Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

vaimo viestittelee toisille miehille

Vierailija
01.07.2016 |

Olen mustasukkainen luonne mikä selittää osan ärtymyksestä, mutta onko ok että vaimo viestittelee muille miehille? Varsinkin kun minulle vain näyttää tylsistynyttä naamaa. Viestittelijöille lirkuttelee... Mutta omalle miehelle voi mököttää jne.
Huoh kun oon vtun saamaton kun en vaan lähde vaan toimin helppona kukkarona. Kilttimies siis.... Lapsia on niin hankalaa.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
22/38 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäminen olisikin varmaan järkevintä kun toinen ei enää välitä. Toivoisin vain että se joka ei enää ole kiinnostunut yhteistä elämää parantamaan ja elää tympääntyneenä tajuaisi erota.

Luulisi tuon tajuavan että en minäkään ole nykytilanteessa tyytyväinen vaikka vaimoa rakastankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida arvostaa sinua. Onko arvostanutkaan? Molemminpuolinen kunnioitus on parisuhteen kivijalka. Sinä itse päätät, millaista kohtelua jäät katsomaan. Terveisin nainen, joka jätti miehen, koska arvostusta ei ollut ja kohtelu sen mukaista.

Vierailija
24/38 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ongelma ei ole se viestittely vaan se että parisuhde ei toimi. Kotona kun hymyilyttää niin sama mitä ja kenen kanssa kirjoittelee.

Vierailija
25/38 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mustasukkainen luonne mikä selittää osan ärtymyksestä, mutta onko ok että vaimo viestittelee muille miehille? Varsinkin kun minulle vain näyttää tylsistynyttä naamaa. Viestittelijöille lirkuttelee... Mutta omalle miehelle voi mököttää jne.

Huoh kun oon vtun saamaton kun en vaan lähde vaan toimin helppona kukkarona. Kilttimies siis.... Lapsia on niin hankalaa.

Juuhh, perus shit test. Sun vaimo toivoo nyt miestä eli ota tilanne haltuun. Nappaat puhelimen kädestä ja heität seinään, sitten nappaat vaimoa pillistä kiinni ja annat kovan kielisuudelman. Kaadat eukon sohvalle ja nostat perseen pystyyn, junttaa kukko pilluun kovaa samalla kun pidät hiuksista kiinni. Kovia lantion työntöjä niin, että kulli osuu aina kohdunkaulaan. Ota komento!

Pete? Mm. ruin takia vaimosi lähti, älä nyt jakele neuvoja... :-(

Vierailija
26/38 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva nähdä miten innostava, iloinen, huomioon ottava ja hyvä mies sinä rakkaalle vaimollesi olet. Haluatko häntä oikeasti ja näytätkö hänelle, että juuri hän on se nainen jota haluat, vai tyhjennätkö vain kassisi vaimoon kerta pari kuukaudessa? Et viitsi sanoa mitään kehua vaimon ulkonäöstä tai tekemisistä ettei tämä vain ylpistyisi?

Meillä ainakin menee juuri noin ja asiasta on kyllä keskusteltu, mutta mikään ei tunnu muuttuvan, vaan vanhaan tahtiin pitäisi mennä, ihan niin kuin on niin menty viimeiset 15 vuottakin. Niinpä minäkin etsin elämääni hieman virikettä muualta ja sitä löytyy helposti, hyvin helposti. Mitään enempää ei ole vielä tapahtunut, mutta kuka tietää vaikka tapahtuisikin? Ei siihen tarvitse kuin muutaman päivän rähinä oman lähes vieraaksi osoittautuneen mieheni taholta, niin silmiin katsova ja kuunteleva uusi tuttavuus saa oman rähisevän ukon unohtumaan tuossa tuokiossa. :) Revi sitten siitä ap, kun teillä käy niin. Aikaa ei ole sinulla enää hukattavaksi, jos vaimosi kerran jo viestittelee.

Mikähän siinäkin on, että jos tässä jutussa olisi sukupuolet toisin päin, naiselle sanottaisiin tyylillä " jätä se sika, ansaitset parempaa, vie siltä erossa ja tee sen elämästä helvettiä hihhhiiii u go gurl"

Vierailija
27/38 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kerran akalles kunnolla selkään, niin alat sinäkin kiinnostamaan taas.

puff. Ja sinusta kuoriutuu instant jännämies!

Saa lortto muuta ajateltavaa, kun yrittää peitellä mustelmia työkavereilta ja sukulaisilta.

