Kuka on suosikkinne Emilyn (unelmien poikamiestyttö) sulhasehdokkaista?
Menin googlaamaan kenet Emily valitsee kun en kestänyt jännitystä, mutta ei siitä sen enempää.
Itse olen ollut alusta asti aika ihastunut Chrisiin. Jopa huolimatta tästä viimeisimmän jakson uhoamisesta ja epävarmuudesta. Sean on myös aika ihana. Jefin mukanaoloa en ole ymmärtänyt, mutta varmaankin Emily näkee hänessä jotain mitä minä en. Arie ei ole oma suosikkini, mutta aina kun ovat Emilyn kanssa yhdessä, olen vakuuttunut, että he ovat hyvät yhdessä. Sean on kuitenkin ehkä Emilylle näistä paras.
Kommentit (29)
Kuka on seuraava unelmien poikamies?
Vierailija kirjoitti:
Kuka on seuraava unelmien poikamies?
Seanista tulee. Hyvä valinta :)
Sean on nössö. Arie saa oman ohjelman poikamiehenä. :D Toivottavasti ei Jeff ainakaan.
Eipä kiinnostanut enää eilen katsoa jaksoa, kun luin kuka miehistä "voittaa" ja vielä senkin ettei se suhde kestänyt... Toivottavasti Seanin kausi näytetään suomessa kans :)
Vierailija kirjoitti:
Eipä kiinnostanut enää eilen katsoa jaksoa, kun luin kuka miehistä "voittaa" ja vielä senkin ettei se suhde kestänyt... Toivottavasti Seanin kausi näytetään suomessa kans :)
Joo, näin kävi mullakin. Olen ollut pari viikkoa lomamatkalla ja siis pari jaksoa jäänyt katsomatta ja nyt mietin viitsinkö enää edes kuluttaa aikaani katsomalla nuo, en erityisesti edes tykkää katsoa kun sydämiä särjetään. Omaa sydäntä särkee vieläkin se Chrisin pudottaminen.
Voi minusta Arie ei vaikuta yhtään luonnehäiriöiseltä vaan hirveän komealta ja suloiselta. Lisäksi juuri sellaiselta jonka sinkkuäitinä valitsisin. Jef taas... Tosi lyhyenläntä "all american boy", lapsekkaan oloinen ja myös epäaidon, ei yhtään mun tyyppiä (olisi ollut ehkä joskus teini-iässä :D). Olen tosi pettynyt että emily valitsi jefin, mutta eihän se kestänytkään...
Ainoa noista, josta itse olen pitänyt - alusta alkaen - on ollut Jef. Pidin Jefin poikamaisuudesta, mutta kuitenkin tietynlaisesta hienotunteisuudesta ja vanhanaikaisuudesta. En oikeastaan yllättynyt, kun kuulin Jefin olevan mormoni,
Aluks mietin et onpa Emily mukavan luonnollinen mut onkin tissit tuunattu ja naamassa ties mitä..
Arie oli aluksi upea mut jotain outoa siinä on. Seankin oli jotenkin outo. Jef eniten normaali..