Mitä lääkettä syötte migreeniinne? Mulla zomig. Vaan ei auta!
Kommentit (9)
migreeni on poissa, jää vain vähän tollo olo, kun lääke tuntuu niin voimakkaalta mulle
hoidan itseäni muuten terveellisellä ruokavaliolla ja pidän huolen siitä ettei ruoansulatuskanava pääse kuonaantumaan. Siihen loppui mun " kirkonkellopäänsäryt" . Googlettakaapa Satu Silvoa ja Paula Heinosta.
MUTTA ehdottomasti kannattaa jättää kaikki light-makeutusaineet pois, kokonaan, ellette ole vielä kokeilleet. Mulla harvenivat migreenit tosi paljon kun lopetin funlight-mehun juomisen (limuja en juo juuri koskaan)
Relert kyllä niin voimakas mulle, että pari tuntia ihan pihalla aina sen jälkeen, mutta kyllä migreeni lähtee!
Clotam ei auttanut mulle mitään..
Hermopinne niskassa aiheuttaa mikreenin kaltaisia oireita ja siihen ei auta mikreenilääkkeet eikä muutkaaan särkylääkkeet. Jotkin keskushermostoa lamaannuttavat kolmiolääkkeet auttavat
elimistö pitää puhdistaa myrkkyjä tuottavista kuona-aineista.
ikävä sairaus. Lääkityksen alaisena on pakko käydä töissä, ajaa autolla, hoitaa lapset. Mulla vielä vuorotyö. Sairaslomaa sain kerran yhden päivän, vaikka en edes ison leikkauksen jälkeen ollut niin sairas ja huonovointinen, kuin kovan migreenin iskiessä :( Tätä sairautta ei voi näköjään ymmrtää, jos ei itse ole kokenut rajua migreenikohtausta.
on estolääkkeenä Topimax ja kohtauksiin Maxalt. Hyvin toimii! (harvoin vaan noita kohtauksia enää on..)