Keksikääpä mulle blogin nimi niin alan kirjoittaa teille blogia.
Jotain arkisesta elämästä, sellainen nimi jonka alle voi kirjoittaa vähän joka aiheesta. Ei haittaisi jos olisi joku luontookin liittyvä, mutta ei liikaa.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Av-mamman aivoitukset
No jos ei parempaa ehdotusta tule niin pakko kai se on tuo... :D
Vierailija kirjoitti:
Juustonpunnitsija
Jestas sentään. :D Mistä tämä tuli? Tää vois olla ihan hyvä mutta miksi juusto? Joku muu kuin juusto? Minkä punnitsija?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jokapäiväinen elämäni
Ei mitään näin ankeaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Avalance
Se on avalanche XD. Mut joo, haluaisin lukea arkijuttujen lisäksi myös tarkkanäköistä spekulaatiota av-palstan päivänpolttavista aiheista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juustonpunnitsija
Jestas sentään. :D Mistä tämä tuli? Tää vois olla ihan hyvä mutta miksi juusto? Joku muu kuin juusto? Minkä punnitsija?
Ap
Perunanpunnitsija
Vierailija kirjoitti:
Elämän tuulet
Elämäm tuulet
Vierailija kirjoitti:
Luottokorttilasku ja linnunpaska
Mulla kyllä elämä tällä hetkellä on melko penninvenytystä ja mitä erikoisempia ideoita/ tempauksia rahan keräämiseen, eli jotain tuohon liittyvääkin voisi ajatella, mutta ei saisi olla liian ankeaa tai surkeaa. Pieni arvokkuus pitäisi saada pidettyä. :D Sillä jäin miettimään tuota punnitsija sanaakin.
Ap
Lintusen lirtutuksia tai tirppasen titityyt
Joo, mä rakastan lintuja
Miten olisi sellainen voimaannuttava haukkumasanojen haltuunottotempaus, että antaisit blogille nimeksi "Aloittajan läski wt-elämä"?
Vierailija kirjoitti:
Mamma seikkailee
Tämän mamman seikkailut rajoittuu tähän10 km säteelle joten en haluaisi luvata liikoja. :D
Ap
Rahanpunnitsija
Penninpunnitsija
Arjenpunnitsija
Luottokortinpunnitsija
Keveäpunnitus
...
Av-mamman aivoitukset