Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuiset naiset jotka puhuu pikkutytön äänellä tietoisesti. Ootteko törmänneet näihin?

Vierailija
01.07.2016 |

Tv :ssä tulee jatkuvasti esiin naisia jotka puhuu kuin pikkutyttö puhuisi. lässyn lässyn lässyn siis sellaisella piipittävällä "voi minä pieni tyttö lapsi" äänellä. Esim. juuri tuo Unelmien poikamietyttö nainen Emily. On jo itse äiti ja ikää aika paljon, mutta esittää lasta. onko tuo joku pedofiilien fantasia jutu tai roolihahmo fantasialeikki juttu teille vai? kuulostaa kuin joku piipittävä hiiri jostain nurmikon rajasta puhuisi. Ja ihan tahallaan ja harkitusti. Mikä psykologien ongelma heillä on taustalla?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tiedän. Just telkkarista. Se kuuluisa lyyli joka maalas kk verellään niitä munia. Voi järkyttävä mikä lässyttävä ääni. Ja toinen on se toisenlaiset äidit juontaja piritta hagman(?). Just viimeks mietin että miten ihmeessä aikuinen ihminen voi puhua niin lapsekkaasti ja lässyttää. Ja juontaja. Millä meriiteillä? En ymmärrä.

Vierailija
22/43 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul oli kerran yks samanikäinen työkaveri, joka lässytti ja puhui mulle vauvaäänellä. Oli aika outoa. Muutaman vuoden jälkeen kyllä lopetti. Muuten todella kiva ihminen, mutta tuo lässytys oli pimeetä.

Sitten jossain vaiheessa olin työpaikalla jossa esimies ja hänen yksi alaisensa lässyttivät vauvaäänillä toisilleen. Ei muille, mutta toisilleen. "Voi ku te on niin tievänä tänään" "itte otet niin töpö" Sitä oli tosi rasittava kuunnella pidemmän päälle. Varmaan yhä harrastavat tuota keskenään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä video aiheesta!katso hauska video!

Vierailija
24/43 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

muita? kim kardashian ainakin

Vierailija
25/43 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo yksi päiväkodin hoitaja puhuu juuri silleen ärsyttävästi. Sössöttää aikuisillekin kun on ollut niitä palaute keskusteluja on vaikea keskittyä kun se puhuu silleen. Mutta osaa kuulemma pitää kuria ja sillo ei kuulosta yhtään pikku lapselta.

Vierailija
26/43 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tasan mitä tarkoitat? Yksi tuttu nainen on just tällänen, vetää sellasta beibipuhetta koko ajan. Hyi saatana. Voi olla ihan mukavakin ihmisenä, mutta se vitun lässyttäminen on niin helvetin ärsyttävää etten siedä olla kuuloetäisyydellä koko muijasta.

Vierailija
27/43 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

muita? kim kardashian ainakin

Khloe on pahempi

Vierailija
28/43 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tv :ssä tulee jatkuvasti esiin naisia jotka puhuu kuin pikkutyttö puhuisi. lässyn lässyn lässyn siis sellaisella piipittävällä "voi minä pieni tyttö lapsi" äänellä. Esim. juuri tuo Unelmien poikamietyttö nainen Emily. On jo itse äiti ja ikää aika paljon, mutta esittää lasta. onko tuo joku pedofiilien fantasia jutu tai roolihahmo fantasialeikki juttu teille vai? kuulostaa kuin joku piipittävä hiiri jostain nurmikon rajasta puhuisi. Ja ihan tahallaan ja harkitusti. Mikä psykologien ongelma heillä on taustalla?

Juu, äitini. Hän puhuu aina miehille noin. Läväyttelee myös silmiään lautasiksi ja esittää avutonta. Todella rasittavaa.

Vierailija
29/43 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin tuon 3. kanssa on korkeahko "lapsimainen" ääni, ikää on 21v. ja aikuiselta kuulostan vain ennen ja jälkeen flunssan hetken aikaa. Puhetapa ei kuitenkaan ole lapsellinen, ehkä sillä jopa vähän kompensoin lapsekasta ääntäni. Poikkiksen kanssa nyt tulee söpisteltyäkin, mutta se on kyllä suhteessa ihan normaalia.

21 vuotiaalla ei ole poikkista vaan miesystävä.

Vierailija
30/43 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on työkaverina iso ruma ja lihava 55-vuotias rouva joka puhuu piipittävällä pikkutytön äänellä todella usein. Samalla työpaikalla on naisen mies jota nainen kutsuu iskäksi. Isi sitä ja iskä tätä kimeällä ohuella äänellä. Ai Jumalauta että risoo.

Vierailija
31/43 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessa mainoksessa esiintyy nainen, joka söpöttää ja lässyttää. Mainostaa usein jotain hygieniatuotteita. Niin söpöstä, kun me naisethan haluamme olla kuningattaria ilman säärikarvoja. Ässät suhisten ja pienen lapsen äänellä. Kuvottavaa.

Vierailija
32/43 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mul oli kerran yks samanikäinen työkaveri, joka lässytti ja puhui mulle vauvaäänellä. Oli aika outoa. Muutaman vuoden jälkeen kyllä lopetti. Muuten todella kiva ihminen, mutta tuo lässytys oli pimeetä.

Sitten jossain vaiheessa olin työpaikalla jossa esimies ja hänen yksi alaisensa lässyttivät vauvaäänillä toisilleen. Ei muille, mutta toisilleen. "Voi ku te on niin tievänä tänään" "itte otet niin töpö" Sitä oli tosi rasittava kuunnella pidemmän päälle. Varmaan yhä harrastavat tuota keskenään.

mä en jostain syystä pysty lakkaamaan hekotusta kun mietin kiireistä toimistoa jossa vuoronperään käännytään lässyttämään toisille kuin tontut...

Vierailija
33/43 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa sakkia kuin nää, jotka imee posket lommolle ja pistää huulet törrölle ottaessa itsestään kuvaa.

Vierailija
34/43 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on osa tätä lässynlää-positiivinen energia-kulttuuria, jossa kaikki on vaaleanpunaista hattaraa. Mutta miksi ne lässyttäjät pääsee esim. töihin telkkariin tms.? Voiko lässyttäjän uhriksi joutuessaan todeta, ettei moiseen puheeseen tarvitse alentua, koska olen ihan aikuinen, tasavertainen ihminen?

Vierailija
35/43 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, tunnistan itseni näistä kuvauksista. Voin vannoa etten mitenkään tietoisesti puhu noin, äänelleni ja tavalle puhua kun en oikein voi mitään. Tietoisesti voin skarpata esim. puheen pidossa, jolloin en kuulosta niin lapsenomaiselta. Mutta se, että pitäisi opetella käyttämään ääntä aivan eri tavoin, jotta en ärsyttäisi muita, niin enpä tiedä......

Vierailija
36/43 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee itsetunto-ongelmia lässyttäjien kanssa. Alan miettimään, että vaikutanko jotenkin jälkeenjääneeltä tjsp., kun mulle ei voi puhua kuin aikuiselle.

Vierailija
37/43 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on työkaverina iso ruma ja lihava 55-vuotias rouva joka puhuu piipittävällä pikkutytön äänellä todella usein. Samalla työpaikalla on naisen mies jota nainen kutsuu iskäksi. Isi sitä ja iskä tätä kimeällä ohuella äänellä. Ai Jumalauta että risoo.

:DDDDDDDDDD Voin vain kuvitella. Miksi se mies sietää isittelyä? Hyi. Ei jestas, joillakin duunipaikoilla on kyllä helvatan omituinen ryhmädynamiikka. :D

Vierailija
38/43 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai vaihtoehdot ovat lapsellinen piipitys ja matala miehekäs ääni? Näiden joidenkin loukkaantujien mukaan joilla oikeasti on nuoren kuuloinen ääni mistä ei edes ollut kyse.

Vierailija
39/43 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coco sweet dreams. OMG.

Vierailija
40/43 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä, mulla on kanssa työpaikalla tällainen 40+ tantta, luonteeltaan muutenkin todella ärsyttävä tapaus joka tykkää puhua omista jutuistaan ja aina muiden päälle, aina (vihaan!).

Hän puhuu välillä sellaisella piipittävällä vauvaäänellä jota kutsuu 'pikkutyttöääneksi' ja luulee olevansa hauska ja söpö. Vitutus ja myötähäpeä on ainoita tunteita mitä minussa herättää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän