Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mökin vuokraaminen ympärivuotiseen käyttöön - mitä maksaa?

Vierailija
01.07.2016 |

Olen haaveillut mökistä, mutta en voi ainakaan vielä ostaa omaa. Milläköhän hinnalla voisi saada vuokrattua mökin Turun saaristosta ympärivuotiseen käyttöön? Mökin pitäisi olla meren rannalla. Siinä pitäisi olla sauna, sähköt ja juokseva vesi, mutta ei tarvitsisi olla mikään luxus-hienosti sisustettu, astianpesukoneita, pesukoneita jne. Onko kellään kokemusta tai tietoa, millaiseen vuokraan pitäisi varautua?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/3 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos esim. sähkölämmitys talvisaikaan niin varaudu ainakin 200 e sähkölaskuun kuukaudessa. Itse jos vuokraisin mökkiä ympäri vuoden niin kk. vuokra 320 + vuokraaja laittaa vuokra-ajan ajaksi sähkösopimuksen omiin nimiinsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos esim. sähkölämmitys talvisaikaan niin varaudu ainakin 200 e sähkölaskuun kuukaudessa. Itse jos vuokraisin mökkiä ympäri vuoden niin kk. vuokra 320 + vuokraaja laittaa vuokra-ajan ajaksi sähkösopimuksen omiin nimiinsä.

Kuulostaa kohtuulliselta ja hyvä ajtus tuokin, että sähkö menisi vuokralaisen piikkiin. Se riippuu kuitenkin niin paljon vuokralaisesta, että miten paljon sitä kuluu. Mökissä kun voi olla varaavaa takkaa jne., joilla myös saa lämmitettyä, jos viitsii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme