Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Totuus suomimammojen pukeutumisesta

Vierailija
30.06.2016 |

Täällä on ruodittu suomimammojen pukeutumiskoodia ja olen nyt viikon sisällä tehnyt havaintoja kolmesta eri kohteesta.

1. Tukohlma, kauniita nuoria ja vanhoja ihmisiä, jotka pukeutuu hyvin. Lihavia ja laihoja, myös legginsejä näkyy, mutta tyylikkäästi yhdistettynä johonkin ei-trikoiseen puuvillapaitaan tai muuhun sopivaan. Tykkään.

2. Ihan samanlaista kuin Tukohlmassa, ihanan näköisiä, eri kokoisia, kauniita, nuoria ja vanhoja ihmisiä.

3. Sello. Ja nyt alkoi se suomi-ilmiö näkymään. Virttyneitä LIIAN TIUKKOJA trikootunikoita ja säären puoliväliin loppuvia trikoita. Ei kaikilla, mutta liian monella. Nuoret oli suurimmaksi osaksi nätisti pukeutuneita täälläkin. Päähuiveja en bongannut.

Olisiko jollakin viimepäivien havaintoja muista kaupungeista, ei siis mutua vaan oikeasti yleisilmettä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kakkonen siis Helsingin keskusta.

Vierailija
2/11 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on TUKHOLMA eikä Tukohlma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono.

Vierailija
4/11 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä e tajunnut aloituksesta mitään. Mikä kaupunki sello on.

Vierailija
5/11 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdenpä ulos ja laitan trikoot...ihan kiusallani.

Vierailija
6/11 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä se ap loma menee.

Vierailija
7/11 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus??

Vierailija
8/11 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sello on kauppakeskus Espoossa.

Vierailija
9/11 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, onhan se Suomessa varsin yleinen tuo tunika-legginsit-tyyli, tuskin on jäänyt keneltäkään huomaamatta. Kysymys kuuluukin, että mitä sitten? Tai siis, on sulla pienet murheet jos toisten pukeutuminen on relevantein ja häiritsevin asia tämänhetkisessä elämässäsi :D Suosittelisin hankkimaan toisenkin harrastuksen muiden asukokonaisuuksille nyrpistelemisen ohelle, saattaisi sinunkin ajatusmaailmasi hieman avartua.

Vierailija
10/11 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa miten Ap itse pukeutuu ja miksi häntä kiinnostaa niin paljon muiden pukeutuminen

Vierailija
11/11 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin juhannuksen aikaan Varkauden Prismassa. Herrasiunaa mitä karjaa siellä pyöri!