Axl Smithillä yli 60 videoitua naista kahdessa vuodessa
Mahtava kokoelma naisia ja videoita. Varmasti poliisilaitoksella on ollut tukalat oaikan tyttöjä tunnistaessa. Kuka se 17 vuotias mahtaa olla, joku VoF?
Kommentit (331)
60 suspektia, jotka potentiaalisesti saattavat nostaa raiskauskanteen, niin aksu päätti käyttää rikosta rikoksentorjuntaan + levittää intiimikuvaa naisista muutamalle sadalla parhaalle frendilleen.
Tämä biisi sopii tähän ketjuun kuin nenä päähän, viikonloppuja.
Mikä helvetin muslimi täällä syyttää naisia kun mies on tehnyt rikoksen? Suomi on maa, jossa nainen saa vapaasti harrastaa seksiä tai olla harrastamatta. Kummassakaan ei ole mitään rikollista tai väärää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tämä tapaus Smith kertoo jotain myös suomalaisista naisista. En usko että kotimaassaan Iranissa olisi yltänyt tuollaisiin lukuihin. Kyseessähän sitä paitsi vain tehdyt rikosilmoitukset. Ei siis väsytettyjen akkojen määrä. Niin mukavaa kun kaikenlainen "vapaus" suomalaisille naisille onkin, niin välillä pistää ajattelemaan, että pitäisikö heitä kaitsea hieman enemmän ihan oman etunsa vuoksi. Maassa jossa naisen asema on "alempi" ei tällaista juttua olisi koskaan tapahtunut, koska yhteisöt suojelevat kollektiivisesti naistensa kunniaa.
Olen samaa mieltä.
Maissa joissa naisen asema on alempi tai joihin tässä todennäköisesti viittaat , ei tällaista juttua olisi tapahtunut tai jos olisi, niin naiset olisi mestattu julkisesti. Se siitä suojelusta.
Millaisen kasvatuksen on saanut kun on noin kieroutunut suhtautuminen naisiin?
Ai, nyt lassukat haluavat Sharia-lain Suomeen, jossa naisia "suojellaan" heidän normaaleilta seksuaalisilta haluiltaan ja siltä, että eivät saa toteuttaa seksuaalisuuttaan haluamallaan tavalla. Ei väliä vaikka mies tekisi rikoksen, koska nainen tekee joka tapauksessa väärin ja ansaitsee rangaistuksen. Haloo, herätkää.
Se on ihan naisen oma asia, jos tuollaisen pukin kanssa haluaa naiskennella. Itse en haluaisi ihan jo tautienkin pelossa, koska kortsukaan ei suojaa kaikilta sp-taudeilta. Mutta en silti todellakaan syytä noita naisia yhtään mistään. Tässä tapauksessa on päivänselvää, kuka on tehnyt rikoksen ja kuka ei.
Vierailija kirjoitti:
tällaisen: "mä, Mä, MÄ, mÄ ja MUN MUNA!
Tämäkin naisvihaaja täällä päivät pitkät viettää elämänsä kirjoittelen huoritteluprovoja, mahtaa olla sulla upea elämä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, nyt lassukat haluavat Sharia-lain Suomeen, jossa naisia "suojellaan" heidän normaaleilta seksuaalisilta haluiltaan ja siltä, että eivät saa toteuttaa seksuaalisuuttaan haluamallaan tavalla. Ei väliä vaikka mies tekisi rikoksen, koska nainen tekee joka tapauksessa väärin ja ansaitsee rangaistuksen. Haloo, herätkää.
Se on ihan naisen oma asia, jos tuollaisen pukin kanssa haluaa naiskennella. Itse en haluaisi ihan jo tautienkin pelossa, koska kortsukaan ei suojaa kaikilta sp-taudeilta. Mutta en silti todellakaan syytä noita naisia yhtään mistään. Tässä tapauksessa on päivänselvää, kuka on tehnyt rikoksen ja kuka ei.
Edelleenkin, mitkä vitun lassukat? Sä voit nimetä ne omat sormesi lassukoiksi ja työntää ne anaaliisi. Ok?
Ohis. Lassukat voisivat oottaa Aksun uudeks suojelupyhimyksekseen, kun näin pontevasti kampanjoivat rikollisen puolella. Tai olis kaksi linjaa: lassukat ja aksukat. Aksukat olis näitä värivirheellisiä.
Vierailija kirjoitti:
Sellaisen jonka vain suominainen voi antaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin naisvihaaja täällä päivät pitkät viettää elämänsä kirjoittelen huoritteluprovoja, mahtaa olla sulla upea elämä. :)
En ole nähnyt tässä ketjussa yhtäkään huorittelua. Kyllä kyseiset naiset ovat ihan itse alistuneet uikuttaen statuksen perässä nussittaviksi. Oletkos koskaan Turkin tai Kreikan suunnalla käynyt "aurinkoa ottamassa" tyttöporukalla?
Vierailija kirjoitti:
Sanos muuta. Lainsäädännöllinen kysymys. Kaikissa kulttuureissa ja yhteiskunnissa ei olisi niin selvää, että kuka se syyllinen onkaan. Henkisesti rappeutuneessa Suomessa kyllä tietää, ettei naisten tarvitse muuta tehdä kuin pyllistellä joka suuntaan vailla huolen häivää. Tämä näennäinen naisten vapaus tämänkin jutun on osaltaan mahdollistanut.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sillä pukilla ollut ennen pukiksi paljastumistaan enemmänkin kiltin kiiltokuvapojun maine?
Mielenkiinnolla odotan oikeudenkäyntien pöytäkirjoja. Näkee minkänimiset henkilöt ovat asianomistajina. Tiedä vaikka tuttuja instahoroja joukossa. :)
On se Axl melkoinen Schemeikka. Peukutan tuollaista häntäheikkiä jessss
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiinnolla odotan oikeudenkäyntien pöytäkirjoja. Näkee minkänimiset henkilöt ovat asianomistajina. Tiedä vaikka tuttuja instahoroja joukossa. :)
Eiköhän sieltä löydy tässäkin ketjussa vaahtoavia jakareitakin. XD
Suominaiset hinkusivat iranilaiseen punkkaan ja kuinkas kävikään.. Mitäs läksivät. :D
Miksei Axlin äiti kerro lehdille mitään mitä mieltä hän on tapauksesta? Keitä on Axlin sisko ja veli?
Tän yksinpuhelijaspämmääjän on oikeesti ihan pakko olla itse herra Axl Smith, joka asiattomuuksillaan yrittää saada ketjun poistumaan. Ei ihme, että on kusi sukassa :D
Olen samaa mieltä.