Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Antakaas mammat neuvoja, mitä teen vanhalle Kombipolkupyörälleni

Vierailija
01.07.2016 |

En tartte siitä rahaa, mutta haluaisikohan tuollaista retropyörää kukaan. Lapsuudenkotini varastossa on vanha joponi 70-luvulta. Annoin vanhemmilleni luvan, että antavat sen kenelle tahansa kuka haluaa, mutta eivät ole raskineet antaa. Nyt on aika tyhjentää talo, sillä siihen tulee kokonaan uudet asukkaat. Runko on ok kunnossa, vanteet ihan vähän ruosteessa ja renkaat siihen pitää laittaa. Satula on yllättävän hyvä, en tiedä onko joskus vaihdettu. Renkaan koko on 24 tuumaa. Vanhemmillani oli siihen tunnearvoa, sillä säästin itse siihen rahat hoitamalla naapurin esikouluikäistä lasta ja jostain syystä ensimmäinen oma hankintani oli heille tärkeämpi kuin minulle.

Vaihtoehto 1: Roskiin vaan
Vaihtoehto 2: Vien kierrätykseen
Vaihtoehto 3: Kunnostan ja etsin jonkun tarvitsevan
Vaihtoehto 4: Laitan jonnekin "roskalavalle" ilmoituksen, että halukas saa hakea pois.
Vaihtoehto 5: Joku muu, mikä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tartte siitä rahaa, mutta haluaisikohan tuollaista retropyörää kukaan. Lapsuudenkotini varastossa on vanha joponi 70-luvulta. Annoin vanhemmilleni luvan, että antavat sen kenelle tahansa kuka haluaa, mutta eivät ole raskineet antaa. Nyt on aika tyhjentää talo, sillä siihen tulee kokonaan uudet asukkaat. Runko on ok kunnossa, vanteet ihan vähän ruosteessa ja renkaat siihen pitää laittaa. Satula on yllättävän hyvä, en tiedä onko joskus vaihdettu. Renkaan koko on 24 tuumaa. Vanhemmillani oli siihen tunnearvoa, sillä säästin itse siihen rahat hoitamalla naapurin esikouluikäistä lasta ja jostain syystä ensimmäinen oma hankintani oli heille tärkeämpi kuin minulle.

Vaihtoehto 1: Roskiin vaan

Vaihtoehto 2: Vien kierrätykseen

Vaihtoehto 3: Kunnostan ja etsin jonkun tarvitsevan

Vaihtoehto 4: Laitan jonnekin "roskalavalle" ilmoituksen, että halukas saa hakea pois.

Vaihtoehto 5: Joku muu, mikä?

Niin ja se on siis Kombi, ei jopo. Ajatuksissani kirjoitin viestiin jopo, kun siellä on ollut jopokin, joka ei enää ole siellä. 

Vierailija
2/3 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ei ole ajokunnossa renkaiden takia, kierrätyskeskus ei taida huolia. Trimmaa se ajokuntoon ja yritä tarjota sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota omaan käyttöön tai sitten kierrätykseen.