörötellään huonoille jutuille?Mahtusi paremmin kuin me viisi.

Vierailija
13/14 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieruhuumori se vasta naurattaakin. Ap oletko varma että miehesi on mies? Epäilyttää tuollainen niuhotus.

Vierailija
14/14 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pissakakkajutut kuuluu tiettyyn ikä kauteen

Samaa mieltä. Siksi ihmettelenkin, kun niin monet aikuiset niitä täällä viljelee. Vai ovatko ne aikuisia vain ikänsä perusteella?