Onko muita jolla tosi pitkä kierto?
Itsellä tuntuu että pitenee vaan vuosi vuodelta tuo kierto. Siihen aikaan (v.2001) kun aloin ensimmäistä ja toistaiseksi ainoata lastamme odottamaan, kierto oli n.30-32 . Nyt varsinkin tämän vuoden aikana kierto on vaihdellut kevään 34 :sta jo nyt 38 kiertopäivään!
Raskauduin heti ensimmäisestä lapsesta ja nyt pikkukakkoshaaveista on yk 1 menossa , joten jännittää kovasti tuon kierron kanssa täsmäämisessä ovulaatioon. Olen lukenut että niillä joilla poikkeuksellisen pitkä kierto, voi olla ettei ovuloi ollenkaan tai ainakin ovulaatio on vaikeampi määrittää =/ !
Hitto että jännittää... itse olen aika varma että tunnistin ovulaation tässä kierrossa oireiden perusteella, vaikkei se laskuihin täsmännytkään, mutta eihän ne aina tulekaan kai juuri puolivälissä, ainakaan pitkän kierron omaavalla...
Nyt on kp28, eli varmaan joudun odottamaan vielä sen 10 päivää että voin testata. Ovulaatio testejä en ole vielä koskaan kokeillut, mutta jos nyt tästä ekasta ei mitään tärppää, niin alan kyllä tikuttelemaan...
Oireet vaan on aika jännät. Heti kun tunsin ovulaatio oireiden loppuneen ja pupuilimme siis oieiden aikaan kunnolla =), niin rinnat alkoi kipeytymään päivä päivältä tosi kipeäksi. Yleensä rintojen kipeytyminen tapahtuu minulla vasta viikkoa ennen menkkoja. Olen myös joutunut ottamaan tällä viikolla isommat liivit käyttöön =)! Rintaoireiden lisäksi en ole havainnut mitään muuta uutta kuin palelun tässä vaiheessa. Ei nippailuja, eikä muutakaan... Saa nähdä!
Vai onkohan mulla vaan joku rintojentulehdussairaus iskenyt....
Kiitos että sain vuodattaa, jos joku lukee!