Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini lyttää minua.

Vierailija
30.06.2016 |

Äitini lyttää minua henkisesti, " en osaa mitään tai minusta ei ikinä tule mitään".
Äitini lyttää myös siskoani, isosiskoni olisi hakenut lähihoitajaksi mutta äitini nauroi ettei siskoni pääsisi ikinä lääkelaskuja läpi joten siskoni jätti hakematta lähihoitajan koulutukseen.
Äitini mielestä meistä molemmista siskoksista pitäisi tulla siivoojia koska meistä ei ole muuhun.
Pääsin juuri logistiikka-alalle opiskelemaan ja äitini mielestä en tule ikinä oppimaan ajamaan, miten voisin edes ikinä saada ajokorttia. Tälläinen ihana kannustava äiti minulla.
Olen avautunut !!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hankkia oma elämä ja tehdä omat ratkaisut. Näitä äitejä riittää, toiset motkottaa, toiset ei välitä.

Vierailija
2/9 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro äidillesi mitä aiot tehdä (työ, koulutus, harrastus) eli ei mitään sellaista mistä hän voi keksiä lyttäämisaihetta. Puhut vaikka säästä ja muuta ympäripyöreitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, unohdin mainita että pääsin juuri 9luokalta. Peruskoulukin meni kuulemma huonosti kun keskiarvo oli "vain" 8.3.

Ja koska olen alaikäinen minun on" pakko" kertoa tekemisistäni äidilleni.ap

Vierailija
4/9 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi projisoi omat puutteellisuuden tunteensa teihin lapsiin. Kyse ei ole teistä. Äidillesi ei periaatteessa ole edes muita ihmisiä olemassa kuin hän itse. Kaikki muut ovat hänen jatkettaan. Jonkinlainen persoonallisuushäiriö kyseessä.

Vierailija
5/9 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

8.3 keskiarvo on hyvä. Onnittelut siitä ja peruskoulun kunniallisesta suorittamisesta! Toivon että saat hyviä kavereita logistiikka-alan koulussa ja viihdyt siellä. Uskon että menestyt siinäkin koulussa hyvin.

Hyvää kesää sinulle, nuori ihminen :)

Vierailija
6/9 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilen että äitisi tulisi paremmaksi ihmiseksi ja osaisi ottaa sinut huomioon. Jos hän vaikka kasvaisi ihmisenä.

Vierailija
7/9 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

8.3 keskiarvo on hyvä. Onnittelut siitä ja peruskoulun kunniallisesta suorittamisesta! Toivon että saat hyviä kavereita logistiikka-alan koulussa ja viihdyt siellä. Uskon että menestyt siinäkin koulussa hyvin.

Kiitos paljon! :) hyvää kesää sinullekkin!.ap

Vierailija
8/9 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos paljon! :) hyvää kesää sinullekkin!.ap

Kiitos :)

Vierailija
9/9 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rukoilen että äitisi tulisi paremmaksi ihmiseksi ja osaisi ottaa sinut huomioon. Jos hän vaikka kasvaisi ihmisenä.

En usko äitini muuttuvan. Mutta tiedän sen että kun minulla joskus on lapsia, osaan olla äitini vastakohta heille! Ap