Lupaat tietysti että et koskaan voisi tehdä tuollaista uudelleen ja miten susta tuntui niin pahalta tuo hänen käytöksensä, että et voinut mitään itsellesi.. >:)

Vierailija
28/38 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kirjoittama porvoo, mutta ei ole asiallista viestitellä toisille miehille/naisille, jos se omaa puolisoa häiritsee. Tahallista kiusantekoa suhteessa, jossa toinenkin voi sitten alkaa tekemään asioita, joista tietää niiden häiritsevän toista osapuolta. Sitten soppa onkin valmis.

Vierailija
29/38 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ongelma ei ole se viestittely vaan se että parisuhde ei toimi. Kotona kun hymyilyttää niin sama mitä ja kenen kanssa kirjoittelee.

Näin se taitaa olla. :D Eli vaimo saa ap:n mielestä riiata ja kirjoitella muiden miesten kanssa niin paljon kuin haluaa, kunhan kotona hymyilee ja heiluttaa peittoa silloin kuin mies haluaa. Onnistuu kai se tuollainenkin avioliitto, jos se vaan ap:lle kelpaa. On vaimosta varmaan naista useammallekin miehelle ja kun lapsetkin ovat onnellisia iloisesta äidistä, niin mikäs siinä. Yksi avioliitto on siis taas pelastettu kunhan ap vain uskaltaa kertoa ehtonsa vaimolleen.

Vierailija
30/38 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt ap, miksi näissä tarinoissa on AINA vaimo? Olen kysynyt sata kertaa saamatta vastausta.

Vierailija
31/38 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänkokemus kirjoitti:

Anna kerran akalles kunnolla selkään, niin alat sinäkin kiinnostamaan taas.

puff. Ja sinusta kuoriutuu instant jännämies!

Saa lortto muuta ajateltavaa, kun yrittää peitellä mustelmia työkavereilta ja sukulaisilta.

Lupaat tietysti että et koskaan voisi tehdä tuollaista uudelleen ja miten susta tuntui niin pahalta tuo hänen käytöksensä, että et voinut mitään itsellesi.. >:)

Tuossa vaihtoehdossa on valitettavasti liikaa riskejä, mm. linna, lasten menetys lopullisesti, hyvin mahdollinen loppuiän työttömyys, kun kukaan ei väkivaltaista äijää töihin huoli, kodittomuus jopa jne. Ja siinä rytäkässä se vaimo on tietenkin jo kaukana ja lähestymiskiellot ovat välissä, avioero, omaisuuden menetys, tai ainakin puolet siitä tapahtuu puolen vuoden sisään... Ja ap kun halusi vain hymyä ja reiän silloin tällöin.

Vierailija
32/38 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa suhteessa, vaimo viestittelee "kaveri" miehelle joka päivä todella paljon ja salailua ja kännykän näytön alaspäin laittoa tapahtuu kokoajan, että viesti-ilmoitukset ei näy näytöllä. Tämä kaveri on tullut vaimon elämään meidän välivuoden aikana, jolloin asuttiin erillään, vaimon lukuisten pettämisien seurauksena. Nyt ei kuulemma ole huoleen, ihan kaveri vain on. Mutta ihmeen salaista touhua on ja hymy tulee kasvoille viestittelyjen lomassa. Ja olen ollut huomioon ottava ja kehuva aviomies suhteessa.

