Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa, miten KUKAAN tänä päivänä enää leikkaa kananpersetukan?

Vierailija
30.06.2016 |

Taas osui silmään eräs Fitness bloggaaja, joka oli hommannut itselleen kananperseen ihan pidennysten avulla. Kuka itseään kunnioittava kampaaja näitä enää edes tekee? Kuka tällaista leikkausta enää edes haluaa?

Kyseessä on siis Victoria Beckhamin 10-vuotta (!! ) sitten lanseerama "trenditukka", joka on mennyt muodista jo vuosia sitten.Mallissa on pitkät sivut - jotka ilmeisesti hankitaan jopa pidennyksillä - ja kananpersemäinen takaosa. Kaikkein pahimmilla versioilla tämä on ihan valkoinen luonnoton ja äärimmäisen mauton väri, johon vielä lisätään joku vauhtiraita lilalla tai punaisella. Koko malli on ihan hirveä ja niin uskomattoman mauton ja ruma kun vaan voi olla.

http://www.zhairstyles.com/wp-content/uploads/2013/06/Victoria-Beckham-…

Miksi? kertooka ihmeessä?

Kommentit (96)

Vierailija
81/96 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleen kun kirjoittaa kouvolatukka ja katsoo kuvahaut niin ensimmäinen tulos on se kouvolatukka. Jostain syystä sitä ei saa linkittää tänne.

Vierailija
82/96 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihmiset vuonna 2016 vielä niin lampaita, että edes tietävät mitä sana "muoti" tarkoittaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/96 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

TUO EI OLE KANANPERSE ! pixie &short bob-leikkaukset eivät ole kananpersettä nähneetkään..

kananperse on siis PÄÄLAELTA pystyyn nostettu ja kirkkaanpunainen tai musta. vaatii kaveriksi huonosti tehdyn tatskan ja virttyneen narutopin

Vierailija
84/96 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No... jotkut vain vakiintuvat vanhaan ja hyväksi koettuun tyyliin. Paikkakunnallani ei ole ollenkaan yllättävää nähdä esimerkiksi ihmistä, joka on kuin suoraan hypännyt aikakoneella 2000 -luvulta crazy age -farkkuineen, trikooboleroineen ja blondatussa, alta mustaksi värjätyssä tukassaan. Joskus se näytti hyvältä, ja oli kuuminta hottia, ja siinä pysytään tyylilleen uskollisena. 

Ja joskushan ne muotiin tulevat takaisin tavalla tai toisella. Katsokaapa Pretty in Pink -leffa, jossa leikellään 60-luvun ihanasta tanssiaismekosta 80-luvun trendin mukainen puku. Siis se ihana mekko, jonka tällä hetkellä laittaisin ylleni tuhat kertaa mieluummin kuin sen Pretty in Pink - hirv... (anteeksi!) leningin, on sekin joskus ollut niin epätrendikäs ja "nolo". :D 

aika jännä, minä asun pienessä kaupungissa (8 000 asukasta) eikä täälläkään tuollaisia näe

8000 ihmistä ei taida kaupunkia ihan tehdä.. 😀

Vierailija
85/96 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laittakaapa vaihteeksi kuvia sellaisista kampauksista, jotka näyttävät hyvältä. Siis lyhyitä tai puolipitkiä, suomalaisille hiuksille (ohuet, määrällisesti ei paljon hiuksia) sopivia. Olisi mielenkiintoista nähdä, mikä on tämän kesän trenditukka tämän palstan mielestä.

Ei pitkiä, paksuja kampauksia vaan sellaisia, joihin kaikilla on halutessaan mahdollisuus, riippumatta hiusten elinikästä ja vahvuudesta.

Olen ihan suomalainen ja mulla on paljon paksuja pitkiä hiuksia. Ei minusta kauniit kampaukset ole sellaisia, joihin kaikilla on mahdollisuus. Tuohan on ihan yhtä typerää kuin vaatia jotain esittelemään asuja, jotka saavat kaikkien reidet näyttämään hoikilta painoindeksistä ja ruumiinrakenteesta piittaamatta.

lisätään tähän vielä se, että kun tämä ei onnistuisi, vetäisi päälleen jätesäkin sanoen että se on ainoa vaihtoehto kun kerran ei niitä hoikkia reisia saanut. Tai no, niinhän monet melkein vetävätkin kun pukeutuvat esim kalsareihin ja ylisuureen tunikaan, ja väittävät että se on "oikealle naiselle" ainoa vaihtoehto ja oikeuttaa sen ettei pukeudu nätisti :D!

Vierailija
86/96 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisen tulisi pukeutua nätisti?

Vierailija
87/96 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä se asukasluvusta ole kiinni. Hanko on kaupunki ja siellä on alle 9000 asukasta.

Vierailija
88/96 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä se asukasluvusta ole kiinni. Hanko on kaupunki ja siellä on alle 9000 asukasta.

Itse asiassa myös Kaskinen on kaupunki ja siellä on 1290 asukasta.

Vierailija
89/96 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi pukeutua rumasti? Jos voi valita ruman ja nätin pukeutumisen, niin miksi ei valitse nättiä, kun yleensä jotain pitää kuitenkin päälleen laittaa? Vai yrittävätko nämä kananpyllypäät ja tunikamammat siis jostain syystä tarkoituksella olla rumia? Miksi ihmeessä?

Vierailija
90/96 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sopii vain pitkät hiukset ( ovat liiankin paksut), mutta tunnen kyllä ihmisiä joille tuo kananperse sopii, heillä on kaunis luusto. Itse en ikinä leikkauta lyhyttä, en edes polkkaa, näyttää hassulta kun tukkaa on paljon.

Vierailija
91/96 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä on ylipäätään jollain hiustyylillä? Ehkä joku haluaa sen takia lyhyet hiukset, ettei esim. niska hikoile kesällä. Keskittykää vaan siihen omaan kuontaloonne, eihän sekään varmaan ole aina tip top ja täsmälleen uusimman muodin mukainen.

Olen yrittänyt kasvattaa pidempiä hiuksia mutta hiukset näyttävät epäsiisteiltä kun ne ovat ylikasvaneet joten päädyn aina leikkauttamaan ne kuitenkin lyhyeksi. Joskus niska on jätetty pidemmäksi mutta silloin niskahiukset menevät pian rumannäköisiksi, hapsottavat joka suuntaan. Minulla on myös pyörteitä jotka aiheuttavat haastetta kampaajille. Minun on siis tyytyminen lyhyeen kananpersetukkaan, en kyllä sitä erityisesti pyydä vaan annan kampaajille vapaat kädet.

Vierailija
92/96 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on vielä pahempi malli, jossa victoria otti etupidennykset pois

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/b0/5a/8a/b05a8a8952a01dc0fbc2…

Tämä on kyllä klassinen kananp*rse. Tosin Suomi-versiossa siihen yhdistetään räiskyvää punaista, lilaa, mustaa ym. Muotia yli 10 vuoden takaa! :)

Vierailija
93/96 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi pukeutua rumasti? Jos voi valita ruman ja nätin pukeutumisen, niin miksi ei valitse nättiä, kun yleensä jotain pitää kuitenkin päälleen laittaa? Vai yrittävätko nämä kananpyllypäät ja tunikamammat siis jostain syystä tarkoituksella olla rumia? Miksi ihmeessä?

Oletko entinen koulukiusaaja?

Vierailija
94/96 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on taas bimboilla ongelmat...

Vierailija
95/96 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle sopii vain pitkät hiukset ( ovat liiankin paksut), mutta tunnen kyllä ihmisiä joille tuo kananperse sopii, heillä on kaunis luusto. Itse en ikinä leikkauta lyhyttä, en edes polkkaa, näyttää hassulta kun tukkaa on paljon.

Mulla on paksut, oikeesti tosi paksut. (Kampaajalla meni puoli tuntia föönaamisee.) mulla on tällä hetkellä ap:n linkin mukaiset hiukset ja sopii tosi hyvin. Tosin ohennettiin tosi ronskilla kädell

Vierailija
96/96 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oottekos kuulleet ananasmulletista..? 😁

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi