Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin voi tehdä ilmoituksen hyväksikäytöstä?

Vierailija
01.07.2016 |

Sain selville, että 20-vuotiaalla tyttärelläni on seksisuhde 20 vuotta vanhemman miehen kanssa. 40-vuotias mies on aikuinen ja keski-ikäinen kun taas 20-vuotias juuri teini-iän ohittanut viaton naisenalku. Sillä ei ole mitään merkitystä, onko tyttö ollut halukas vai ei. Mikä tässä ei muka täytä hyväksikäytön kriteerejä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysi ikäisia molemmat ja jos molemmat ovat omasta tahdosta touhuamassa et voi mitään.

Vierailija
2/13 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta nyt jo tuo trollaaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä se jaksat. Hämmentävää.

Keksi tekemistä.

Vierailija
4/13 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä voisit Ikis tehdä sen ihan seuraavalle hoitajalle, joka tulee antamaan sulle lääkkeet.

Vierailija
5/13 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoski s, että lainasit minua 😂. Mutta joo, ikärajoissa olisi tarkistamisen varaa ettei nuoret naiset joudu saalistajien uhreiksi. Olisin korjannut kirjoitusvirheen alusta, mutta mobiililla ei nyt anna. Eli *kiitos

Vierailija
6/13 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaa kaikkien kukkien kukkia vaan.

Vierailija
7/13 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis taas trollaa tai joku copycat. Uskomatonta miten joku/jotkut jaksaa veivata samaa laulua väsymättä. Siis tässähän on mennyt vuosia!

Vierailija
8/13 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitoski s, että lainasit minua 😂. Mutta joo, ikärajoissa olisi tarkistamisen varaa ettei nuoret naiset joudu saalistajien uhreiksi. Olisin korjannut kirjoitusvirheen alusta, mutta mobiililla ei nyt anna. Eli *kiitos

Olitko itse 20-vuotiaana kykenemätön päättämään, kenen kanssa harrastat seksiä? 

Vierailija
9/13 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
10/13 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa olin 15v kun 35v perhetuttu käytti hyväksensä ihastumistani häneen. Kaduttaako? KYLLÄ!

Vierailija
11/13 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa olin 15v kun 35v perhetuttu käytti hyväksensä ihastumistani häneen. Kaduttaako? KYLLÄ!

Etkö erota 15-vuotiasta ja 20-vuotiasta toisistaan? Toinen on suojaikärajan alla oleva teini ja toinen reilusti täysi-ikäinen nuori aikuinen. 15-vuotias ja 20-vuotias ovat aivan eri kehitystasolla. 20-vuotias kykenee pitämään huolen itsestään, 15-vuotias ei. 

Vierailija
12/13 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
13/13 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi