Tapailemani mies paljastui EU- vastaiseksi :(
Hän oli sen Fixit- aloitteen käynyt allekirjoittamassa! Ja piti Brexitiä hienoja briteille. Mitä ihmettä nyt teen? Lopetanko tapailun?
Kommentit (63)
Vaikka olisi hyvä sängyssä, niin suosittelen sellaista joilla on vähän enemmän aivoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustele
1 - talous
2 - puolustus
3 - vapaa liikuvuus
4 - EKP on turvallinen
5 - Euro
6 - tuet EU:lta jne.1. Kuralla jokatapauksessa, varsinainen EU jäsenyys ei sitä mitenkään edistä.
2. Ei liity EU:hun mitenkään, EU ei ole puolustusliitto.
3. Järjestyy aivan hyvin myös ETA-jäsenyyden kautta
4. Turvallisesti syytää meidän miljardejamme Kreikkaan
5. kts. 4.
6. Olemme nettomaksaja.
Tämä on just tätä. Jos olet sinkkumies niin nytpä tiedät miksi. Hirveän negatiivista, kukaan ei jaksa kuunnella. Ap
Jokainen kuudesta kohdasta on silti totta, mutta sitä ei saisi sanoa koska negatiivista. :D
Sähän sen totuuden tiedät, varmasti joo. Jos noin olis nii poliitikot ois jo poistaneet Suomen EU:sta eikä sitä oo tehty koska oot väärässä. Ap
Hahahaha, nyt on aika kova luotto poliitikkoihin (huom. monet poliitikot itse hyötyvät EU:sta rahallisesti).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustele
1 - talous
2 - puolustus
3 - vapaa liikuvuus
4 - EKP on turvallinen
5 - Euro
6 - tuet EU:lta jne.1. Kuralla jokatapauksessa, varsinainen EU jäsenyys ei sitä mitenkään edistä.
2. Ei liity EU:hun mitenkään, EU ei ole puolustusliitto.
3. Järjestyy aivan hyvin myös ETA-jäsenyyden kautta
4. Turvallisesti syytää meidän miljardejamme Kreikkaan
5. kts. 4.
6. Olemme nettomaksaja.
Tämä on just tätä. Jos olet sinkkumies niin nytpä tiedät miksi. Hirveän negatiivista, kukaan ei jaksa kuunnella. Ap
Jokainen kuudesta kohdasta on silti totta, mutta sitä ei saisi sanoa koska negatiivista. :D
Sähän sen totuuden tiedät, varmasti joo. Jos noin olis nii poliitikot ois jo poistaneet Suomen EU:sta eikä sitä oo tehty koska oot väärässä. Ap
On se poliitikoille helppoa, kun ottaa huomioon että tavalliset ihmiset ei aina osaa poistaa itseään edes vääristä työpaikoista, parisuhteista, asuinpaikoista, tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP unohda sellaiset pellet. Naureskelen päivät pitkät Facebookissa EU-erouutisten kommentointia.
Kertokaahan arvon EU-kriitikot päteviä perusteluita todisteiden kera miksi Suomen pitäisi erota EU:sta?
Ihan kiva mies muuten, sääli kun oli hyvä sängyssä :( Mutta en halua jatkaa tuommosen tapailuakaan. Ap
Eu vastaiset ovat alfa-uroita ja hyviä sängyssä. Nyt sun pitää vaan valita vasemmistolainen beta-mies.
Niin, sun unissas. Todistapa toi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei jatkoon
Itse kannatan ehdottomasti EU:a, ilman emme pärjää. Ap
Perustele
- talous
- puolustus
- vapaa liikuvuus
- EKP on turvallinen
- Euro
- tuet EU:lta jne.Mutta kysymys oli, voinko enää jatkaa miehen tapailua vai onko tämä mielipidekuilu liian suuri?
Ja eivätkös rasistit usein ole EU- kriittisiä. Mitä jos mies on rasistipersu? Ap
Mies on erittäin suurella todennäköisyydellä rasistipersu, jos kerran tämän persunuorien aloitteen on mennyt allekirjoittamaan.
Sinuna lähtisin takaviistoon välittömästi. Rasistipersut kannattavat perinteisiä perhearvoja, eli että naisen paikka nyrkin ja hellan välissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP unohda sellaiset pellet. Naureskelen päivät pitkät Facebookissa EU-erouutisten kommentointia.
Kertokaahan arvon EU-kriitikot päteviä perusteluita todisteiden kera miksi Suomen pitäisi erota EU:sta?
Ihan kiva mies muuten, sääli kun oli hyvä sängyssä :( Mutta en halua jatkaa tuommosen tapailuakaan. Ap
Eu vastaiset ovat alfa-uroita ja hyviä sängyssä. Nyt sun pitää vaan valita vasemmistolainen beta-mies.
Itse juuri todistit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse juuri todistit.
Siis mikä vastaus toi nyt muka ees on? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei jatkoon
Perustele
- talous
- puolustus
- vapaa liikuvuus
- EKP on turvallinen
- Euro
- tuet EU:lta jne.Mutta kysymys oli, voinko enää jatkaa miehen tapailua vai onko tämä mielipidekuilu liian suuri?
Ja eivätkös rasistit usein ole EU- kriittisiä. Mitä jos mies on rasistipersu? Ap
Oletko ylipainoinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei jatkoon
Perustele
- talous
- puolustus
- vapaa liikuvuus
- EKP on turvallinen
- Euro
Mies on erittäin suurella todennäköisyydellä rasistipersu, jos kerran tämän persunuorien aloitteen on mennyt allekirjoittamaan.
Sinuna lähtisin takaviistoon välittömästi. Rasistipersut kannattavat perinteisiä perhearvoja, eli että naisen paikka nyrkin ja hellan välissä.
Briteissä kotiäideistä 5/6 on onnellisia kun työssäkäyvistä vajaa puolet. Hellan ja nyrkin välissä on ilmeisesti hyvä olla.
Itse en seurustelisi eu-vastaisen kanssa. Ja tämä on tosi, en pilaile.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet ämmä ala sitten seurustelemaan hänen kanssa http://www.waberi.se
Vierailija kirjoitti:
Jos olet kaljuntuva Ukko niin alasitten seurustelemaan Nyamko Sabunin knssa
Itse en voisi kyllä EU-vastaisen RaPe-naisen kanssa seurustella. Terv. AV-mies
Vierailija kirjoitti:
No on sulla tosi tylsä elämä LOL
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei jatkoon
Perustele
- talous
- puolustus
- vapaa liikuvuus
- EKP on turvallinen
- Euro
Oletko ylipainoinen?
En todellakaan, pikemminkin päinvastoin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet ämmä ala sitten seurustelemaan hänen kanssa http://www.waberi.se
Så här ser Ap:s älkling ut gubben har tjocka kinder och dessutom han lider av håravfall
Yleensä perustelut ja niiden taso kertoo ihmisestä enemmän kuin se itse mielipide. Isot poliittiset kysymykset on harvoin kovin mustavalkoisia.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki fiksut miehet ovat eu vastaisia.
Se taas on ihan eri keskustelu kuin se, että kannattaako EU:sta erota tällä hetkellä vai ei.