Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä lääkettä syötte migreeniinne? Mulla zomig. Vaan ei auta!

Vierailija
27.02.2006 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on estolääkkeenä Topimax ja kohtauksiin Maxalt. Hyvin toimii! (harvoin vaan noita kohtauksia enää on..)

Vierailija
2/9 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

migreeni on poissa, jää vain vähän tollo olo, kun lääke tuntuu niin voimakkaalta mulle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoidan itseäni muuten terveellisellä ruokavaliolla ja pidän huolen siitä ettei ruoansulatuskanava pääse kuonaantumaan. Siihen loppui mun " kirkonkellopäänsäryt" . Googlettakaapa Satu Silvoa ja Paula Heinosta.

Vierailija
4/9 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clotam

Vierailija
5/9 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTTA ehdottomasti kannattaa jättää kaikki light-makeutusaineet pois, kokonaan, ellette ole vielä kokeilleet. Mulla harvenivat migreenit tosi paljon kun lopetin funlight-mehun juomisen (limuja en juo juuri koskaan)

Vierailija
6/9 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Relert kyllä niin voimakas mulle, että pari tuntia ihan pihalla aina sen jälkeen, mutta kyllä migreeni lähtee!

Clotam ei auttanut mulle mitään..

Vierailija
7/9 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermopinne niskassa aiheuttaa mikreenin kaltaisia oireita ja siihen ei auta mikreenilääkkeet eikä muutkaaan särkylääkkeet. Jotkin keskushermostoa lamaannuttavat kolmiolääkkeet auttavat

Vierailija
8/9 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

elimistö pitää puhdistaa myrkkyjä tuottavista kuona-aineista.

Vierailija
9/9 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikävä sairaus. Lääkityksen alaisena on pakko käydä töissä, ajaa autolla, hoitaa lapset. Mulla vielä vuorotyö. Sairaslomaa sain kerran yhden päivän, vaikka en edes ison leikkauksen jälkeen ollut niin sairas ja huonovointinen, kuin kovan migreenin iskiessä :( Tätä sairautta ei voi näköjään ymmrtää, jos ei itse ole kokenut rajua migreenikohtausta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi