Sairaanhoitajien työllisyystilanne Helsinki- Riihimäki akselill. Millainen on?
Kommentit (12)
Vuodeosastoilta ja vanhainkodeista löytyy taatusti töitä. Päivätyöpainotteisille erikoisaloille (esim tietyt polit, leikkausosastot) voi olla vaikeaa päästä, hakemuksia tulee paljon.
Miten vuodeosastot ja vanhainkodit ku eikö niihin pääse vain lähihoitajat
Olen lh ja työtön. Pelkkiä 0-sopimuksia tarjolla. Lyhyitä keikkoja. Ei voi tehdä, menee talous täysin kuralle. Täällä etelässä paljon työttömyyttä hoitoalalla. Uskon, että sh kyllä löytää töitä.
Vierailija kirjoitti:
Olen lh ja työtön. Pelkkiä 0-sopimuksia tarjolla. Lyhyitä keikkoja. Ei voi tehdä, menee talous täysin kuralle. Täällä etelässä paljon työttömyyttä hoitoalalla. Uskon, että sh kyllä löytää töitä.
Työttömiä on vain ne jotka ei ymmärrä että alan työt aloitetaan keikkahommilla
Työttömiä vain ne, jotka eivät ole valmiita uhrautumaan täysin työlleen. Kiire on kova!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, kerro kaikkitietävä, että millä ihmeellä voin solmia jonkun saamarin 0-sopimuksen yksielävänä asuntovelallisena? Yhden kerran tämän virheen tein ja toista kertaa ei tule. Tunteja niin vähän, että sitten ravaat sossussa hakemassa rahaa. Et voi irtisanoutuakaan, ettet saa karenssia.
Vierailija kirjoitti:
Työttömiä vain ne, jotka eivät ole valmiita uhrautumaan täysin työlleen. Kiire on kova!
Mitä tarkotat?
Lähinnä kiinnostaisi tietää et saako siellä Etelä-Suomessa sairaanhoitajat töitä vai ei? Kuinka vaikeaa on saada pitempää pätkää edes?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, kerro kaikkitietävä, että millä ihmeellä voin solmia jonkun saamarin 0-sopimuksen yksielävänä asuntovelallisena? Yhden kerran tämän virheen tein ja toista kertaa ei tule. Tunteja niin vähän, että sitten ravaat sossussa hakemassa rahaa. Et voi irtisanoutuakaan, ettet saa karenssia.
Eikö noiden nllasopimusten pitänyt päättyä? Tekeekö noita vuokratyöfirmat vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itellä ainakin tutut tekee niin, että ovat useammassa paikassa kirjoilla ja niiden kaikkien paikkojen keikoilla yhteensä pärjääkin jo kivasti. Monesti sille hyvälle ja pätevälle keikkalaiselle annetaan lisää keikkaa ja sitte pikku hiljaa pääsee vakituisemmin.
Ite aikoinaan rekrysin lähihoitajia työnantajalleni, ja kyllä ensimmäinen ajatus pitkään työttömänä olleesta lähihoitajasta on, että joku on joko persoonassa tai ammattitaidossa / työntekotavoissa vialla, jos ei ole töitä ollenkaan saanut.
Up