Vinkkejä välivuodellle!!!
Eli ei auennu koulun ovet tänäkään vuonna (varasija 43 ja viime vuonna en päässyt edes päääsykokeisiin), joten nyt tarvisin vähä ideoita tulevalle välivuodelle! Olen siis työttömänä tällä hetkellä ja työllistyminen näyttää huonolta tällä asuinalueella. Haluaisin muuttaa pois maalta, mutta se on aikalailla mahdotonta, jos ei ole työpaikkaa valmiina. Toisaalta haluaisin lähteä ulkomaille, mutta en oikein tiedä, että minne ja mitä tekemään :D Millaisista paikoista ulkomailla edes saa työpaikan? AUTTAKAA PLIIS!! :))
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Mille alalle hait? :) Itse hain lastentarhanopettajaksi, enkä tullut valituksi. Ajattelin lähteä au pairiksi ainakin puoleksi vuodeksi johonkin päin Eurooppaa, mutta en tiedä vielä mihin haluaisin :) Toivottavasti löydät jotain mieleistä tekemistä välivuodelle ja uusi yritys sitten ensi keväänä! :)
Hain sosionomiksi :) Oon kans miettiny tota au-pairiks lähtemistä, mut haluisin kuulla vinkkejä myös muista mahollisuuksista ennenku alan kunnolla suunnitteleen tota au-pairiks ryhtymistä! :) Kiitos ja toivottavasti sulla on kans hyvä välivuosi :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mille alalle hait? :) Itse hain lastentarhanopettajaksi, enkä tullut valituksi. Ajattelin lähteä au pairiksi ainakin puoleksi vuodeksi johonkin päin Eurooppaa, mutta en tiedä vielä mihin haluaisin :) Toivottavasti löydät jotain mieleistä tekemistä välivuodelle ja uusi yritys sitten ensi keväänä! :)
Hain sosionomiksi :) Oon kans miettiny tota au-pairiks lähtemistä, mut haluisin kuulla vinkkejä myös muista mahollisuuksista ennenku alan kunnolla suunnitteleen tota au-pairiks ryhtymistä! :) Kiitos ja toivottavasti sulla on kans hyvä välivuosi :)
Olisiko sun mahdollista suorittaa sosionomiopintoja avoimessa amk:issa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko sun mahdollista suorittaa sosionomiopintoja avoimessa amk:issa?
Täytyy ottaa tarkemmin selvää, että miten se onnistuis :) Ja paljonko se tulis maksamaan, koska rahat on aika tiukilla työttömänä :p Ap