Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten ihmiset soittavat tuonne Astral-tv:seen (3, 55e/min)

Vierailija
01.07.2016 |

No puhelimella tietenkin ennen kuin joku ehtii sanoa mutta tarkoitan että onko tuossa mitään järkeä; "ennustaja" puhuu ympäripyöreitä ja viivyttää puhelua.

Sinänsä saatan uskoakin tuollaiseen huuhaahan mutten usko että ne oikeat "tietäjät" lässyttää tuolla tv:ssä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmettelin eilen, kun pienen hetken ohjelmaa seurasin. Ihan puuta heinää ja peruslatteuksia tuli ennustajan suusta.

Vierailija
2/10 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuon aikoinaan Jussi Hakulinen tiivistänyt yhteen lauseeseen Suomen kaikkien aikojen parhaassa(?) kappaleessa. "Toiset uskovat kai Jumalaan, toiset Saatanaan, tai mihin vaan, muttei kuitenkaan, tähän maailmaan".  Sääliksi vain käy näitä ihmisiä jotka hurahtavat näihin ja luulevat saavansa niistä apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuonkin rahan voisi laittaa vaikka kampaajalle tai hierojalle ja saisi siinä samalla jutella. Toki ei heidän mitään terapeutteja tarvitse olla mutta fiksumpia neuvoja olen ainakin itse saanut verrattuna esim.tuohon viimeiseen puheluun äsken ennen kuim ohjelma loppui.

Ap

Vierailija
4/10 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

*tv:hen.

Ei kestä kiittää.

Vierailija
5/10 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuonne kukaan tervejärkinen soitakaan. Kyse on mieleltään sairaiden tai muuten höppänöiden (vanhukset, vammaiset) taloudellisesta hyväksikäyttämisestä. Sellaisten ihmisten, jotka eivät kykene arvioimaan, onko 3,55 € / min paljon vai vähän. 

Vierailija
6/10 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei tajua.

"sulle sattuu heinäkuussa jotain.. ehkä jotkut juhlat tai tapaat jonkun.. jotain sellaista aistin... mutta sinun pitää saada rohkeutta nyt.. hakeutua ihmisten seuraan... juu.. rohkeutta.."

Niin. Suomeksi sanottuna siis juhlat tapahtuu heinäkuussa tai tapaat jonkun jos itse järjestät asian. Jos et järjestä, ei tapahdu. VAU. Olen häkeltynyt. 594

Vierailija
7/10 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*tv:hen.

Ei kestä kiittää.

http://www.kotus.fi/nyt/uutistekstit/uutiskirjeet/uutiskirjeiden_arkist…!

Ei kestä kiittää, täältä opit uutta ;)

Ap

Vierailija
8/10 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuhaata, taikauskoa joka antaa ihmisille jotakin valheellista hyvää oloa, Kuten uskonnot.

Vierailija
9/10 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon pahan mielen tv-ohjelma. Miten nuo "näkijät" kehtaa?

Vierailija
10/10 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ole tyhmä joka pyytää, vaan....