Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Verinen vuoto yhdynnän jälkeen??

27.02.2006 |

Hei, kertokaa mistä voisi johtua, että yhdynnän jälkeen tulee veristä vuotoa??

Nyt kp 9 eli ei ovis edes tällä hetkellä, joka voisi ilm. aiheuttaa vuotoa. Yritän miettiä missä vika, kakkosta ollaan yritetty yli 2 v. ja kaikki pitäs olla ok (simpat, hormoni, aukiolo). Mietin, että jos en ole tajunnut tuoda kaikkia asioita esille eli nämä vuotoasiat (tuhruttelut ja nämä muut ylimääräiset). Kukaan ei ole näistä kysynyt mitään, enkä ole muistanut mainita. Ollaan julkisella hoidossa ja eka inssi nyt huhtikuussa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee joskus myös yhdynnän jälkeen punertavaa, tai oikeemmin sperma valuessaan ulos on punertavaa. En tiedä syytä, mutta olen ite pähkäillyt että olen vaan saanut haavan ja veri sekoittuu spermaan... Mulla todettu pco vähän aikaa sitten, mutta tuskin vaikuttaa tuohon mitään.

Vierailija
2/5 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari kertaa vuodenvaihteen tienoilla. Eka kerta oli varsinkin aika pelottava kokemus. Pari päivää oli jopa jomotusta jälkeenpäin, vaikka itse yhdynnän aikana ei ollut mitään kipua. Terveyskeskuslääkärin teoria oli polyyppi ja gyneltä kun kysyin niin ensiksi kysyi koska multa on otettu papa. Se on nyt otettu ja odottelen tuloksia... toivottavasti ei mitään vakavaa meillä kummallakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaa sitten lääkäriltä. Meillä on kaikki asiat mättänyt julkisella puolella ja meidät on koko ajan sysätty odottamaan ja odottamaan...

Mietin vaan, että jossakin on vika, enkä ole tarpeeksi tuonut esille näitä omituisia vuotoja ja ehkä niistä löytyy selitys tähän kun mitään ei tapahdu. Ja eihän se inssikään auta, jos vika meikäläisessä. En vaan ymmärrä miksi kukaan ei ole kysynyt vuodoista yhtään mitään, mutta täytyy varmasti käydä oikeiden ammattilaisten luona papereiden kanssa ja kysyä konsultoiti apua.

Niin, ei sitä vuotoa tule kamalan paljon eikä aivan kirkasta punaista verta. Viimeksi tuli kuitenkin aivan yllärinä muutama tunti yhdynnän jälkeen.

Vierailija
4/5 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös kärsinyt tuosta samaisesta vaivasta, tosin se oli enempi myös selaista verensekaista spermaa, joka valui yhdynnän jälkeen ulos.Joskus mieheni " elin" oli myös verisen liman peitossa homman päätyttyä.

Lääkärillä oli kaksi diagnoosia, joko emättimen limakalvo ärsyyntyy ja alkaa vuotamaan yhdynnän aikana, tai sitten minulla ainakin syy löytyi kohdunsuun tienoilla olevasta lievästä endometrioosipesäkkeestä.

Se aiheutti myös tiputteluvuotoa aina muutaman päivän ennen menkkoja.

Se leikattiin pois ja siihen loppui tiputtelu sekä veriset limat yhdynnän jälkeen.

Koska kyseessä endometrioosi, niin sitten vuoden kuluttua tähystettiin vatsaontelo, koska lasta ei alkanut kuulumaan ja sitähän oli sitten myös siellä.

Tämä tietysti oli se ikävin vaihtoehto, mutta voihan syy olla jotain muutakin.

Vierailija
5/5 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan asian puheeksi nyt sairaalassa jo inssiaikaa sopiessani. Kovin tutulta kuulosti Maxin kertoma aiheesta. Papa on vasta otettu ja se oli ok, mutta tuo endometrioosi on ruennut kummittelemaan viime aikoina mielessä.

Tuhruttelusta olen joskus kysynyt tk-lääkäriltä ja kuuluu kuulemma asiaan. En nyt muista oliko sitä ennen esikoisen raskautta noin 4 v. sitten. Tuhruttelusta ei ole ollut sitten sen jälkeen puhetta eikä kukaan ole kovin tarkkaan kartoittanut näitä vuotoja.

Olen tosin tällä hetkellä jo niin kyllästynyt, kun vauvaa ei kaikesta yrityksestä huolimatta kuulu. Haluaisin kyllä tietää syyn tähän.

Jospa tämä tästä....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi