Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syylien hoitaminen luonnonmukaisesti

27.02.2006 |

Onko kellään kokemusta syylien hoidosta? Olisiko esim. jotain eteeristä öljyä tms. jolla niitä voisi hoitaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä olen hoitanut jalkapohjassa olevaa syvää ja kivuliasta syylää...on kyllä hidas hoitomuoto mutta vähitellen alkaa olla poissa. Siis pala ilmastointiteippiä huolella syylän päälle, ja teippiä vaihtaessa syylän pintakerrosta rapsutetaan hohkakivellä. Ei verille asti!

Vierailija
2/6 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Olen itse hoitanut syyliä valkosipulilla eli leikkaa kynnestä ohut siivu ja teippaa se syylän päälle yöksi. 2-3 yössä syylä häviää! Eikä ole yksikään syylä palannut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kesällä olen hoitanut syylän pois voikukan maitiaisnesteellä. Ihmeellistä voimaa! Nyt juuri siitä vihjeestä ei ole sulle tosin apua :-o

Vierailija
4/6 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain sellasen ohjeen, että teippiä pidetään 6 ja puoli vrk, sen jälkeen teippi otetaan pois, rapsutellaan, annetaan olla ilman teippiä puoli vuorokautta, ja hoito toistetaan niin monta kertaa kun on tarvis. Mulle on aina riittänyt kolme viikkoa maksimissaan.

Vierailija
5/6 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toimi ihan erinomaisesti osterivinokas-kapselit. Olin jopa käynyt poltattamassa pienet syyläni, mutta ne palasivat pian takaisin. Noin kuukauden osterivinokaskuurin jälkeen syylät alkoivat kutista ja sitten katosivat. Eipä ole enää näkynyt. Osterivinokasta voi antaa myös lapsille.

Vierailija
6/6 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin olen itse syönyt osterivinokaskapseleita, mutta mihin sekoittaisin 3vlle??? maistuu läpi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi