Mihin voi tehdä ilmoituksen hyväksikäytöstä?
Sain selville, että 20-vuotiaalla tyttärelläni on seksisuhde 20 vuotta vanhemman miehen kanssa. 40-vuotias mies on aikuinen ja keski-ikäinen kun taas 20-vuotias juuri teini-iän ohittanut viaton naisenalku. Sillä ei ole mitään merkitystä, onko tyttö ollut halukas vai ei. Mikä tässä ei muka täytä hyväksikäytön kriteerejä?
Kommentit (13)
Sinä se jaksat. Hämmentävää.
Keksi tekemistä.
Sä voisit Ikis tehdä sen ihan seuraavalle hoitajalle, joka tulee antamaan sulle lääkkeet.
Kiitoski s, että lainasit minua 😂. Mutta joo, ikärajoissa olisi tarkistamisen varaa ettei nuoret naiset joudu saalistajien uhreiksi. Olisin korjannut kirjoitusvirheen alusta, mutta mobiililla ei nyt anna. Eli *kiitos
antaa kaikkien kukkien kukkia vaan.
Ikis taas trollaa tai joku copycat. Uskomatonta miten joku/jotkut jaksaa veivata samaa laulua väsymättä. Siis tässähän on mennyt vuosia!
Vierailija kirjoitti:
Kiitoski s, että lainasit minua 😂. Mutta joo, ikärajoissa olisi tarkistamisen varaa ettei nuoret naiset joudu saalistajien uhreiksi. Olisin korjannut kirjoitusvirheen alusta, mutta mobiililla ei nyt anna. Eli *kiitos
Olitko itse 20-vuotiaana kykenemätön päättämään, kenen kanssa harrastat seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa olin 15v kun 35v perhetuttu käytti hyväksensä ihastumistani häneen. Kaduttaako? KYLLÄ!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa olin 15v kun 35v perhetuttu käytti hyväksensä ihastumistani häneen. Kaduttaako? KYLLÄ!
Etkö erota 15-vuotiasta ja 20-vuotiasta toisistaan? Toinen on suojaikärajan alla oleva teini ja toinen reilusti täysi-ikäinen nuori aikuinen. 15-vuotias ja 20-vuotias ovat aivan eri kehitystasolla. 20-vuotias kykenee pitämään huolen itsestään, 15-vuotias ei.
Täysi ikäisia molemmat ja jos molemmat ovat omasta tahdosta touhuamassa et voi mitään.