Vierailija
33/38 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä  on sama juttu! Sain selville, kun aloin epäillä muuttunnutta käytöstä. Naiseni on viestitellyt useiden miesten kanssa. Ihan kuvia on vaihdeltu jne. Ensimmäisen keskustelun jälkeen jatkoi, mutta eri miehen/miesten kanssa. Toisen keskustelun jälkeen ei jatkanut, tai ainakin niin väittää. En ole enää jaksanut vahtia, kun kerta sovittiin asia. Mutta en kyllä yhtään ihmettele vaimoni käytöstä, kun ollaan oltu yli 20 vuotta yhdessä, niin alkaahan sen saman ukun jutut tuntua samalta. Syyksi kertoikin, että halusi jännitystä, vaihtelua, merkityksellisyyttä ja uutta elämäänsä. Halusi vähän viihdyttää ja vapauttaa itseään raskaan arjen keskellä. Oli kuulemma lähtenyt toisten miesten kehuviesteistä liikkeelle noi jutut. Oli kuulemma iloinen, kun vielä oli "kelvannut" muille miehille. Naisellani oli ollut sellainen fiilis, että hän ei kelvannut minulle. Ja olin jättänyt hänet huomioimatta ja pitänyt itsestään selvyytenä. No tottahan nuo naiseni sanat olivat. Itsekin  olin väsyny arkeen. No shokkihan tuo tietty oli aluksi, kun luottettavaksi pidetty ihminen alkaa tuollaista "pettämispeliä pelaamaan". Onneksi meillä ei oltu menty vietittelystä pidemmälle (ainakaan ei myönnetty).  Mutta ammattiavun turvin olen selvinnyt ja saanut naiseni jäämään. Nykyään huomioidaan toinen toista ja keskustellaan asiaoista paremmin. Itse olen sitä mieltä, että tuolta "syvältä sielusta" ne syyt yleensä ovat pettämisen aloittamiselle. Ei osata keskustella asioista, ei oteta toista ja toisen haluja huomioon, halutaan eri asioita ja seksuaalinen ideologia ei ole samalla tasolla. Olen sitä mieltä, jos seksi loppuu suhteesta, niin sit saa pakata laukut, sit loppuu suhdekin

Vierailija
34/38 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä tollainen ihminen. Ei se arvosta sinua. Olen ollut tollaisen miehen kanssa ja suhde jatkui liian pitkään. Herran jumala miten se nakersi minut ihan hulluuden partaalle. Olen ollut sinkkuna kohta 2 vuotta ja luulen, että en enää koskaan pysty luottamaan kehenkään. Ansaitset ap parempaa. 

Vierailija
35/38 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen nainen ja viestittelen miehille. Minulla on paljon enemmän miespuoleisia ystäviä kuin naispuoleisia. Olen kuin yksi jätkistä.

Vierailija
36/38 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut kaikki kommentteja, mutta vaimosi käytös ei ole millään mittarilla hyväksyttävää. Sä olet sille lattiarätti. Neuvoni on että keskustelkaa ja puhukaan asia selväksi. Kerrot ettet hyväksy sen puuhia ja että valitseeko sinut (ja mahdollisen pariterapian) vaiko vaihtoviikko yh. elämän.

Lapset selviää kyllä kahdesta kodista ja viikko-viikko systeemistä. Nyt on parasta ettet katkeroidu enempää ja sinulla on oikeus kunnioittavaan ja rakastavaan parisuhteeseen. OTA ASIA PUHEEKSI JO TÄNÄÄN.

Vierailija
37/38 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omassa suhteessa, vaimo viestittelee "kaveri" miehelle joka päivä todella paljon ja salailua ja kännykän näytön alaspäin laittoa tapahtuu kokoajan, että viesti-ilmoitukset ei näy näytöllä. Tämä kaveri on tullut vaimon elämään meidän välivuoden aikana, jolloin asuttiin erillään, vaimon lukuisten pettämisien seurauksena. Nyt ei kuulemma ole huoleen, ihan kaveri vain on. Mutta ihmeen salaista touhua on ja hymy tulee kasvoille viestittelyjen lomassa. Ja olen ollut huomioon ottava ja kehuva aviomies suhteessa.

Miksi ihmeessä suostut tuollaiseen? Nyt selkä suoraksi ja laitat pelin poikki.

38/38 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä jutun toista laitaa eli mitä vaimo on mieltä, mutta exäni sanoi aikoinaan samaa minusta. Hommahan meni niin, että hän itse oli narsisti, ja nautti ajoittain siitä kuinka minulla on paha olla, ja kun halusin ulos suhteesta, alko pahoittelu kuinka hän teki väärin. Itse olin aika lailla se kiltti tyttö ja en osannut vain erota pitkään aikaan. Aloin sitten jutella muille hakien seuraa koska ei omastani enää ollut tuottamaan samaa rakkauden tunnetta. Olin mulkku joo, mutta heikko siltikin, onnekseni ennenkuin tarrasin uuteen niin otin eron ja en ole katunut vieläkään.

En siis väitä ettäkö vaimosi hakisi uutta itselleen, mutta jos ei oma mies kiinnosta, ja muille jutellaan mukavia, niin kyllä siinä jokin mättää sillon ja kannattaa vakavasti keskustella vaimon kanssa että mistä kiikastaa ja että sanoisi suoraan jos olet jotain niin väärin tehnyt että ei enää vain jaksa. Ei se asia muille juttelemalla selviä.