Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehesi alfa?

Vierailija
30.06.2016 |

Jos ei, miksi olet tyytynyt vässykkään?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele alfa. Ja vässykkä.

Vierailija
2/28 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on alfa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapin kulta luo outoa taikaa

Vierailija
4/28 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Min olla ulkomaalane viedä sinu nainen minulla paljo nainen. Uh kuul sinä et tietäkään. min a ryhmä olla.

Vierailija
5/28 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
6/28 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfa on sellainen jolle naiset antautuvat hiljaa uikuttaen. Jos siis et ole antautunut hiljaa uikuttaen, kenties kuiskannut jälkeenpäin ettei se ole koskaan tuntunut noin hyvältä, miehesi ei ole alfa.

7/28 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Eikä ole aina herkkua, kun mies on monien muidenkin naisten mielestä haluttava.

Vierailija
8/28 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sigma

Vierailija
9/28 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alfa on sellainen jolle naiset antautuvat hiljaa uikuttaen. Jos siis et ole antautunut hiljaa uikuttaen, kenties kuiskannut jälkeenpäin ettei se ole koskaan tuntunut noin hyvältä, miehesi ei ole alfa.

Aha, sitten ei ole alfa. Mä en ensinnäkään koskaan uikuta hiljaa ja olen jopa sanonut ettei se ole koskaan tuntunut noin hyvältä. Silti se on mun mies ja juuri mun makuuni.

Vierailija
10/28 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tänään pari alfaa keskustassa, siis ulkonäöllisesti...Ja alfamies on mielestäni itsevarma, vie tilannetta...Olin kuulevinani alfan äänen eräs päivä sitten puhelimessa! Ai vitsi mikä ääni!!

Vierailija
11/28 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfa on johtaja. Se ruma läski 165cm haiseva kaulaparta voi olla alfauros.

Itse en ole alfa, vaan aika ujo beta. Olen kyllä komea, pitkä, tyylikäs mies ja naisseuraa kyllä helposti saan, eli naiset eivät välttämättä halua aina sitä alfaa.

Vierailija
12/28 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

On. Eikä ole aina herkkua, kun mies on monien muidenkin naisten mielestä haluttava.

Kuvaile vähän tarkemmin millainen alfa on. Mikä tekee miehestä alfan?

Vierailija
13/28 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai uikuttamisestako se on kiinni? No on se sitten alfa. Nytkin tekee mieli uikutella, mutta alfa vain katsoo telkkaa lapsen kanssa.

Vierailija
14/28 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alfa on johtaja. Se ruma läski 165cm haiseva kaulaparta voi olla alfauros.

Itse en ole alfa, vaan aika ujo beta. Olen kyllä komea, pitkä, tyylikäs mies ja naisseuraa kyllä helposti saan, eli naiset eivät välttämättä halua aina sitä alfaa.

Sä oot niin monen mielestä alfa. Ja ne monet inhoavat typeriä alfaluokitteluja. Olkaa kaikki omanlaisianne miehiä vain, joohan?

Vierailija
15/28 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Menestynyt vahva tyyppi. Johtaja sekä käytännössä että persoonana. Siinä on puolensa. Huonoa on miehen kiireisyys ja lukemattomat projektit. Plussaa kiinnostava älykäs tyyppi, jonka rinnalla on saanut elää kansainvälistä elämää, ja käydä paikoissa, joihin ei muut pääse, ja tavata poikkeuksellisia ihmisiä.

Vierailija
16/28 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan.

Alfa naaraalla on aina beta mies.

" Avioliitossa on kaksi, joista yksi on aina oikeassa. Ja se toinen on aviomies. "

Vierailija
17/28 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha tää on hyvä. On se alfa tai ei ainakaan mikään vässykkä. Mun kaverin mies on vässykkä, ei saa mitään aikaan, on vastuuntunnoton, ei ota ohjaksia, ei puhu mitään ja sen kerran kun puhuu, katsoo alaspäin. Kyllä miehen pitää olla mies. Enkä nyt tarkoita ainoastaan sängyssä, vaan elämässä noin niinkun yleensäkin.

Vierailija
18/28 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noup. Mutta ei tuosta miehestä saa kyllä vässykkää tekemälläkään.

19/28 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Kuvaile vähän tarkemmin millainen alfa on. Mikä tekee miehestä alfan?

Karismaattinen, komea ja tilaa pelkällä olemuksellaan hallitseva mies. Jos tulee hätätilanne tms. ihmiset kääntyvät automaattisesti hänen puoleensa. 

Vierailija
20/28 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoisesti on erittäin, sellainen vähän karskinkin näköinen iso pitkä tyyppi. Mutta luonne toisaalta on jotain ihan muuta, niin epäalfamainen kuin olla voi. Joten ei kai sitä oikein voi alfaksi sanoa. Hän on sellainen pehmeä "äitihahmo", herkkä ja taiteellinen. Minä se olen luonteeltani meidän perheessä se äijä :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan