meillä töissä "laulava siivoaja" ja kyllä vituttaa sen laulu.
Laulaa määkien, omasta mielestään luultavasti todella hyvin. Ääni kyllä ihan perus ok, mutta ei millään jaksasi sitä määkinää. Koko kerros raikuu, kun hoilaa kovaan ääneen. Samaa biisiä päivästä ja kuukaudesta toiseen. En todellakaan ole ainoa, jota alkaa kyllästyttää...kukaan ei vaan kehtaa hänelle asiasta mainita.
Vi..taa niin, että karvat nousee pystyyn.
Kommentit (15)
Toihan laulu olis ihan kivaa kuultavaa .
Laula itsekin vaikka se "Mä tykkään susta niin että halkeen!" Anna siis hyvän kiertää!
Se luulee, että joku päivä levy-yhtiön edustaja sattuu paikalle, kun vaan sitkeästi jaksaa vääntää samaa virttä. Mua ärsyttää jo se, että päivittäin kuljen samojen katulaulajien/-soittajien ohi, saati sitten että töissä pitäisi jotain hoilotusta kuunnella.
No oisko "iloinen tuulahdus" kenties parempi? Moi vaan, moi, no moi, moi, moi vaan, hei hei, no moi ja hei vaan, moi, moi, voi että, voi, no hei vaan ja moi...voi että...
Pienet asiat sitä jaksaakin kiukuttaa, ja passiivisagressiivisesti ei tietenkään saa sanoa sitä siivoojalle itselleen, parempi kuiskutella muiden työntekijöiden kanssa ja osoitella vaikka sormella.
Minä veikkaan, että se siivooja ei ole edes muita ihmisiä ajatellut, vaan laulaminen saattaa olla vähän semmoista automaatiolaulua. Itsellä ainakin alkaa hyräily, kun teen jotain arkista normaalia, missä ei tarvitse ajatustyötä.
Ap, oletko Tuurin kyläkaupassa töissä?
Enemmän mua ottais pattiin laulava talonmies.
Vierailija kirjoitti:
Ap, oletko Tuurin kyläkaupassa töissä?
hah, no en onneksi:). Löytyykö sieltänkin samanlainen tapaus?
Vierailija kirjoitti:
Laulaako hän tätä laulua? :)
Harmony sisters.
Niin viatonta ja kirkasotsaista. :)
mariskainen kirjoitti:
Toihan laulu olis ihan kivaa kuultavaa .
Hän on mahdollisesti sisäistänyt ainoastaan tuon laulun sanoman. Siinähän ei varsinaisesti millään tavalla määritellä sitä, mitä laulua työtä tehdessä pitäisi laulaa. :/
Todellista talenttia aina sorretaan. Minäkin lauloin koulussa käytävällä näin. Käy lämmin henkäys talvisäässä se pieru on, se pieru oon. Jälki-istuntoa siitä tuli vaikka aploodit sain.
Hän taitaa ajan hengen mukaisesti brändätä itseään. Nykyisin ei sovi semmoinen, että tekee työnsä ja sitten lähtee kotiin, vaan pitää jäädä mieleen ja tehdä vaikutus.
Mikä on siivoaja? Mua ottaa pattiin kirjoitustaidottomat nillittäjät.
Vierailija kirjoitti:
Hän taitaa ajan hengen mukaisesti brändätä itseään. Nykyisin ei sovi semmoinen, että tekee työnsä ja sitten lähtee kotiin, vaan pitää jäädä mieleen ja tehdä vaikutus.
Sipilän pelostahan tässä on kyse.
Pääministeritasolla valehdellaan valtionvelka suuremmaksi. Sen jälkeen laitetaan kansa kyykkyyn sellaisella valheella, että "me olemme Kreikan tiellä".
Siivojalla on voinut olla kiire tehdä työtänsä, eikä hän ole ehtinyt tarkistaa faktoja.
Siellä sitten häärii hätääntyneenä. Kyllä siinä laulukin saattaa päästä.
Laulaako hän tätä laulua? :)