Laiskistuuko ihmiset lapsensaannin myötä?!
Tuttavani koti on nykyään aina sekaisin, kun sinne menee. Leluja hujan hajan olohuoneessa, lastenruokapurkkeja tiskipöydällä... Yöks, ei tekisi mieli käydä kylässä ollenkaan. Ennen lapsia tämä ihmisen koti oli aina järjestyksessä, nyt pitää kulkea kieli keskellä suuta, ettei vain astu minkään legopalikan päälle!
Kommentit (4)
olla kantamassa leluja takas sitä vauhtia kun niitä lattialle kantautuu... Hyvästi muu elämä...
Virtaa riittää! Olen kahden alle kouluikäisen lapsen kanssa päivät kotona. Koti on meillä siisti,tosin kyllä lelut on hujanhajan mutta ne saa nopeesti kerättyä. Tiedän myös sen että jos minulla ei olisi mahdollisuutta kuntoilla 5kertaa viikossa en tähän pystyisi!
Valitettavasti se uusi pirteys ei vaan välttämättä kanavoidu lisääntyneeseen siivousintoon, ja kun sotkua tulee monin kerroin enemmän kuin ennen, ja silti ei huvita siivota sen enempää kuin ennen, niin sekasortohan siitä seuraa, vaikka muissa hommissa olisi kuinka pirteä tahansa.
Meillä on edelleen siistiä, mutta ei olekaan vielä ketään sen ikäistä, joka levittelisi leluja ja kulkisi perässä sotkemassa nopeammin, kun itse ehdin siivota...
Olen siis laiskistunut äitiyden myötä, myönnetään.