Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuiset naiset jotka puhuu pikkutytön äänellä tietoisesti. Ootteko törmänneet näihin?

Vierailija
01.07.2016 |

Tv :ssä tulee jatkuvasti esiin naisia jotka puhuu kuin pikkutyttö puhuisi. lässyn lässyn lässyn siis sellaisella piipittävällä "voi minä pieni tyttö lapsi" äänellä. Esim. juuri tuo Unelmien poikamietyttö nainen Emily. On jo itse äiti ja ikää aika paljon, mutta esittää lasta. onko tuo joku pedofiilien fantasia jutu tai roolihahmo fantasialeikki juttu teille vai? kuulostaa kuin joku piipittävä hiiri jostain nurmikon rajasta puhuisi. Ja ihan tahallaan ja harkitusti. Mikä psykologien ongelma heillä on taustalla?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua, tunnistan itseni näistä kuvauksista. Voin vannoa etten mitenkään tietoisesti puhu noin, äänelleni ja tavalle puhua kun en oikein voi mitään. Tietoisesti voin skarpata esim. puheen pidossa, jolloin en kuulosta niin lapsenomaiselta. Mutta se, että pitäisi opetella käyttämään ääntä aivan eri tavoin, jotta en ärsyttäisi muita, niin enpä tiedä......

Ymmärsit väärin. Luonnollista ääntään ja puhetapaansa ei missään nimessä pidä muuttaa, ei kenenkään mieliksi eikä muustakaan syystä.

Nyt on ihmetelty ja kritisoitu heitä jotka selvästi teeskentelevät.

Vierailija
42/43 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi yhyy :,((

Mulle on vittuiltu kavereista pomoon ja puhelinmyyjään (joka kysyi onko äiti tai iskä kotona. Olin 22-vuotias) asti tästä. 

Olen ihan hirvittävän pahoillani, että puhun luonnostaan monta ärsyttävällä ja ehkä lässyttävän kuuloisella äänellä. Jos ikinä kohtaat mua, niin toivottavasti kestät jotain niin raivostuttavaa. Feikkaamaan tai madaltamaan en lähde muiden mielenrauhan takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollessani noin 18-vuotias kerran eräs naispuolinen lääkäri lässytti minulle kuin pienelle lapselle. Tämä ärsytti aivan suunnattomasti, koska tuli olo, ettei hän ottanut minua vakavasti vaan piti avuttomana pikkulapsena. Ja kyllä tämä lässytys vähensi mielestäni hänen uskottavuuttaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän