Kaupungin vuokratalo, naapurit!!
Olen asunut nyt vuodenvaihteesta alueen ainoassa kaupungin omistamassa vuokratalossa. Sinä aikana olen todistanut viittä tai kuutta perheriitaa samassa kerroksessa kuin mitä itse asun, ennätys oli pari viikkoa sitten kun saman viikon aikana oli kaksi riitaa eri perheissä- yhtenä yönä vollotettiin yhden oven takana, toisena potkittiin toista ovea. :DDD Tottakai rapussa on myös tapahtunut pakolliset "hups, oksensin hissiin mutten varmana siivoa jälkiäni", "kello kolme yöllä on hyvä aika remontoida" sekä "jonkun koira räksyttää pihalla tai parvekkeella hiljaisuuden aikana viisi tuntia putkeen". Enpä olisi uskonut, että huhupuheet pitävät niin hyvin paikkansa ja ovat ilmeisesti myös kunnasta riippumattomia! En asu pk-seudulla.
Kommentit (6)
Olen todistanut tuollaista menoa myös ihan yksityisen vuokranantajan talossa. Kaupungin vuokratalossa asuessani mietin, onko minulla edes naapureita, kun ei koskaan kuulunut mitään ääniä.
Kuule se on ihan tuurista kiinni millaiset naapurit sattuu seinän taakse. Meillä omistusrivari ja näkisit vaan meidän naapurit :(
Sellasta se on. Kaupungin vuokratönöt. Seinänaapurina alkoholisoitunut pariskunta, jonka nyrkki/huutotappelu alkoi kellon tarkkuudella joka perjantai. Örvelsivät luhtikäytävällä ja räyhäsivät ilmeisesti hoidossa olevalle lapsenlapselle ja kissalleen. Toinen seinänaapuri kotiutui viikolla baarista (joka saatanan päivä) ja kuunteli nupit kaakossa Led Zeppeliniä ym. niin, että astiat helisi kaapeissa :D Yläkerran pappa oli päättänyt tupakoida sisällä -> paskasti rakennettu luhtitalo ja perseelleen säädetty ilmanvaihto -> kaikki röökin katku omaan kämppään. Oi noita aikoja. Ei enää koskaan kaupungin vuokrahirvityksiin.
Vain WT-ihmiset asuu jossain kunnan vuokramurjuissa, hyi.
Kunnon ihmisillä (kuten minä ja perheeni) on oma talo.
Vierailija kirjoitti:
Kuule se on ihan tuurista kiinni millaiset naapurit sattuu seinän taakse. Meillä omistusrivari ja näkisit vaan meidän naapurit :(
Näinpä.
Emme asu kaupungin vuokratalossa mutta meno on kyllä välillä sellaista että huh huh. En ymmärrä, mikä ihmisiin (tässä tapauksessa 50v. +) menee kun otetaan alkoholia.
Eikö häiriköistä voi tehdä ilmoituksia isännöitsijälle? Meidän superrauhallisessa kaupungin vuokratalossa on ehkä karskikin linja häiriöiden suhteen ja häätöjä nuorille bilettäjä-musan luukuttajille on tullut pari kertaa sinä aikana, kun olen tässä asunut.