Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huhtitoiveet 2008

01.07.2008 |

Niin sitä sitten taas täti tuli ja meni ja kp 5 menossa. Eli pudotus tuli huhtikuisiin. Onko jo muita tippuneita? Maaliskuisiinkin saimme taas plussia :) Onnea heille :D

Aivan mahtavat säät! :) Loma olisi vasta elokuussa... toivottavasti silloinkin paistaisi aurinko.

Toiveikkaina taas tähän kiertoon :)

Aurinkoisin terveisin sunshine :)

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää tosiaan tämä kierron alku...Ovista vaan ootellessa. Ja vauvakuume sen kun kasvaa tavattuani eilen raskaana olevan ystäväni.

Sitä piti kysyä, että mikä vaikutus foolihapolla on raskautumisessa? Tietämättömänä kyselen kun monet on siitä täällä puhuneet ja huomasin myös, että meillä on foolihappotabletteja kaapin pohjalla. Mietin vaan et kandeeko niitä nyt sitte alkaa popsimaan:)

Neppe kp 5/24-29, yk2

Vierailija
22/29 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa tulin tänne kurkkimaan. Multa jäi maaliskuu kokonaan välistä kun edellinen kierto taas venyi ja paukkui. Nyt onkin menossa jo kp 15! Huh, nopeasti menee aika, kun töissäkin on ollut kiirus. Huomisen jälkeen alkaa onneksi loma!

Ovistikkuja on tullut tuhlailtua useampi kierto ja nyt minulla onkin sellainen sylkitesti kotitesti.fi:stä. Eilen testi näytti muutosvaihetta, joten toivotaan, että ovisplussa ilmestyisi pian. Vaikka tänään. Olen ottanut tämän kierron huomattavasti rennommin, toivottavasti sillä olisi tuloksia.

T. Pötkö kp15/28-37 (yritystä 02/2008 lähtien)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulinpa tänne ihan uutena ja kun olen lueskellut useamman päivän kaikkia eri aiheita ja tekstejä täällä niin yksi pisti silmään.. Joka toinen päivä pupuilua on mun lapsettomuushoitoja antavan gynen mielestä liian usein, siis olen omalta gyneltä saanut ohjeen että joka kolmas päivä on paras tiheys yhdynnöille. Joka toinen päivä siis liian usein, siittiöt ovat liian nuoria.

Meillä olisi kolmas toiveissa, juuri vasta lopetin pillerit ja odottelen että koska vuoto loppuu..kp4 Jos sama toistuu pillereiden pois jätön jälkeen niin oma hormoni toiminta ei lähde käyntiin ilman lääkitystä. Näin kävi esikoista toivoessa/yrittäessä, lähes vuosi yritettiin ennen kun tärppäsi. Toinen sitten tärppäsikin yhdestä kerrasta ;)

Noh, katsotaan nyt gyne suositteli kuitenkin heti pillereiden pois jätön jälkeen yrittämään "tosissaan" koska voin olla hedelmilläisimmilläni, vaikka toisaalta kuulemma hyvin todennäköistä että sama vanha kaava toistuu ja tarvitsen hormonit jotta rupeis rakkulat kehittymään soluiksi..

Vierailija
24/29 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennyt aikaa, kun viimeksi kirjoittelin. Viikonloppu oltiin mökillä ja alkuviikko mennyt kaikissa muissa kiireissä. Onpas mukava huomata, miten paljon tänne on ilmaantunut porukkaa :) Toivottavasti saamme monille plussia tässä kuussa :)

Ovis-tuntemuksia tässä odotellessa :) Laskurin mukaan olisi lähellä :D Tikkuja ei olla vielä käytetty. Greippimehua on tullut litkittyä ja sunnuntaista saakka joka päivä puuhailtu. Ja mies tykkää :)

Ja vauvakuume sen kun vain kasvaa :D

sunshine kp13/29-30

Vierailija
25/29 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin täältä yks uus ilmoittautuu huhtikuisiin, kun se täti punainen sieltä kaahasi paikalle jopa vähän aikaisemmin mitä ajattelin.

Mulla siis vasta yk 1 takana ja hormooni kierukan jälkeen tokat menkat, joten kierron pituudesta ei ollut tietoa (ennen ehkäisyä oli 30pvän kierto) ja nyt näyttäs tulevan 27pv vai pitäiskö mielestänne laskea eilis illasta, jolloin paperiin tuli ihan haaleesti jotain ja tiesin että alkamassa ne ovat, mut aamulla vasta alko täysillä? Miten itte laskette? Ei sil nyt sen puoleen mitään merkitystä oo, päivä sinne tai tänne, mut kunhan tuli pähkäiltyä;-)

Ovistestit oottaa kaapissa, kun en malttanut olla tilaamatta uteliaisuuttani eli tikuttelen sitten tässä kierrossa (koskaan en oo kokeillut moisia tikkuja).

