Työpaikan vessan heippalappu :D
Meille oli työpaikan taukohuoneen vessaan ilmestynyt hauska heippalappu: "Työpaikan wc ei ole oikea paikka "isolle hädälle" kun vessa alkaa haista ikävästi. Otathan muut huomioon ja toimitat "isommat asiasi" kotona. Kiitos!"
Aamupäivällä käväisin vessassa ja mietin, että voiko olla tottakaan... Meillä on 7 hengen työporukka, joka tuota taukotilaa ja vessaa käyttää, viisi meistä naisia. Kun vielä tietäisi kuka on noista hajuhaitoista noin kovasti häiriintynyt. Ja minkäs sille voi, jos iskee hätä kesken työpäivän? Voi apua. Itsekin olen joskus kesken päivän käynyt tällä pahamaineisella "isommalla asialla", kun en viittä tuntia viitsinyt pidättää. :D
Kommentit (70)
Heitä heippalappu roskiin ja tuo huussiin aski tulitikkuja. Turha tehdä mosesta isompaa numeroa pienessä työyhteisössä. Vessassa on ilmanmuuta oikeus käydä tarpeillaan eikä se selittelyä kaipaa.
En voisi vastustaa kiusausta laittaa lappuun kiinni pyykkipoikaa hajun torjuntaan, allekirjoituksella "iso hätä". Voisin myös luvata tuoda herneitä nenään vedettäväksi, mikäli pyykkipoika ei auta.
Kannattaa jatkossa pestä ne kakkaraidat pois pyntystä, äläkä ruiskuttele seiniä täyteen.
Sotke se heippalappu kakalla ja jätä loput vetämättä pönttöön. Saatte puheenaihetta.
En muista, että vessa olisi koskaan ollut siivottomassa kunnossa (kakkaraitoja pöntössä tms.), joten ei voi kun ihmetellä. Jotenkin itsekin veikkaan, että toinen nuoremmista naisista tuon on tehnyt. Voin toki olla väärässäkin. Itse ainakin toisen vanhemman naistyökaverin kanssa tuolle aamusella nauroimme. Miehistä kovin vaikea uskoa, että noin vähästä hätkähtäisivät. :D
Ap
Voi voi. Meidän työpaikalla pengottiin joskus roskiksetkin millaisen rusetin kukakin oli osannut solmia terveyssiteensä ympärille. Ja kuulemma vessaan jääneestä hajusta tiesi aina kellä milloinkin on kuukautiset. Olisi varmaankin pitänyt kysyä pystyykö sanomaan senkin milloin kukakin on saanut vai muistaako sellaisen pyhän toimituksen jälkiaromeja enää ollenkaan.
Elimistössä olevat tulehdukset ja loiset tekevät kakasta pahanhajuisen.
Miten joku ees viitsii kirjoittaa tommosen lapun noin pienessä työyhteisössä :D
Vierailija kirjoitti:
Hankkikaa rakastin.
Hei mäkin haluan tuollaisen rakastimen. Mistä niitä voi ostaa?
Huomenna heität lapun pönttöön ja väännät kakit päälle. Etkä vedä vessaa
Älä välitä ja kakkaa kuten ennenkin. Kunhan muistat vetää pytyn :)