Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuiset naiset jotka puhuu pikkutytön äänellä tietoisesti. Ootteko törmänneet näihin?

Vierailija
01.07.2016 |

Tv :ssä tulee jatkuvasti esiin naisia jotka puhuu kuin pikkutyttö puhuisi. lässyn lässyn lässyn siis sellaisella piipittävällä "voi minä pieni tyttö lapsi" äänellä. Esim. juuri tuo Unelmien poikamietyttö nainen Emily. On jo itse äiti ja ikää aika paljon, mutta esittää lasta. onko tuo joku pedofiilien fantasia jutu tai roolihahmo fantasialeikki juttu teille vai? kuulostaa kuin joku piipittävä hiiri jostain nurmikon rajasta puhuisi. Ja ihan tahallaan ja harkitusti. Mikä psykologien ongelma heillä on taustalla?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää olla söpö ja vitsikäs.

Vierailija
2/43 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uino...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkotat? Mä oon 19v ja ääni kuulostaa siksi vielä vähän "pikkutyttömäiseltä", ei siihen muuta syytä ole.

Vierailija
4/43 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät polta tupakkaa ja juo viinaa niin kunnon viskibassoa ei ole päässyt kehittymään.

Vierailija
5/43 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin tuon 3. kanssa on korkeahko "lapsimainen" ääni, ikää on 21v. ja aikuiselta kuulostan vain ennen ja jälkeen flunssan hetken aikaa. Puhetapa ei kuitenkaan ole lapsellinen, ehkä sillä jopa vähän kompensoin lapsekasta ääntäni. Poikkiksen kanssa nyt tulee söpisteltyäkin, mutta se on kyllä suhteessa ihan normaalia.

Vierailija
6/43 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen sekä heitä joiden luontainen ääni vaan on tosi korkea (aika monilla naisilla on),ja heitä jotka piipittävät selvästi arkuuttaan tai söpöilyään. Ärsyttävämpää se trendinarina on kuunnella, se tekee äänielimillekin pahaa! Myöskään äänen (puoli)tahallinen madaltaminen ei kuulosta kivalta. Jostain syystä äänenkäyttö on monille vaikeaa kun mennään milloin minkäkin trendin eikä oman kropan ehdoilla.

Vierailija
7/43 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole kyse äänestä  sinänsä, vaan sen käyttäisestä tavalla että nyt puhuu vauva. piip piip piip vauva lässsyttää ja voi kun minä hento pieni vauva inisen nyt tssä jotain lässyn lässyn lässyn...

esim se meikki vloggari youtubessa, annoin jo kerran hänelle palautetta että mitä sinä teeskentelet  ja lopetti sitten siihen sen lässyttämisen! Sen sujkumnimi on Johnsson. Se kuuluisa meikkitaiteilija ämmä.

ap

Vierailija
8/43 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkotat? Mä oon 19v ja ääni kuulostaa siksi vielä vähän "pikkutyttömäiseltä", ei siihen muuta syytä ole.

Ei ole kyse ihmisistä jotka vaan sattuu kuulostaan siltä, vaan jotka esittää kuulostavansa.. pöljä

Vierailija
9/43 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittää olla söpö ja vitsikäs.

Tämä on aika hirveää kun työkaveri on sellainen 90-kiloinen mörssäri ja aina "leikillisesti" puhuu lapsen äänellä. Siihen pitää myös vastata samalla äänellä..

Vierailija
10/43 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedätte onko puhetyyli/ääni aito? Esim. Jennifer Tilly puhuu aika pikkutyttömäisesti, mutta se on varmasti aitoa.

Vierailija
11/43 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä esimerkki, etenkin videon alussa.pip piip piip.Kohta naisen ääni muuttuu normaaliksi, ja muissa videoissa puhuu ihan tavallisella äänellä. jäi kiinni petoksesta esittää vauvaa !

Vierailija
12/43 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kuulemma sellainen ääni. En itse kuule sitä enkä tiedä miten muuttaisin sitä miehekkäämmäksi.

Itse olen kyllä huomannut, että esim haloo helsingin ellin puheääni on lapsekas, samoin sannin lauluääni.

Ehkä se sitte muuttuu joskus 40 jälkeen.

Vierailija
13/43 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pieni ääni ja olen jo ikäihminen.  Johtuu  siitä, että olen aina ollut arka ja ujo. Minkä sitä kukaan äänelleen mahtaa. Haluaisin, että minulla olisi hyvin vakuuttava ja matala ääni, mutta ei sitä voi teeskennelläkään.

Vierailija
14/43 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kandee Johnsson oli sen naisen nimi. Feikkiystävällinen, teeskentelyä.

Vierailija
15/43 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYSE ON IHMISISTÄ JOTKA TIETOISESTI PUHUU MUKA KUIN LAPSET!!! Olkaa jo hiljaa te luonnostaan piipittäjät.. sen vaan kuulee jos joku esittää ja jos ei, eikä äänelleen tarvi mitään voida jos se on OIKEASTI tyttömäinen

Vierailija
16/43 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taitaa olla myös joukossa joku jolla on tapana huutaa..

Vierailija
17/43 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki jenkit puhuu noin, varsinkin asiakaspalvelijat puhuessaan asiakkaille tai naiset puhuessaan miehille. Ihan sairaan rasittavaa.

Vierailija
18/43 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä taitaa olla myös joukossa joku jolla on tapana huutaa..

Hitaalle on artikuloitava selkeämmin

Vierailija
19/43 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä tuossa videossa Kandee puhuu kuin yleisönä olisi vauvoja. Hänellähän on lapsia, ja joillakin jää se lässytyspuhetyyli päälle, vaikka puhuisi aikuiselle. Mun lapsen neuvolalääkäri puhuu lässyttäen sekä lapselleni että mulle. Lapset kyllä tykkää kuunnella lässytystä ja niille se on hyvä, mutta aikuiselle puhuttaessa se on vain ja ainoastaan ärsyttävää.

Vierailija
20/43 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on töissä esimiehenä tuollainen tapaus. Ihan järkyttävää sössötystä aina, varsinkin, kun puhuu miehille. Naisille pystyy toisinaan puhumaan ihan normaalisti, mutta usein menee sekin sellaiseksi ihme esittämiseksi. Ihan järkevä ja oikein koulutettu ihminen, mutta mietin aina, että miksi pitää hakeutua monen kymmenen ihmisen esimieheksi, kun esiintyminen ja asioiden esilletuominen on selkeästi hankalaa ja jännittävää. Viimeinen niitti tälle esimiehelle on vielä se, että hän ei jaksa kuunnella useinkaan alaistensa työasioita tai ongelmia, vaan alkaa kertoa toisen päälle omia, samankaltaisia kokemuksiaan! Ihan järkyttävää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän