Vartijoiden työ ja käyttäytyminen ostoskeskuksissa
Kuuluuko vartijan tehtäviin seisoskella kaupoissa, flirttailla myyjien kanssa ja seurata asiakkaita metrin päästä?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, kyllä ja kyllä.
Miksi, miksi ja miksi?
Saako asiakas lähteä seuraamaan vartijaa?
Entä saako vartijan työskentelyä kuvata kännykällä?
Vierailija kirjoitti:
Entä saako vartijan työskentelyä kuvata kännykällä?
Julkisella paikalla saa kuvata. Samoin voi pyytää vartijakortin nähtäväksi.
Etkö saanut heroiinifiksiisi tarpeeksi pöllittyä tavaraa, vai mikä siinä vartijassa niin ahdistaa?
Vierailija kirjoitti:
Etkö saanut heroiinifiksiisi tarpeeksi pöllittyä tavaraa, vai mikä siinä vartijassa niin ahdistaa?
Höps.
Olen tavallinen, keski-ikäinen täti-ihminen joka ei ole koskaan polttanut huumehia saati varastanut mitään. Yhtään mitään. Minulle tulee inhottava olo, kun vartija mulkkaa koko ajan vieressä ja seuraa. Tai seisoo myyjien kanssa rivissä ja kaikki seuraavat silmillään. Kun menen kauemmas kauppaan, joku seuraa minua. Kun lähden kaupasta maksun jälkeen niin vartijakin lähtee jne :(
Yritän ajatella, että se on heidän työtään ja on varkaita eikä minulla ole syytä tuntea mitään tuollaista, mutta kun samassa kauppakeskuksessa tapahtuu aina näin.
Vierailija kirjoitti:
Kuuluuko vartijan tehtäviin seisoskella kaupoissa, flirttailla myyjien kanssa ja seurata asiakkaita metrin päästä?
Pitääkö naisvartijoidenkin flirttailla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höps.
Olen tavallinen, keski-ikäinen täti-ihminen joka ei ole koskaan polttanut huumehia saati varastanut mitään. Yhtään mitään. Minulle tulee inhottava olo, kun vartija mulkkaa koko ajan vieressä ja seuraa. Tai seisoo myyjien kanssa rivissä ja kaikki seuraavat silmillään. Kun menen kauemmas kauppaan, joku seuraa minua. Kun lähden kaupasta maksun jälkeen niin vartijakin lähtee jne :(
Yritän ajatella, että se on heidän työtään ja on varkaita eikä minulla ole syytä tuntea mitään tuollaista, mutta kun samassa kauppakeskuksessa tapahtuu aina näin.
Kysy siltä suoraan miksi se seuraa sinua. Jos alkaa mussuttaa, pyydä myyjää hakemaan myymälän päällikkö paikalle ja kerro mikä on tilanne. Eiköhän se tilanne ala siitä tokenemaan.
Vierailija kirjoitti:
Oletko romani?
En. Olen vaalea tavallisen suomalaisen näköinen nainen.
Miten te toimitte tuollaisessa tilanteessa? En minä kyllä kehtaa mennä kysymään mitään. Yritän olla kuin "en näkisi". Tulee vaan tunne, että siinä se nyt hymistelee tyytyväisenä "etpäs saa mitään varastettua kun kyttään sinua koko ajan silmä kovana" :(
Jos vartija tulee hyvin lähelle niin sujauta sen taskuun suklaapatukka.
Vierailija kirjoitti:
Aina voi äänestää jaloillaan.
Tähän olen päätymässä. Muutenkin netistä saa jo kaiken, että ehkä voisin lopettaa paikallisissa liikkeissä käymisen. Harvemmin niissä tulee käytyä nykyisin ja kun joka kertaa tulee sama fiilis niin ..
Minäkään en ole varas, mutta en tykkäisi jos tuolla lailla kyylättäisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höps.
Kysy siltä suoraan miksi se seuraa sinua. Jos alkaa mussuttaa, pyydä myyjää hakemaan myymälän päällikkö paikalle ja kerro mikä on tilanne. Eiköhän se tilanne ala siitä tokenemaan.
Mitä ihmettä se myymäläpäällikkö asiassa tekee? 😂😂😂 Vartijalla varmasti on se omakin esimies, jolle on tekemisistään vastuussa.
Ja mitä tulee tuohon sinun ongelmaasi... turhaa kitinää.
Vierailija kirjoitti:
Aina kun vartija alkaa seurata minua, alan minäkin hiipiä hänen perässä. Siinä sitten pyöritään ympyrää ja katsotaan kumpi luovuttaa ensin.
Jos täällä on nyt oikea vartija linjoilla niin voisiko hän avata tällaista käyttäytymistä? Ilman vitsejä. Miksi pitää valita joku asiakas ja hönkiä hänen perässään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina kun vartija alkaa seurata minua, alan minäkin hiipiä hänen perässä. Siinä sitten pyöritään ympyrää ja katsotaan kumpi luovuttaa ensin.
:DD
Kyllä, kyllä ja kyllä.