On vaan kamalan tylsä taas odotella masu kipeenä parempia aikoja, kun kuume on kova, vaikka alussa vasta yrityksessä. Meillä siis kolmatta haaveillaan ja tytöt jo 6v ja 9v, että edellisestä kuumeilusta aikaa reippasti.

Tsemppiä kaikille yrityksiin!

Terkuin: Magicktrick kp1/27 yk2

Vierailija
26/29 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp 1menossa jälleen, joten kierron loppuun on vielä aikaa. Sen kummempaa strategiaa ei ole tälle kierrolle mietittynä. Ovistestejä on jokunen kaapissa.

Nopsaan se aika menee. Syyskuussa tulee vuosi siitä, kun mies vihdoin sanoi, että kakkonen on tervetullut.

Joie kp 1/28

Vierailija
27/29 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No terppa tännekin,

tuolla ensikoissa enimmäkseen vaikutan mutta nyt on taas tipahtanut mahdollinen la jo huhtikuulle eli tungen myös tänne. Kun ei miestä eikä myöskään kavereita (joille en ole kunnolla edes vauvahaaveista kertonut) rasittaa asialla.

Tästä yk:stä (oisko nyt neljäs..) olen tikuttanut ovista ja tyhmänä menin tikuttamaan aina aamupissasta. KP8:sta aloitin kuten käskettiin mammaksi.fi sivuilla ja en kertaakaan saanut vahvaa testiviivaa :( Kontrolliviiva on kyllä aina ollut tosi vahva. No sitten luin täältä jostain että ei sais aamupissasta ees testata. Useampana päivänä kyllä sain niitä haaleita testiviivoja ja nyt eilen sitten (jo KP15) en enää saanut minkäänlaista viivaa. Eli jossain tossa välissä se ovis oli ja peittoja on heiluteltu yhtä ainoota päivää lukuunottamatta ahkerasti.

En kyl tosin ole toiveikas raskautumisen suhteen, sillä kuten oon aiemmissakin ketjuissa kertoillut mun kilpirauhasarvot eivät taida vielä olla ok. Meen tossa heti loman jälkeen antamaan verinäytteen niin selviää sitten miltä näyttää se puoli.

Mulla on itsellä se aavistus, että mun lutaalivaiheessa on jotain ongelmaa (jää ehkä liian lyhyeksi). Se mitä olen netistä lueskellut aiheesta niin voipi olla koska ennen menkkoja tulee aina tiputtelua ja kierto on semmoset 24-28 päivää (nyt viimeaikoina ollut 24 nippanappaa). Mutta voi olla tai todennäköistä onkin että tää on liitoksissa tohon kilpirauhasjuttuun.

Elikkäs vaikka nyt yritystä ei oo vielä kovinkaan pitkään takana, mä lähen ton kilpirauhasjutun kanssa liikkeelle ja kun sieltä selviää miltä näyttää, kysyn mun työterveyslääkäriltä mitä se on mieltä asiasta.

Ainoanis KP 16/24-28 (joka onneks lähtee lauantaina lomareissulle eikä toivon mukaan ehdi siellä piinailla liikoja)

Vierailija
28/29 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips taas kaikki...

Jostain syystä aloin tänään miettiä, että miksi varsinkin vasemmasta rinnastani on tullut "maidon omaista" eritettä jo useamman kuukauden ajan, erityisesti kierron alkuvaiheella, kun sitä on puristanut. No eikun tutkimaan nettiä, ja kurjia asioita sieltä vain löysin..

Prolaktiini-hormoni, jota erittyy etenkin raskauden lopulla ja imettäessä. Mikäli tämä kyseinen hormoni on koholla, voi se myös estää ovuloinnin ja vaikeuttaa myös raskautumista muutenkin (heikentää kohdun limakalvoa). Sitten vielä menkat ovat olleet tosi niukkoja ehkäisyn jälkeen (maaliskuusta lähtien)... Huoli kasvaa, mitä pitäisi tehdä? Odottaisinko kärsivällisesti ja toivoisin että ei ole tätä ongelmaa? Siihen on kyllä olemassa lääkitys... Mutta toisaalta pahassa tapauksessa voi kierto hävitä kokonaan tai voi olla että naisella arvot koholla, ja ei tiedä asiasta mitään...

-Virvatuuli

Vierailija
29/29 |
12.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä olisi yksi uusi kuumeilija :x

Haaveissa olisi toinen.... olen muutenkin uusi tällä palstalla kun aikaa ei jotenkin ennen ole tänne asti riittänyt X-(

yllättävästi nytten kun toinen lapsi on mielessä koko ajan, tulee näitä palstoja lueskeltua koko ajan ;)

yritystä takana 3 kuukautta... toivottavasti nytten nappais... :)