Vikittelin 20-vuotiaana 38-vuotiasta yksinhuoltajaisää
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Että sinulla ei ollut omaa isää.
On minulla isä, mutta en kyllä asunut hänen kanssaan.
Ap
Ettet välitä miehen iästä niin paljon kuin suurin osa ikätovereistasi. Miten kaverisi suhtautuivat?
uteliaisuuttani kysyn, että miten iso ikäero oli sinulla ja lapsella/lapsilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että sinulla ei ollut omaa isää.
On minulla isä, mutta en kyllä asunut hänen kanssaan.
Ap
Eipä yllättänyt yhtään. Surullista.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut vaan ovat vähän surkeita
Kieltämättä olin tuolloin vähän surkeassa elämäntilanteessa, eikä siitä siksi tullut mitään. Molemmat olisimme kyllä olleet halukkaita, mutta minun osaltani ei sitten onnistunutkaan sillä hetkellä. Harmi, muuten siitä olisi voinut tulla vaikka mitä. Oli erittäin mukava mies ja ihana lapsi hänellä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
uteliaisuuttani kysyn, että miten iso ikäero oli sinulla ja lapsella/lapsilla?
N. 12 vuotta.
Ap
Oletko samanlainen ressukka vieläkin?
Vierailija kirjoitti:
Ettet välitä miehen iästä niin paljon kuin suurin osa ikätovereistasi. Miten kaverisi suhtautuivat?
Kerroin vain yhdelle ystävälleni, hän oli vähän hämillään ja taisi vähän nauraakin, mutta ei se minua haitannut. :) Oli silti tukenani, kuten on ollut kaikissa elämäni vaiheissa siitä asti, kun olemme tunteneet.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko samanlainen ressukka vieläkin?
En ole. Sain elämäni hyvin pian tuon tilanteen jälkeen kuntoon, mutta muutin toiselle paikkakunnalle, joten 38-vuotias yh-isä jäi. Tällä hetkellä minulla on kaikki hyvin elämässäni.
Ap
Hyvä vaan, ettei teistä tullut mitään.
Ei 20-vuotiaan kannata sitoutua yli 5 vuotta vanhempaan ihmiseen, eikä etenkään alkaa äiti-/isäpuoleksi.
Ne on liian suuret saappaat noin nuorelle (ellei molemmat ole tosi nuoria ja lapsi vielä ihan pieni).
Rakastajana ja ystävänä voi aina pitää, mutta ei sitoutua.
Vai vikittelikö hän sinua? Saunaillassa kehuu kavereilleen kuinka kävi polkemassa kokematonta parikymppistä.
Vierailija kirjoitti:
Vai vikittelikö hän sinua? Saunaillassa kehuu kavereilleen kuinka kävi polkemassa kokematonta parikymppistä.
Ei, kyllä se olin minä, joka olin pitkään häneen ihastunut ennen kuin uskalsin tunnustaa sen hänelle. :) Emme päässeet koskaan "polkemaan toisiamme".
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, kyllä se olin minä, joka olin pitkään häneen ihastunut ennen kuin uskalsin tunnustaa sen hänelle. :) Emme päässeet koskaan "polkemaan toisiamme".
Ap
Harmi kuulla. Hän olisi saanut nuorta, jota jokainen tuon ikäinen haluaa ja sinä olisit saanut kokenutta miestä ;)
Se oli varmasti mukava ja virkistävä kokemus. Harmi kun se ei kantanut pidemmälle.
Uikutitko hiljaa vai hilijoo?